Ducati Hypermotard, meeting 8 juli 13:00 Beusichem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog maar ff een plaatje erbij!

gOleK.jpg
 
Haha, stond al klaar op de wasplaats! Was na 1 dag in Engeland rijden op natte/modderige wegen. Vuil op de neus en lamp blijkt van de eigen voorband te komen, de Hyper rijdt door zijn eigen spray... Lekker handig dus... Kloteontwerp dus, die neus. Maar wel mooi!

Spiegels komen uit China, zijn exacte kopieën van de Oberon bar end spiegels. Kostten in ieder geval maar 20 euro voor 2 stuks, incl verzenden! _O-
Spiegels bij deze verkoper gekocht:
http://www.ebay.nl:80/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290595670349&ssPageName=ADME:L:OU:NL:1123
Vlotte afhandeling (vanuit China dan hè, 3 weken bijna) en netjes in een doosje met piepschuim binnenkant verzonden.
 
Laatst bewerkt:
Nog maar ff een plaatje erbij!

[afbeelding]

en de knipperlichten ??

zit er ook aan de denken om de handkappen eraf te schroeven , aangezien je toch bar weinig ziet door die dingen.
En bij mn vorige fiets had ik ook van die end-bar mirrors , daarmee zag je toch het meest ten opzichte van andere soorten spiegels.
 
Zondag 8 juli 2012 ong 13:00 uur Hypermotard meeting in Beusichem?

~Ik wil best een route uitstippelen en voorrijden, reserveren/aankondigen voor het eten enzo.


Corne, als je hulp nodig hebt met de route, laat het me weten, tenslotte mijn achtertuin he
 
en de knipperlichten ??

zit er ook aan de denken om de handkappen eraf te schroeven , aangezien je toch bar weinig ziet door die dingen.
En bij mn vorige fiets had ik ook van die end-bar mirrors , daarmee zag je toch het meest ten opzichte van andere soorten spiegels.
Nog geen knipperlichten... :+
Ik moet nog 2 beugeltjes maken zodat er 2 zeer kleine knippers naast de koplamp kunnen. Of misschien wel in de luchthappers in de zijkap. Staat ook vast erg mooi.
Maar voorlopig nog ff m'n hand uitsteken...
 
Haha, stond al klaar op de wasplaats! Was na 1 dag in Engeland rijden op natte/modderige wegen. Vuil op de neus en lamp blijkt van de eigen voorband te komen, de Hyper rijdt door zijn eigen spray... Lekker handig dus... Kloteontwerp dus, die neus. Maar wel mooi!

Spiegels komen uit China, zijn exacte kopieën van de Oberon bar end spiegels. Kostten in ieder geval maar 20 euro voor 2 stuks, incl verzenden! _O-
Spiegels bij deze verkoper gekocht:
http://www.ebay.nl:80/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290595670349&ssPageName=ADME:L:OU:NL:1123
Vlotte afhandeling (vanuit China dan hè, 3 weken bijna) en netjes in een doosje met piepschuim binnenkant verzonden.
Thnx!!!

En vwb de knipperlichten ben ik al bezig geweest om ze in de kleine luchthappertjes bij de tank te maken, maar opbrengst in de zon was te weinig, maar heb nieuwe fellere leds, moet het nog een keer afmaken.
 
Haha, stond al klaar op de wasplaats! Was na 1 dag in Engeland rijden op natte/modderige wegen. Vuil op de neus en lamp blijkt van de eigen voorband te komen, de Hyper rijdt door zijn eigen spray... Lekker handig dus... Kloteontwerp dus, die neus. Maar wel mooi!

Spiegels komen uit China, zijn exacte kopieën van de Oberon bar end spiegels. Kostten in ieder geval maar 20 euro voor 2 stuks, incl verzenden! _O-
Spiegels bij deze verkoper gekocht:
2 X CHROME ALLOY MOTORCYCLE REARVIEW MIRROR BAR END NEW | eBay
Vlotte afhandeling (vanuit China dan hè, 3 weken bijna) en netjes in een doosje met piepschuim binnenkant verzonden.

Blijven de jouwne wel zitten bij 150+ ?

Ik had deze besteld laatst.

MOTORCYCLE BAR END REAR SIDE MIRROR 7/8'' FOR YAMAHA HONDA SUZUKI X2 | eBay

Alleen dat gewricht is niet sterk genoeg om snelheden boven de 150kmh aan te kunnen :')
 
Nog geen knipperlichten... :+
Ik moet nog 2 beugeltjes maken zodat er 2 zeer kleine knippers naast de koplamp kunnen. Of misschien wel in de luchthappers in de zijkap. Staat ook vast erg mooi.
Maar voorlopig nog ff m'n hand uitsteken...

en eventueel in de koplamp.
ipv het parkeerlicht oid ?
 
Ja, geen probleem! Mijne hebben een aluminium klemstuk aan de bout, die jij hebt een rubbertje. Logisch dat die 150+ niet trekt. Mijne zijn getest tot boven de 200, ik gaf het zelf al eerder op dan die spiegels _O-

Dat rubbertje is het probleem niet. Het is het kogelgewricht die het niet houdt bij die snelheden. Mischien dat loctite of superlijm dat kan oplossen :+
 
J0HF5.jpg


Je ziet er ook redelijk wat in. Heeft geen probleem met wheelies(wat orginele dus wel hadden), maar wel met hard rijden :')
 
Zondag 8 juli 2012 ong 13:00 uur Hypermotard meeting in Beusichem?

Beusichem ligt vrij centraal, voor iedereen wel te doen denk ik, het is een regiocafé van de ducaticlub, dus ze schrikken niet als daar een groep hooligans aan komt :+ en het ligt aan de Lekdijk, met voldoende mooie dijken in de buurt om te rijden.
We zouden dan via wat dijken naar Nieuwpoort kunnen rijden, ook aan de Lekdijk, daar (vr)eet je voor 13 euro je pens vol aan gruwelijk lekkere spare-ribs :P :9
Ik wil best een route uitstippelen en voorrijden, reserveren/aankondigen voor het eten enzo.


Lijstje wie er mee gaan:


Corneoo
Keller
passS4 (ovb)
AzorSV
Danny (broer AzorSV)
R a l p h
Hyperdesmo P

gooi mij ook maar in de lijst heb het al in de agenda genoteerd. Een beetje tegenwicht tegen die 1100 kan nooit geen kwaad natuurlijk. ;) de wheely's laat ik aan jullie over })
 
Zondag 8 juli 2012 ong 13:00 uur Hypermotard meeting in Beusichem?

Beusichem ligt vrij centraal, voor iedereen wel te doen denk ik, het is een regiocafé van de ducaticlub, dus ze schrikken niet als daar een groep hooligans aan komt :+ en het ligt aan de Lekdijk, met voldoende mooie dijken in de buurt om te rijden.
We zouden dan via wat dijken naar Nieuwpoort kunnen rijden, ook aan de Lekdijk, daar (vr)eet je voor 13 euro je pens vol aan gruwelijk lekkere spare-ribs :P :9
Ik wil best een route uitstippelen en voorrijden, reserveren/aankondigen voor het eten enzo.


Lijstje wie er mee gaan:


Corneoo
Keller
passS4 (ovb)
AzorSV
R a l p h
Hyperdesmo P
mauischou
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Je ziet er ook redelijk wat in. Heeft geen probleem met wheelies(wat orginele dus wel hadden), maar wel met hard rijden :')
Spiegels hebben nooit last van wheelies, wel met jouw harde landingen! :+ beter oefenen op fluwelen landing... ;)
Zijn nette spiegels, kopie van rizoma, die volgens mij 80 per stuk kosten. Belachelijke prijs...
 
Spiegels hebben nooit last van wheelies, wel met jouw harde landingen! :+ beter oefenen op fluwelen landing... ;)
Zijn nette spiegels, kopie van rizoma, die volgens mij 80 per stuk kosten. Belachelijke prijs...

Maakte bij mij weinig uit, zelfs een kleine drempel kon ze ontzetten, maar hoge snelheden weer niet :')
 
Lukken de wheelies niet op de 796?

Je moet er wel wat meer moeite voor doen met de 1100 was het met een beetje gas zo gepiept.
De enigekeer dat ik met de 796 een wheely maakte was dat ik een bmw1000rr bij het stoplicht er niet vandoor wou laten gaan.we waren met een snel groepje maar dat was toch iets teveel geweld voor mijn ducje ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan