Bedankt Marcoo voor je mening, is tot nu toe de de eerste op mijn vraag gericht!
Dit antwoord is juist geen direct antwoord op je vraag, als je heel precies gaat doen...
Jij vraagt: welke is populairder ivm inruil?
Als antwoord krijg je: hier zou ik mij niet door laten leiden... Koop een 748, want die is makkelijker heel te houden, dus beter voor inruil...
Zie hier toch echt nergens staan welke tweedehands populairder is....
Ook een beetje onnodig schoppen tegen de verkeerde schenen (Redbull gaf tenslotte een antwoord op wat je precies vroeg...) naar mijn mening... Als je vindt dat je niks aan het antwoord hebt, vraag dan om verduidelijking, zoals \'welke zou jij me aanraden?\' en doe het niet meteen af als nutteloos...
En de ouwehoer-posts tussendoor zijn vast wel lastig met mail-notification aan, maar zorgen er ook voor dat het topic actueel blijft, zodat ook minder frequente bezoekers met een schat aan kennis op je vraag kunnen reageren...
Ik persoonlijk zou toch voor een 916 of, beter nog, 996 gaan... Geluid vind ik nog net iets beter, besturing valt wel mee, is niet heel zwaar traag of log en de power is
Ook is de 916-996 nog net iets populairder, maar ook duurder...
Alleen: ik heb nog nooit een 748 gereden (en de 916 ook maar een uurtje), dus zal mijn antwoord ook wel als nutteloos gebrabbel worden afgedaan, ook al is het goed bedoeld... \
Daarom nog een nuttig advies: Gooi de fantastische ideën over inruilwaarde overboord & laat je keuze afhangen van je voorkeur... Wat heb je aan een motor die misschien 1000 gulden meer oplevert bij inruil als je een andere motor fijner vindt rijden?
Koop gewoon de fiets die je fijner vindt... Als je de fiets fijn vindt, ruil je deze ook niet meer in tot ie echt op is...
Kies je voor een fiets die minder fijn is vanwege een hogere inruilwaarde en je rijdt de fiets kapot, heb je voor niks al die tijd een minder fijne fiets gereden...
Maak dus effe een proefrit op meerdere fietsen & kies de fijnste... Beste garantie voor lol met je (toch dure) aankoop...