DUCATI-TOPIC-86 * introductie van de desmoquattro *

Status
Niet open voor verdere reacties.
als die bij jou over de vloer komt :?
sukkel,de afbeelding zit aan de binnenkant=kijkkant van binnen naar buiten |(


je kunt ook een afbeelding van je vrouw d'r op laten zetten }) :+ :+
voor je het weet is Ahmed al binnen, sukkel

en de vrouw mag ie dan meteen meenemen, spartel ik geeneens tegen :o _O- _O-
 
:W :W :W

Nieuw deeltje en ik ben er ook weer.
In de openingspost mag nog wel wat geschaafd worden ;) ... aSan en werdT :?
En misschien een andere foto?
url
 
Laatst bewerkt:
TSC, goede service :)

Zijn er nog mensen van hier die zondag in Assen de Nationale Toertocht van de DCN komen rijden?
Piepmoes/CookieMonster en ik zitten dan in het regiocafé met koffie en smacht op jullie te wachten...

of zit iedereen op Assen/bij de Tulip Rally???
 
2 kleppen en 1 nokkenas teveel. Kan dus een stuk lichter.......
Hoe'st eigenlijk met die opgefokte 2klepperbrommer van je, issie al lichter dan jij? issie al klaar? Zijn we zaterdag in for a surprise of is het lo littel to late business as usual?
 
Laatst bewerkt:
okee, maar zal voor je opletten of ik het ergens tegenkom. war heb je deze gevonden dan?

Op de site van Ducati zelf, alleen in de webshop niet te bestellen :N Ik zal straks eens met motoport Assen bellen :)

Edit: Besteld, maar ze weten niet of het ook daadwerkelijk komt (zelfs de petjes hebben karakter _O- )
 
Laatst bewerkt:
Leuk telefoontje gehad... servopomp van de wagen stuk. Kar stuurde wat zwaar. Weten pas of het alleen door de servopomp komt eenmaal de nieuwe erin zit.
Ook nog wat andere meuk als de koppelingskabel die vervangen moet. Totaal 870 euro.

Was net van plan een setje 2ehands FCR's te kopen :(
 
Leuk telefoontje gehad... servopomp van de wagen stuk. Kar stuurde wat zwaar. Weten pas of het alleen door de servopomp komt eenmaal de nieuwe erin zit.
Ook nog wat andere meuk als de koppelingskabel die vervangen moet. Totaal 870 euro.

Was net van plan een setje 2ehands FCR's te kopen :(

Dat zijn behoorlijke tegenvallers.
Ach, die FCR's zijn nog wel langer te koop. En je hebt iets om naar uit te kijken... :X
 
Leuk telefoontje gehad... servopomp van de wagen stuk. Kar stuurde wat zwaar. Weten pas of het alleen door de servopomp komt eenmaal de nieuwe erin zit.
Ook nog wat andere meuk als de koppelingskabel die vervangen moet. Totaal 870 euro.

Was net van plan een setje 2ehands FCR's te kopen :(

-O- veel geld (voor een auto :P )
 
Leuk telefoontje gehad... servopomp van de wagen stuk. Kar stuurde wat zwaar. Weten pas of het alleen door de servopomp komt eenmaal de nieuwe erin zit.
Ook nog wat andere meuk als de koppelingskabel die vervangen moet. Totaal 870 euro.

Was net van plan een setje 2ehands FCR's te kopen :(

Och, vrijdag gaat de Alfa voor een beurtje en wat reparatie.
Gaat ook weer een paar knaakjes kosten.
 
Leuk telefoontje gehad... servopomp van de wagen stuk. Kar stuurde wat zwaar. Weten pas of het alleen door de servopomp komt eenmaal de nieuwe erin zit.
Ook nog wat andere meuk als de koppelingskabel die vervangen moet. Totaal 870 euro.

Was net van plan een setje 2ehands FCR's te kopen :(

Ze weten pas of het idd de servopomp is die kapot is NADAT ze deze vervangen hebben :?


Lekkere garage :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan