DUCATI-TOPIC-86 * introductie van de desmoquattro *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan me niet snel genoeg gaan, maar heb nog ff geduld nodig B|
2x per week fysio en vandaag voor het eerst op de hometrainer *O* *O*
kan je zeggen dat als je dat weer na 6 weken mag, d'r helemaal blij van wordt *O*

Nog 8 weken te gaan :)

Hoop zaterdag toch nog ff mee te kunnen genieten op Assen :)

Hoop je daar tegen te komen :Y :Y
 
Multistrada kopen O-)

Kan je net zo vegen maar ook in 1 tank heen en half terug en oom agent laat je met rust _O-

Ja, maar die multi's zijn pakweg zo'n 30kg zwaarder.

Maar, de S heeft wel een fatsoenlijke voorvork, in tegenstelling tot de hyper S :')
 
http://www.youtube.com/watch?v=kl14Vmsw0-w

Heeft ook wel wat met de rijder te maken. Met mijn motor kan ik motoren met pakweg 30~40 pk nog redelijk goed bijhouden en/of achter me laten, bocht uit zijn ze sowieso kansloos :+

Ik heb er nog een filmpje van, maar geen zin om het te posten omdat oom agent ook meekijkt zoals ik laatst al merkte :')
 
Heeft ook wel wat met de rijder te maken. Met mijn motor kan ik motoren met pakweg 30~40 pk nog redelijk goed bijhouden en/of achter me laten, bocht uit zijn ze sowieso kansloos :+

Ik heb er nog een filmpje van, maar geen zin om het te posten omdat oom agent ook meekijkt zoals ik laatst al merkte :')

_O- nog een reden om een Multistrada te nemen.. ziet er braver uit :+

full
 
_O- nog een reden om een Multistrada te nemen.. ziet er braver uit :+

[afbeelding]

Ja, maar ik heb echt liever die crossmotor zithouding die de hyper heeft. Lijkt me dat je op zo'n multi toch meer "in" de motor zit dan erop. Ik heb laatst op een monster 1100 gezeten maar dat vond ik echt niks qua zit :N
 
Ja, maar ik heb echt liever die crossmotor zithouding die de hyper heeft. Lijkt me dat je op zo'n multi toch meer "in" de motor zit dan erop. Ik heb laatst op een monster 1100 gezeten maar dat vond ik echt niks qua zit :N

Ga er eens voor de gein op rijden of zitten als je de kans krijgt... zal je verbazen ;)

Maar de hyper die je nu hebt heeft wel een veel en veel hogere :9~ :9~ :9~ :} :} :} waarde
 
Ga er eens voor de gein op rijden of zitten als je de kans krijgt... zal je verbazen ;)

Maar de hyper die je nu hebt heeft wel een veel en veel hogere :9~ :9~ :9~ :} :} :} waarde

En ook een veel hogere rijbewijs kwijtraak waarde. Dit is de eerste keer dat een agent me aanspreekt op basis van foto's, en dat terwijl ik met mijn andere motoren ook niet zo rustig reed :')
 
Ideaal om Ahmed even netjes te melden wat je mogelijk hebt staan.....

als die bij jou over de vloer komt :?
sukkel,de afbeelding zit aan de binnenkant=kijkkant van binnen naar buiten |(


je kunt ook een afbeelding van je vrouw d'r op laten zetten }) :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan