Ducati SuperSport

Gaat om dit plastic clipje. Op de TDM zitten dezelfde carbs.

Screenshot_20230314_001149_Chrome.jpg
 
Long shot, heeft iemand van hier toevallig nog een setje snorkels liggen ?
Dus 2 x nr.7 en 2x nr. 26
 

Bijlagen

  • 20230420_153022.jpg
    20230420_153022.jpg
    121,7 KB · Weergaven: 14
Eerst maar eens lekker rijden. Ding is nu nieuw, alle lagers en afdichtingen van voor tot achter zijn nieuw. Nieuwe schraapveren dr in ook. Frame en wielen nieuw gespoten. Zijn nog wat carbon spulletjes onderweg. Voor en achterspatbord, timingdeksels, koppelingsdeksel en tandwieldekseltje. En als ie goed bevalt dan is volgend winter het rooie spuitwerk aan de beurt. 😅
 
Eerst maar eens lekker rijden. Ding is nu nieuw, alle lagers en afdichtingen van voor tot achter zijn nieuw. Nieuwe schraapveren dr in ook. Frame en wielen nieuw gespoten. Zijn nog wat carbon spulletjes onderweg. Voor en achterspatbord, timingdeksels, koppelingsdeksel en tandwieldekseltje. En als ie goed bevalt dan is volgend winter het rooie spuitwerk aan de beurt. 😅
Mooi, het ziet er echt goed uit. En full floaters erop zie ik :Y
 
Eerst maar eens lekker rijden. Ding is nu nieuw, alle lagers en afdichtingen van voor tot achter zijn nieuw. Nieuwe schraapveren dr in ook. Frame en wielen nieuw gespoten. Zijn nog wat carbon spulletjes onderweg. Voor en achterspatbord, timingdeksels, koppelingsdeksel en tandwieldekseltje. En als ie goed bevalt dan is volgend winter het rooie spuitwerk aan de beurt. 😅
Echt goed werk!
Mooi dat je de supersport zo in ere houd! 👍
 
Van het weekend nieuwe riemen (en spanrollagers) besteld voor mijn 1993 900 SS .
Staat daar nog steeds een vervangingstermijn van 2 jaar voor? De motorzaak kon het me niet vertellen.
 
Van het weekend nieuwe riemen (en spanrollagers) besteld voor mijn 1993 900 SS .
Staat daar nog steeds een vervangingstermijn van 2 jaar voor? De motorzaak kon het me niet vertellen.
Is sinds de witte opdruk riemen verdwenen zijn al niet meer , rode opdruk is bij 4 kleppers al 30000 km of 5 jaar
Bij mij zitten ze op mijn 2 Klepper al 10 jaar en niks aan de hand
 
Is sinds de witte opdruk riemen verdwenen zijn al niet meer , rode opdruk is bij 4 kleppers al 30000 km of 5 jaar
Bij mij zitten ze op mijn 2 Klepper al 10 jaar en niks aan de hand
Even kijken wat voor soort riemen ik straks krijg dus, ik heb origineel Ducati besteld, thanks!
 
De witte zijn er al 15 jaar niet meer
Ik heb die motor nu anderhalf jaar of zo en een half jaar voor verkoop zijn onder andere de riemen gedaan, best kans dus dat die nog een tijdje mogen als de witte er al zo lang niet meer zijn. Ik ben er een beetje panisch over omdat een kennis zijn 851 een complete blokrevisie kon laten geven door een ouwe riem die knapte. :X
 
Nog lulliger was het verhaal van iemand die er geen riemcovers op had zitten en zijn handschoenen op de tank had liggen terwijl de motor stationair draaide, je voelt hem misschien al aan komen... :')
 
Ik heb die motor nu anderhalf jaar of zo en een half jaar voor verkoop zijn onder andere de riemen gedaan, best kans dus dat die nog een tijdje mogen als de witte er al zo lang niet meer zijn. Ik ben er een beetje panisch over omdat een kennis zijn 851 een complete blokrevisie kon laten geven door een ouwe riem die knapte. :X
Volgens toine is zolang de rode letters goed zichtbaar zijn er niks aan de hand , zei hij nadat hij mijn 9 jaar ouwe riemen had gezien waarmee ik altijd zonder covers heb gereden
 
Ik heb nu nergens last van, het is echt preventief onderhoud, maar ik heb ook gelijk nieuwe lagers voor de spanrollen besteld.
Hoef ik me daar voorlopig ook geen zorgen meer over te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan