Na de Gixxers, Blades en ZX'n... nu de Ducati's!

Duc van een maat........ :9~
full
 
Okee ik heb er geen die andere uit Italie vind ik mooier, maar 1 van m'n motor vrienden wel en daar heb ik pas ff op gereden pfff, strakke Bak

Hij is blij;

herman_motor_003.jpg


En bij deze staan ik er ook nog op.....

herman_motor_005.jpg
 
Op maandag 03 maart 2003 19:43 schreef Mr Blonde het volgende:Hé idd de voetsteunen zijn ook weg (had ie dan nog weer niet gezien :z ) Is zo'n ding ook niet voor gemaakt (om iemand achterop te hebben), dus dat komt mooi uit. *D
...

Alle zinloze onderdelen liggen er binnen 5 minuten af ... da's het handige van een Duc :P

En de rest gaat vanzelf los... :Z
 
:} Mocht ik ook zo kapitaalkrachtig worden.....dan neem ik absoluut een Duc ;)
Voorlopig nog even op een "betaalbare" Jap.....
 
Nou....kan niet achterblijven... tis dan wel geen 916...dr ligt wel een 916 blok in :9 , meissie kan goed mee (ze is erg te spreken over een ritje....duc's zijn fietsen om vrouwen op te vervoeren...de mijne is naderhand ten minste...op temperatuur) en ik kan er ook wel leuk mee stoeien *D
Ik wil er tzt Termi's op, misschien andere sjippie, koffers komen....maar nu eerst gewoon de fiets leren kennen....
17476

en
17477


Vraagje...zijn er meer ST rijders of is het alleen super en hypersport wat de harten doet kloppen, met een enkele monster (nieuwe S4R al gezien? :9~ )

Voor mij geld...cuore sportivo...motor is duc, auto is alfa...mooi voor oog en oor...minder voor portemonee :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan