Maar dit bedoel ik juist: je gaat een wedstrijd houden wie het snelst is, maar als er een veel sneller is dan de rest, dan moet die maar beperkt worden zodat ie niet zo snel meer is of anderen geef je een voordeel (in andere sporten wordt dat soms doping genoemd en is dat strafbaar) zodat die sneller zijn. Dat vind ik een beetje raar: als anderen niet zo snel zijn, dan moeten ze betere motoren maken zodat ze net zo snel zijn. Toch?
Ja dat bedoel ik , stuur rechts helemaal niksJe zou het eens moeten proberen,al moet je wel de clipons omdraaien
Voor de rest hetzelfde als een jap
[afbeelding]
Istie alHaga wordt oud
Istie al
Haga wordt oud
aan de resultaten te zien is fabrizio ook al aardig op leeftijd
Hij is na zijn crash in Engeland van vorig jaar geen schim meer van daarvoor , hij was toen effe een poosje exit en volgens mij zit het nog steeds in het koppie , jammer maar volgens mij is het over en uit met Nitro Haga .Klopt, maar hij ondervind nu de lasten er van geloof ik.
Wat denk je van Hayden an Boioccco?
Ja vind ik nou ook , want dat is absoluut géén veldvulling zoals ze dat tegenwoordig noemenWat die daar te zoeken hebben... Zet dan Veneman ofzo daar neer
Hij is na zijn crash in Engeland van vorig jaar geen schim meer van daarvoor , hij was toen effe een poosje exit en volgens mij zit het nog steeds in het koppie , jammer maar volgens mij is het over en uit met Nitro Haga .
Het is met die mannen volgens mij zo , dat als je ouder word en de blessure's duren te lang dat ze wat serieuzer gaan nadenken over hun toekomst , en dan komen er gesprekken tijdens het verblijf in prive kringen en ik denk dat ze dan op één of andere manier wat voorzichtiger gaan worden ( onbewust ) , en is volgens mij dan ook de gevaarlijkste periode van een coureur ik spreek een beetje uit ervarind nml .
Tuurlijk hoop ik dat ook , want het kan niet spannender zijn met Haga in gevecht voor het podium , maar ik bedoel dat dit het probleem op het ogenblik is met hem.Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat het hele ducati fabrieksteam dit jaar onder de maat presteerd,ook fabrizio zit ver onder de maat.
Verklaar dat eens.
Ik ben het wel met je eens dat Haga niet 100% is,herriner me de periode dat Bayliss een flinke klapper (training of testen?)maakte en Edwards,mede daardoor, het kampioenschap won.
Hij kwam later toch weer sterk terug,ik hoop Haga ook.
Ik heb het idee dat hij er na vorig jaar (het voor de zoveelste keer op een haar het kampioenschap niet winnen en nog door stomme beslissingen van het team ook) weinig zin meer in heeft. Denk ook dat dit zijn laatste jaar is als hij niet snel beter resultaten gaat boeken, want ik zie hem niet naar een klantenteam gaan als hij gewipt wordt bij het fabrieksteam.Hij is na zijn crash in Engeland van vorig jaar geen schim meer van daarvoor , hij was toen effe een poosje exit en volgens mij zit het nog steeds in het koppie , jammer maar volgens mij is het over en uit met Nitro Haga .
Tja , we gaan het allemaal wel zien hoop voor hem dat het tij nog keert .Ik heb het idee dat hij er na vorig jaar (het voor de zoveelste keer op een haar het kampioenschap niet winnen en nog door stomme beslissingen van het team ook) weinig zin meer in heeft. Denk ook dat dit zijn laatste jaar is als hij niet snel beter resultaten gaat boeken, want ik zie hem niet naar een klantenteam gaan als hij gewipt wordt bij het fabrieksteam.
Als Checa niet twee keer (vlak voor tijd) stil was komen te staan had hij de dubbel gepakt. Ook Haga staat weer hoger dan de wedstrijden hier voor. Volgens mij is het (extra) voordeel dus wel duidelijk zichtbaar ook al zie je dat niet aan de uitslagen.En.... waar waren die SuperDucati's nu?
Denk dat deze discussie ook