Ducati Hypermotard, meeting 8 juli 13:00 Beusichem

Status
Niet open voor verdere reacties.
dag3 - project skidplate's - hielbeschermers

vandaag beetje geschuurd, ronde vormen gegeven aan zijkanten van de skid plates, en even gepast

volgende stap, de off set erin buigen/zetten, nog meer schuren, polijsten..als ik dat al doe...?

[afbeelding]
[afbeelding]

Mooi werk Rob!
Is het mogelijk dat je me de file die jij hebt gebruikt voor de printouts online zet.
Ik ben ook nog op zoek naar een leuk winter projectje ;)

Komende maanden wel tijd voor wat geklus in de garage aan de Duc.
Groeten, Rob
 
Mooi werk Rob!
Is het mogelijk dat je me de file die jij hebt gebruikt voor de printouts online zet.
Ik ben ook nog op zoek naar een leuk winter projectje ;)

Komende maanden wel tijd voor wat geklus in de garage aan de Duc.
Groeten, Rob

u vraagt wij draaien.............succes ermee

full
 
!

Wat is dit en waar krijg ik het? Lijkt wel alsof dat ding met 150 kmph nog op t achterwiel gaat

Die dingen zijn niet echt geschikt voor op straat, of circuit. Je moet er heel goed mee uitkijken. Heb op een 250 2t gereden, dat ding komt in z'n 5 nog gewoon op het gas met gemak omhoog op zompig gras. Iemand uit de buurt hier heeft zo'n CR500 en die is er al eens vanaf gegooid. Maar lijkt me wel leuk voor erbij :+
 
Omdat dit topic een beetje onderaan staat, ff een vraagje;

Zijn er nog mensen die leuke goodies op hun hypermotard zetten of andere projecten?

En wat is de beste manier om van je standaard spullen af te komen ?
 
'ben nog bezig met de "hielplaatjes" ben ook wel vrij deze week, maar al sinds afgelopen zaterdag getroffen door een flinke griep.....weinig zin dus...hangen op de bank en uitzieken......

verkopen hier op dit "forum" en op "marktplaats"

fijne feestdagen iedereen


ps. mocht je nog complete handkappen hebben waar je vanaf wilt hoor ik het wel
 
Laatst bewerkt:
fijne feestdagen iedereen


ps. mocht je nog complete handkappen hebben waar je vanaf wilt hoor ik het wel


Ik ben er nog niet echt over uit om ze eraf te halen, heeft ook niet zon prioriteit..
Dus het kan nog wel even duren voordat ik eruit ben B|


En natuurlijk fijne feest dagen en de vingers heel houden *:)
 
goeiemiddag Ducatisten...ik heb vanmiddag een 796 hyper gekocht in Zaltbommel,en over een week ofzo word ie afgeleverd. Nieuw...overjarig dus. Dus vanaf volgende week hoop ik er hier ook een beetje bij te horen.
 
goeiemiddag Ducatisten...ik heb vanmiddag een 796 hyper gekocht in Zaltbommel,en over een week ofzo word ie afgeleverd. Nieuw...overjarig dus. Dus vanaf volgende week hoop ik er hier ook een beetje bij te horen.

toch nog gelukt....gefeliciteerd
 
goeiemiddag Ducatisten...ik heb vanmiddag een 796 hyper gekocht in Zaltbommel,en over een week ofzo word ie afgeleverd. Nieuw...overjarig dus. Dus vanaf volgende week hoop ik er hier ook een beetje bij te horen.

Gefeliciteerd Job!

Ik ben zelf ook sinds november pas een Ducatist ;). Ik heb die 796 2 weken geleden nog zien staan. Leuk!
 
Wat een welkom...dankjulliewel. Weer een dag verder dus weer een dag dichterbij mn nieuwe ijzeren ros...Het zaleen tergend lang weekje worden denk ik. Ik ga op mn gemakkie maar eens op zoek naar accesoires...carbon..dempers en zulk soort spul. Iemand nog suggesties waar ik die t beste kan halen
 
Wat een welkom...dankjulliewel. Weer een dag verder dus weer een dag dichterbij mn nieuwe ijzeren ros...Het zaleen tergend lang weekje worden denk ik. Ik ga op mn gemakkie maar eens op zoek naar accesoires...carbon..dempers en zulk soort spul. Iemand nog suggesties waar ik die t beste kan halen

Beetje rondkijken op internet...
Anders iets van www.gegshop.nl ?
 
Hoi PassS4.
Ik heb zelf leuke/mooie hielbeschermers gemaakt voor op m'n Hyper.
Laser gesneden aluminium en met een perfecte pasvorm.

Deze wil ik wel verkopen. Had er meerdere laten maken.
Inclusief bevestigingsbouten. De originele kun je niet gebruiken namelijk.
Laat het me maar even weten. Ik krijg om de een of andere reden de foto's niet geupload.

Gr.
Eric

Omdat dit topic een beetje onderaan staat, ff een vraagje;

Zijn er nog mensen die leuke goodies op hun hypermotard zetten of andere projecten?

En wat is de beste manier om van je standaard spullen af te komen ?
 
Daar had ik inderdaad al eens gekeken. Ik geloof dat 24karaat goud nog goedkoper is als carbon zeg! Ik denk dat ik voor dat geld liever een paar flitsende dempers koop. Ik heb Zard dempers gezien...is dat wat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan