Ducati

Zodra ik die geweldige duc gekocht heb dan zorg ik dat ik zo snel mogelijk een piccie zoals jullie dit noemen op deze gave site komt, ok.

greetz Kate
 
Als wij daar langs rijden zie ik natuurlijk die mooie duc's staan, ook mijn vriendje (sorry) heeft een duc gereden maar heeft hem verkocht omdat de bekeuringen niet aan te slepen waren. Verder kom ik dan inderdaad om de hoek want dan rijden wij de Kerkstraat in bij Blokdijk...lachu nie??
 
Als wij daar langs rijden zie ik natuurlijk die mooie duc's staan, ook mijn vriendje (sorry) heeft een duc gereden maar heeft hem verkocht omdat de bekeuringen niet aan te slepen waren. Verder kom ik dan inderdaad om de hoek want dan rijden wij de Kerkstraat in bij Blokdijk...lachu nie??

ja al het moois zowat voor de deur.... :)

En dat vriendje... dat geeft niet hoor, dat vergeven we je wel :)

Stuur me maar een e-mail als je van plan bent om te komen, kom ik met de Monster... het is altijd de 1e zondag vd maand...
 
Ik stel het op prijs als je me op de hoogte wil houden maar we wonen in de Kerkstraat dus redelijke kans dat wij zelf langs rijden of ik langs loop met mijn hond...but any way thnx
 
Ik stel het op prijs als je me op de hoogte wil houden maar we wonen in de Kerkstraat dus redelijke kans dat wij zelf langs rijden of ik langs loop met mijn hond...but any way thnx

oke dan... ook nog een hond? Eeen vriendje en een hond, mogen wel voorzichtig zijn :)
 
Trouwens zondag a.s. Ducati MONSTERDAG in Heinenoord... !!!!

Waarom weet ik dit soort dingen nooit???
Heinenoord.........mmmmm ga ik s ff zoeken met locatienet waar dat in hemelsnaam ligt. :)



1e zondag even bij de kerk (de Rijp) ..................... wat is dit dan weer????
 
Hee dit zijn topics waar we wat aan hebben :) Ik zit er ook aan te denken om een M600 te kopen. Ik wil absoluut een gele :9~ :9 , zoals deze
000024BF484D515667C7.jpg


Een M600 heeft wel 10 pk minder dan de motor die ik nu heb (vfr400), maar daar merk je weinig van als je op een monster rijd vind ik. De duc voelt sneller, hij trekt minstens zo hard. Of verbeeld ik me dat :? :?
 
Hee dit zijn topics waar we wat aan hebben :) Ik zit er ook aan te denken om een M600 te kopen. Ik wil absoluut een gele :9~ :9 , zoals deze
(Afbeelding)

Een M600 heeft wel 10 pk minder dan de motor die ik nu heb (vfr400), maar daar merk je weinig van als je op een monster rijd vind ik. De duc voelt sneller, hij trekt minstens zo hard. Of verbeeld ik me dat :? :?

Nee dat verbeeld je jezelf niet!!! Dat is het mooie van een Duc :+
 
Waarom weet ik dit soort dingen nooit???
Heinenoord.........mmmmm ga ik s ff zoeken met locatienet waar dat in hemelsnaam ligt. :)



1e zondag even bij de kerk (de Rijp) ..................... wat is dit dan weer????


Heinenoord, bij Rotterdam....

1e zondag vd maand, is een treffen van de Ducati club van 12.00 tot een uur of 1500...
 
hehe ja allen is de 600 in tegen steling van zijn "grotere vbroer de 620 ie vrij geodkoop en snel naar 65 pk ta brengen

roy ss600c (of is dat 676cc)
He Roy, wil jij mijn monstertje eens goedkoop naar 65pk brengen? Dyno en K&N heb ik al, zoals je weet. Weet jij soms een heel goedkoop adresje om koppen te flowen en een big-bore kit aan te schaffen?
:)
 
He Roy, wil jij mijn monstertje eens goedkoop naar 65pk brengen? Dyno en K&N heb ik al, zoals je weet. Weet jij soms een heel goedkoop adresje om koppen te flowen en een big-bore kit aan te schaffen?
:)

bige bore flowen wilde nokas groote caberateurs bos pijp van voor tot achter groote kleppen licht vliegwiel blok op nieuw geblauprint na 30.000km (nix gevonden:-) maar moest toch half open voor de andere kleppen)(en als het goed is zaterdag weer terug en euh anders zondag een probleem :-(


roy
 
bige bore flowen wilde nokas groote caberateurs bos pijp van voor tot achter groote kleppen licht vliegwiel blok op nieuw geblauprint na 30.000km (nix gevonden:-) maar moest toch half open voor de andere kleppen)(en als het goed is zaterdag weer terug en euh anders zondag een probleem :-(


roy

jawel lache, heb je dit op stock liggen? :)

Marco, ga eens langs Biggelaar.....
 
Wat er al niet ter sprake komt op zo'n site. Echt gaaf zulke info...
Het wordt straks wel heel erg druk in de Rijp niet Dujealmere???
Gezellie
 
Als ik zo'n duc koop hoe hoog moet je dan ongeveer zijn, ik zelf ben namelijk maar 162cm lang.
Ik kan er een kopen die bij Biggelaar is onderhouden, betekent dat dit een goede dealer is?

Ik zou maar meteen op een 900 stappen, ik was ook begonnen op een 750, was al snel te licht voor mij.( hangt er uiteraard wel vanaf wat je er mee wilt gaan doen en hoeveel ervaring je al hebt, ben je beginner is een 600 een hele goeie fiets om mee te beginnen)

Als je denkt dat je daar niet groot genoeg voor bent ( een Monster bedoel ik), geen probleem, je zult niet de eerste zijn die het zadel laat verlagen, of neem er een met een Corbin zadel, scheelt ook weer een paar cm..
Als je nu eens echt gaat snuffelen op het internet b.v. ga je zien dat de prijsverschillen tussen een lichte en een zware Monster niet zo enorm meer zijn, tis maar net wat je wilt...
 
Wat er al niet ter sprake komt op zo'n site. Echt gaaf zulke info...
Het wordt straks wel heel erg druk in de Rijp niet Dujealmere???
Gezellie

Als men weet dat jij komt zeker... :+

Niets mooier dan een vrouw die een motor heeft of gaat aanschaffen, en dan nog eens een Ducati :)
 
bige bore flowen wilde nokas groote caberateurs bos pijp van voor tot achter groote kleppen licht vliegwiel blok op nieuw geblauprint na 30.000km (nix gevonden:-) maar moest toch half open voor de andere kleppen)(en als het goed is zaterdag weer terug en euh anders zondag een probleem :-(


roy
Ah, en dat was goedkoop zeker.. :?

Enne, als je SS zaterdag niet terug is neem je toch de brommer van je broer? Die zal toch wel weer niet kunnen of met de auto komen ofzo :)
 
Er staat een 2ehands 1000ds monster te koop op hun site. o-)

Monster 1000 S
2003
Zwart
3000 km
Hoge Titanium Uitlaatset - Div.Carbon -
Garantie 18 maanden.
11.950 €
 
Nou, ik denk dat ik beter de 600 voor een 1000 kan inruilen. (kost hetzelfde, instant-power, en als het dan alsnog gaat vervelen kunnen we altijd nog denken aan tuning)
Er staat een 2ehands 1000ds monster te koop op hun site. o-)

Monster 1000 S
2003
Zwart
3000 km
Hoge Titanium Uitlaatset - Div.Carbon -
Garantie 18 maanden.
11.950 €
 
Terug
Bovenaan Onderaan