Ducati topic 39: The DCR after the normal life start again

Status
Niet open voor verdere reacties.
Warm? Ja!
Heet? Ja, ook! Bij stoplichten was het echt bakken in de koe *D

En de "gap" had betrekking op het verkleinen van de afstand van je bovenlichaam tot de tank, voor het bevorderen van de controle in het bochtenwerk.
Er zijn vast wel "posers" die er nog een plaotie van willen plaatsen ;)

ik heb zelf ook eens eea geprobeerd, stelt van mij nix voor ofzo, beetje verzitten, idd dichter op de tank liggen... maar wat mij wel opvalt: ik kan echt helemaal niks naar rechts! Links gaat nog wel een beetje voor het gevoel, maar naar rechts ben ik echt een komkommer zo slecht dat gaat... maar eens een beetje sparen voor wat cursusjes volgend jaar... (na nog een hele waslijst voor de Duc zelf en o ja, nog fatsoenlijke kleding :) )
 
Ik was dus van plan een Benelli TRE RS te kopen voor circuitgebruik, dat staat even in de koelkast omdat ik niet snap dat die kerel het frame er niet bij wil leveren (terwijl die recht is en de fiets alleen een WOK = wachten op keuren heeft, maar dat speelt voor cicuitgebruik allemaal niet.......?On the other side: die Voxan gaat door, heb net netjes tegenvoorstel gehad, dus even accoord geven en dan nog iemand ritselen voor het vervoer ervan....


da's tof; zal me oprecht benieuwen hoe zo'n ding bevalt.
 
da's tof; zal me oprecht benieuwen hoe zo'n ding bevalt.
Ik heb de deal net dus vanuit het bedje beklonken, we gaan nu beide kijken hoe het even moet met ''afhandelen'' *D


(personal note: vind het gewoon een erg apart ding, altijd al gevonden en dat trekt dan toch weer aan, aparte figuren met aparte motoren... ;) )

Me toekomstig uitzicht:

full
 
Beste mede ducatisten, even een vraagje. Ik ben naar de Vogezen geweest met hemelvaart, en daar ben ik met de 999 blijkbaar een te hoge stoep afgereden, of het heeft een andere oorzaak maar nu is het bruggetje wat de twee kuipdelen bij elkaar houdt aan de onderkant afgebroken.
Ik ben thuisgekomen dankzij Duc tape, maar erg blij was ik er niet mee kun je je voorstellen.

Nu de vraag, hoe kan ik dit repareren? Ik heb net even de ductape verwijdert en gekeken en nu zie ik dat het bruggetje aan één kant gewoon met een schroefje vastzit en aan de andere kant geintegreerd zit in de kuip, dus niet zomaar te vervangen, iemand enig idee?

Hier een foto om eea. te verduidelijken (klik hi-res).

IMG_0977.JPG
 
Mooi dat het doorgaat, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst *O*

Kan hem wel naar mijn garage vervoeren :+ of iemand in de buurt moet een aanhanger hebben.
Leuk hè, mede met dank aan jou :} (en als het niet goed is ''jouw schuld'' ;) ).

Afhandelen is wat lastig ja, omdat ik niets kan nu. We zijn beide gezond terughoudend met resp. betalen / overschrijven (boter bij de vis). Hij wilde de motor vrijdag evt ook wel brengen, maar net dan zit ik in DLD voor controle, hechtingen eruit enzo en zaterdag zitten wij (lees mijn vrouw) weer lastig met terugbrengen van de man...

Lucky > wat zijn evt jou mogelijkheden? (mail me maar ff als je wilt)
 
Laatst bewerkt:
Beste mede ducatisten, even een vraagje. Ik ben naar de Vogezen geweest met hemelvaart, en daar ben ik met de 999 blijkbaar een te hoge stoep afgereden, enz...
Dat soort (sneue) dingen repareer je het mooist/stevigst met een alu bruggetje (stripje maken) en dat met snelsluiters/boutje-moertje/popnagel vastzetten tussen de twee kuiphelften, dat soort dingen...
 
Laatst bewerkt:
Dat soort (sneue) dingen repareer je het mooist/stevigst met een alu bruggetje (stripje maken) en dat met snelsluiters/boutje-moertje/popnagel vastzetten tussen de twee kuiphelften, dat soort dingen...

Ja dat kan idd, maar dat is niet meer orgineel dus ;(

Belachelijk dat ze dat in de kuip integreren, nu moet je dus heel dat kuipdeel vervangen om hem weer orgineel te krijgen.

Goed waar heb ik het over zal je denken, je ziet er geen aars van, maar toch :P

Naja thanks voor je antwoord iig, het was misschien een beetje domme vraag en een voor de hand liggend antwoord.
 
nog een stuk of 12/13... heb dit topic aardig kunnen bijbenen :)

zullen we eens iets doen over vakantie en mooie vakantiekiekjes ofzo?

of een eerbetoon aan de eigen kids?

grappig: toen ik opzoek was naar het Ducati sport topic vind ik dus alleen dat van die dames dus, ik dacht dat is alleen voor dames, dus ik weer verder op zoek naar het echte Ducati sport topic blablabla
 
nog een stuk of 12/13... heb dit topic aardig kunnen bijbenen :)

zullen we eens iets doen over vakantie en mooie vakantiekiekjes ofzo?

of een eerbetoon aan de eigen kids?

grappig: toen ik opzoek was naar het Ducati sport topic vind ik dus alleen dat van die dames dus, ik dacht dat is alleen voor dames, dus ik weer verder op zoek naar het echte Ducati sport topic blablabla

En wat als je die nou niet hebt *O*
 
nog een stuk of 12/13... heb dit topic aardig kunnen bijbenen :)

zullen we eens iets doen over vakantie en mooie vakantiekiekjes ofzo?

of een eerbetoon aan de eigen kids?

grappig: toen ik opzoek was naar het Ducati sport topic vind ik dus alleen dat van die dames dus, ik dacht dat is alleen voor dames, dus ik weer verder op zoek naar het echte Ducati sport topic blablabla
:+ dame hiero, en het is hier duidelijk niet voor dames, dus dit keer zit je goed :+
 
kwam dit net tegen, misschien al gepost ooit, maar vond het wel geinig om zelf in de winter eens te bouwen:

Ducati Cucciolo

weet iemand of dit ook echt een blokje is uit zo'n oude cucciolo en of daar nog een beetje aan te komen is?
full
 
Ik heb de deal net dus vanuit het bedje beklonken, we gaan nu beide kijken hoe het even moet met ''afhandelen'' *D


(personal note: vind het gewoon een erg apart ding, altijd al gevonden en dat trekt dan toch weer aan, aparte figuren met aparte motoren... ;) )

Me toekomstig uitzicht:

[afbeelding]
Gaaf ding. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
bier.gif
 
kwam dit net tegen, misschien al gepost ooit, maar vond het wel geinig om zelf in de winter eens te bouwen:

Ducati Cucciolo

weet iemand of dit ook echt een blokje is uit zo'n oude cucciolo en of daar nog een beetje aan te komen is?[afbeelding]
:/ de winter is om door te rijden met niet nader te benoemen gemotoriseerde tweewielers :P zelfs ducatisten hebben er iets naast voor barre tijden :+ :+ toch?
 
Zo een dagje op stap geweest.... Veldhoven en een bezoekje aan vd Biggelaar.......... _O-

@Fog, gefeliciteerd met de Voxan... aparte motor dat wel....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan