Ducati topic 39: The DCR after the normal life start again

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ja voor ik het weer vergeet.

Een maatje van me is op zoek naar een open carbon koppelingskorf voor zijn 996.
Weet iemand nog een goed(koop) adresje?
Hij had wel wat gevonden maar was daar rond de 130 euro voor kwijt.
Weet niet of dat een beetje een normale prijs is?
 
nog een stuk of 12/13... heb dit topic aardig kunnen bijbenen :)

zullen we eens iets doen over vakantie en mooie vakantiekiekjes ofzo?

of een eerbetoon aan de eigen kids?

grappig: toen ik opzoek was naar het Ducati sport topic vind ik dus alleen dat van die dames dus, ik dacht dat is alleen voor dames, dus ik weer verder op zoek naar het echte Ducati sport topic blablabla
Goed idee. Ik verblijf nogal eens in Suriname en stoei graag met Kaaimans op het erf van mijn schoonouders.
full
 
Oh ja voor ik het weer vergeet.

Een maatje van me is op zoek naar een open carbon koppelingskorf voor zijn 996.
Weet iemand nog een goed(koop) adresje?
Hij had wel wat gevonden maar was daar rond de 130 euro voor kwijt.
Weet niet of dat een beetje een normale prijs is?
Marktplaats.... voor rond de 70,- euro....
 
da's dan wel een baby baby kaaiman :+
Uiteraard, dacht je dat ik met zo'n grote ging vechten. Neem van mij aan, dat red je niet. Die beesten zijn zo sterk. Deze beestjes komen af en toe nieuwsgierig het erf op bij mijn schoonouders. Ondanks dat ze in de stad wonen (Paramaribo), komen ze gewoon vanuit het bos de straat in.
 
Oh ja voor ik het weer vergeet.

Een maatje van me is op zoek naar een open carbon koppelingskorf voor zijn 996.
Weet iemand nog een goed(koop) adresje?
Hij had wel wat gevonden maar was daar rond de 130 euro voor kwijt.
Weet niet of dat een beetje een normale prijs is?

heb nog wel een goed adres voor je in engeland (ebay), alleen geen origineel spul. maar wel erg mooi en degelijk!

http://stores.shop.ebay.co.uk/Ducat...bZ4QQ_sidZ84604941QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em322

ik heb zelf deze van dit adres:
full
 
Ik heb de deal net dus vanuit het bedje beklonken, we gaan nu beide kijken hoe het even moet met ''afhandelen'' *D


(personal note: vind het gewoon een erg apart ding, altijd al gevonden en dat trekt dan toch weer aan, aparte figuren met aparte motoren... ;) )

Me toekomstig uitzicht:

[afbeelding]

gaaf fietsje hoor :} zie ze niet veel in deze kleur meestal grijs
 
Dat soort (sneue) dingen repareer je het mooist/stevigst met een alu bruggetje (stripje maken) en dat met snelsluiters/boutje-moertje/popnagel vastzetten tussen de twee kuiphelften, dat soort dingen...
Wat dat betreft was de constructie bij de (mijn) 851 best wel slim, gewoon een metalen (alu?) stripje met 2 gaten erin, 2 wellnuts en 2 boutjes 8-)
vernieuwing is niet altijd verbetering O-)
 
nog een stuk of 12/13... heb dit topic aardig kunnen bijbenen :)

zullen we eens iets doen over vakantie en mooie vakantiekiekjes ofzo?

of een eerbetoon aan de eigen kids?
Open maar een nieuw topic. Zal ik trots een paar foto's van mijn kleinzoon posten.
 
Wat dat betreft was de constructie bij de (mijn) 851 best wel slim, gewoon een metalen (alu?) stripje met 2 gaten erin, 2 wellnuts en 2 boutjes 8-)
vernieuwing is niet altijd verbetering O-)
Constructueel was het vakwerk van vroeger idd beter dan de lage lonen massazooi van nu en dan praat ik niet (alleen) over motoren...
 
Koppelingskorf? Bedoel je niet een koppelingdeksel?

Ja klopt dat bedoel ik ook.
Ben er niet helemaal bij,hond is bang voor onweer dus dan weet je wel hoe goed ik afgelopen n8 heb geslapen.

Had aan de ene kant een doodsbange hond en aan de andere kant lag mijn vrouw die ook als de dood is voor onweer.

Hij is fijn!
 
Ja klopt dat bedoel ik ook.
Ben er niet helemaal bij,hond is bang voor onweer dus dan weet je wel hoe goed ik afgelopen n8 heb geslapen.

Had aan de ene kant een doodsbange hond en aan de andere kant lag mijn vrouw die ook als de dood is voor onweer.

Hij is fijn!

nou, dan heb je een heerlijke nacht gehad, leek wel hollywood tijdens de oscars
 
Ja klopt dat bedoel ik ook.
Ben er niet helemaal bij,hond is bang voor onweer dus dan weet je wel hoe goed ik afgelopen n8 heb geslapen.

Had aan de ene kant een doodsbange hond en aan de andere kant lag mijn vrouw die ook als de dood is voor onweer.

Hij is fijn!

check ook tpr-racing even, mbt carbon :Y

ik wens je een rustige nacht :) I'm off :W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan