Ducati 1199 Panigale

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind dat luchtfliter de beste koop op mijn motor. Echt een gigaverschil. Dat geluid is superverslavend. gewoon doen, en inderdaad je hoort meer en niet minder.
dat geluid :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
ik vind dat luchtfliter de beste koop op mijn motor. Echt een gigaverschil. Dat geluid is superverslavend. gewoon doen, en inderdaad je hoort meer en niet minder.
dat geluid :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
Heb voor de race versie gekozen, werd afgeraden als ik ooit nog op het circuit wil gaan rijden, het HE-filter schijnt het geluid iets te dempen, rij toch (voorlopig) enkel maar straat, so racefilter it is }) BWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaP :]
 
Laatst bewerkt:
Heb voor de race versie gekozen, werd afgeraden als ik ooit nog op het circuit wil gaan rijden, het HE-filter schijnt het geluid iets te dempen, rij toch (voorlopig) enkel maar straat, so racefilter it is }) BWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaP :]
Weet je welk foam er gebruikt is bij jouw race filter? Bij de filters die in de racerij gebruikt worden (wssp wsbk) en in mn zx6r is er foam gebruikt waarvan de maaswijdte groter is. Belangrijk is dat na ieder weekend of paar circuitdagen de filters gewassen worden en opnieuw worden ingeolied. Voor op straat is dit niet zo geschikt. Natuurlijk is de plaat die gebruikt wordt op het race filter wel super bruikbaar voor op straat icm de juiste afstelling.

de HE filters met het daarop gebruikte foam, zijn wel heel goed geschikt voor op straat. Op één of ander bmw forum staan foto,s van een filter wat gebruikt wordt door een dragracer in bahrein oid. Filterwerking is super daarvan.
 
The Full Race filter , developed on the track , NOT on a dyno but in real life , bikes with Dataloggers for the ultimate performance , with new materials and new design, protection is on the same level as the filters above , only for a shorter time. Check afther every raceweekend your filter . Make sure you start evey raceweekend with a well oiled filter.

Van de site van mwr gequote
MWR AIRFILTERS

Niet echt geschikt dus voor op straat of heel vaak schoonmaken ;)
 
Op Intermot overal waar ik een paniracer zag, gevraagd naar ervaringen, helaas maar weinig mensen die er een heel seizoen mee hebben geraced...
 
hij zit wel goed :)

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan