Ducati's

misc
 
mijn vorige motor was een duc rij nu honda rijdt veeeeeelllll beter (vtr)
het is net of ik mijn oude vrouw van 50 ingeruild heb op een zeer gewillig stuk van een jaar of 18 hhahahahaa 8-) :} ))
 
waarom wil je ook een lekker stuk? en hoe een wedstrijdje? wil je wel voorsprong zeker?
:z :Z
 
mijn vorige motor was een duc rij nu honda rijdt veeeeeelllll beter (vtr)
het is net of ik mijn oude vrouw van 50 ingeruild heb op een zeer gewillig stuk van een jaar of 18 hhahahahaa 8-) :} ))

Je bloedmooie vrouw van 50 inruilen voor een 18 jarig lelijk wijf? })
 
beter een 18 jarige stuk (ja dat stond er). (leesblind) die niet rammelt dan een ouwe taart die niks wil veel verzorging nodig heeft en dan nog altijd zeurt zie foto 750 ss als ik dat er nog van kan maken? :} })
 
beter een 18 jarige stuk (ja dat stond er). (leesblind) die niet rammelt dan een ouwe taart die niks wil veel verzorging nodig heeft en dan nog altijd zeurt zie foto 750 ss als ik dat er nog van kan maken? :} })

Sorry was even verblind door de prachtige foto die Swetty poste O-)
 
waarom wil je ook een lekker stuk? en hoe een wedstrijdje? wil je wel voorsprong zeker?
:z :Z

Blaaaaaablablablablagaaaaaaaaaaaaap......... :z

Ik ben mijn 3e Duc aan het berijden en heb nog nooit van zn leven problemen gehad met haar of mn exen.
En rijden doet ze ECHT wel, zonder tegensputteren.
 
We waren ook maar een beetje aan het stangen,belangrijkste is toch dat we rijden en tevreden zijn met wat we hebben.Niet dan :} :}
 
he het was maar een geintje hoor jongens ik was even benieuwd hoe er gereageerd werd haha }) niet boos zijn hoor .Ik heb geweldige jaren gehad op mijn duc en ben perongeluk op een vtr terecht gekomen waar ik nu ook gigantisch veel plezier mee heb meestal als ik rij is dat nog steeds met duc`s ga ook nog geregeld naar annen en ben ook nog steeds lid van de dcn :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan