Ducati Deel #121 Xmas edition

Staat wel een 851 tussen al het moderne ‘zooi’……. :+

Iig niks voor mij, takke eind rijden en in de hitte…..verder geen idee wat ik daar moet zoeken.

Lekker mijn zeldzame rondjes in NL of Dld ‘draaien’…..:]

Eens, het zou voor mij ook te druk zijn. Maar ergens zou ik het wel weer mooi vinden. Motor op de trein dan er naartoe ofzo.
 
Lijkt mij ook best gaaf om eens mee te maken.
Dat ik nog met mn (alfa) 75 reed, bezocht ik ook ieder jaar het SSAR, afwisselend in Zandvoort en Assen, was altijd super gezellig.
 
Vroeger pakte ik nog wel een ontmoeting op Assen…ducati, supercar etc.

Aantal keer bij de ingang gestaan voor het aanrijden…

En nu niets meer, behalve Gildehaus op de zondagochtend…kleinschalig en gratis.
 
Ja Swetty, zo is het leven, jeloopt leeg als een ballon. De een eerder dan de ander en ik probeer toch de lol van veel dingen nog vast te houden. Denk dat wij daar nogal in verschillen,zonder dat ik wil beweren dat het beter is hoor.
Vind alleen dat je vaak wat negatief over komt, alsof het allemaal slecht is. Wdw, moderne motoren, lange ritten.
Motorrijden is nog steeds leuk vind ik, in Nl wat minder, dus maar paar x per jaar de bergen in😉
 
Ja Swetty, zo is het leven, jeloopt leeg als een ballon. De een eerder dan de ander en ik probeer toch de lol van veel dingen nog vast te houden. Denk dat wij daar nogal in verschillen,zonder dat ik wil beweren dat het beter is hoor.
Vind alleen dat je vaak wat negatief over komt, alsof het allemaal slecht is. Wdw, moderne motoren, lange ritten.
Motorrijden is nog steeds leuk vind ik, in Nl wat minder, dus maar paar x per jaar de bergen in😉
Zo ist! 😋
 
Lijkt mij ook best gaaf om eens mee te maken.
Dat ik nog met mn (alfa) 75 reed, bezocht ik ook ieder jaar het SSAR, afwisselend in Zandvoort en Assen, was altijd super gezellig.
Ben menigmaal met mijn Lancia op de Italia dagen op zowel Zandvoort als Assen geweest, en heb daar nog leuke herinneringen aan. Maar kan me voorstellen dat als je wat ouder wordt, dat wel een beetje gezien hebt. Maar om eens zo'n grote Ducati meeting bij te wonen,lijkt me erg mooi.
 
Ben menigmaal met mijn Lancia op de Italia dagen op zowel Zandvoort als Assen geweest, en heb daar nog leuke herinneringen aan. Maar kan me voorstellen dat als je wat ouder wordt, dat wel een beetje gezien hebt. Maar om eens zo'n grote Ducati meeting bij te wonen,lijkt me erg mooi.
Grootste nadeel was dat je elk jaar eigenlijk dezelfde auto's en dezelfde mensen zag, en om dan 200km enkele reis naar assen te rijden, om vervolgens de hele dag met de mensen op te trekken waar je thuis ook me op trekt, beetje zonde van de moeite.
 
Ben 42, wat betreft motoren ook een laatbloeier. Dus ik kijk daar wel naar uit.
Ach, ik ben 35 en heb de afgelopen 15 jaar een historie met automeetings en circuitgebruik van de auto.
Ook nu ben ik nog bezig met het verbouwen van een '63er Vw Kever, maar komende zondag ga ik voor het eerst met de 848 naar een automeeting ipv met een verbouwde auto.
 
Ja Swetty, zo is het leven, jeloopt leeg als een ballon. De een eerder dan de ander en ik probeer toch de lol van veel dingen nog vast te houden. Denk dat wij daar nogal in verschillen,zonder dat ik wil beweren dat het beter is hoor.
Vind alleen dat je vaak wat negatief over komt, alsof het allemaal slecht is. Wdw, moderne motoren, lange ritten.
Motorrijden is nog steeds leuk vind ik, in Nl wat minder, dus maar paar x per jaar de bergen in😉
Swetty is natuurlijk ook gewoon een ouwe zure Twentenaar :+;)

WDW lijkt me nog wel een happening om een keer mee te maken. Maar om nou op de Hyper dat hele end over de snelweg naar Misano te rijden. Misschien beter de motor op de aanhanger of in de trein tot Oostenrijk en vanaf daar lekker door de bergen toeren...
 
Swetty is natuurlijk ook gewoon een ouwe zure Twentenaar :+;)

WDW lijkt me nog wel een happening om een keer mee te maken. Maar om nou op de Hyper dat hele end over de snelweg naar Misano te rijden. Misschien beter de motor op de aanhanger of in de trein tot Oostenrijk en vanaf daar lekker door de bergen toeren...
Was een paar weken geleden op de multistrada in de bergen bij Tignale (Gardameer) daar was een stel uit Estland. Zij op de R6. Hij op een hypermotard. Dus t kan wel. ! 😜
 
Was een paar weken geleden op de multistrada in de bergen bij Tignale (Gardameer) daar was een stel uit Estland. Zij op de R6. Hij op een hypermotard. Dus t kan wel. ! 😜
Er is een verschil tussen kunnen en willen. Je hebt ook zo'n meid die op een 899 pani heel europa door rijd, mij niet gezien hoor.
Als ik naar WDW zou gaan dan zou ik zeker de motor op een kar zetten, en lekker een camping op een km of 50 zoeken en vanaf daar op de motor.
 
Ach, ik ben 35 en heb de afgelopen 15 jaar een historie met automeetings en circuitgebruik van de auto.
Ook nu ben ik nog bezig met het verbouwen van een '63er Vw Kever, maar komende zondag ga ik voor het eerst met de 848 naar een automeeting ipv met een verbouwde auto.
Foto van je kever?

Henk!!!
 
Foto van je kever?

Henk!!!
52134801210_eaec5b6529_o.jpg
 
Was een paar weken geleden op de multistrada in de bergen bij Tignale (Gardameer) daar was een stel uit Estland. Zij op de R6. Hij op een hypermotard. Dus t kan wel. ! 😜
De motor kan het, de berijder daarentegen...
Laatst voor het eerst een langer stuk snelweg gepakt met de Hyper maar alles boven de 120 is wel arelaxt
 
Afgelopen zondag had ik de 848 precies 1 jaar, en dat heb ik mogen vieren met een zelfde soort rit als toen ik em kocht, bijna 100km door de stromende regen terug naar huis |(
Wel leuk om het verschil te zien tussen de dag dat ik de 848 kocht en hoe die er nu bij staat.
31-7-2021.
BC0DFDC0-E654-4FD1-BE0A-2A6370F34B53.jpeg


1 van de meeste recente foto's
C02FCD79-E3B0-4A3D-9A99-C47D18E036C1.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan