EuroLoodvrij
Die hard MF'er
Alles boven 95 dB gaat verboten wurden, mijn KTM doet er 93 volgens de RDW dus nog net aan de goeie kant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is maar een klein deelLeuk tabelletje maar mijn ktm staat er niet op.
Als je er een paar stuiver in hebt gestoken om het ding echt netjes op de weg te krijgen qua vermogen (pk s), is t wel wat jammer geld ,maar zolang t goed gaat ,gaat t goed, je zult mij ook niet horen als ik er voor aan de kant gezet wordt,dat is mijn stijl dan ook weer niet.Maar wat is het probleem? Je kunt elke motor een stuk stiller krijgen en als 95 dB de grens is, dan heb je andere dempers nodig, maar het is niet onmogelijk.
Je zult wat vermogen moeten inleveren, is niet het einde van de wereld.
Italiaanse motoren krijgen ze nog met 200db door de keuring,alles wat
Italiaans is en wielen heeft is daar heilig.
Maar wat is het probleem? Je kunt elke motor een stuk stiller krijgen en als 95 dB de grens is, dan heb je andere dempers nodig, maar het is niet onmogelijk.
Je zult wat vermogen moeten inleveren, is niet het einde van de wereld.
Wat moet je met 200pk op een dijkje....50pk om vooruit te komen is ook zat.Maar wat is het probleem? Je kunt elke motor een stuk stiller krijgen en als 95 dB de grens is, dan heb je andere dempers nodig, maar het is niet onmogelijk.
Je zult wat vermogen moeten inleveren, is niet het einde van de wereld.
Dat is waar alleen de leuk vindt ik wat minder,met de funduro ben ik sneller in t korte werk dan met de ZRX ,alleen t is zo "liefjes"nix geen beuk in je rug oid als je gas geeft.Wat moet je met 200pk op een dijkje....50pk om vooruit te komen is ook zat.
Maar ook minder kans op breuk als je er af dondertDat is waar alleen de leuk vindt ik wat minder,met de funduro ben ik sneller in t korte werk dan met de ZRX ,alleen t is zo "liefjes"nix geen beuk in je rug oid als je gas geeft.
Maar wat is het probleem? Je kunt elke motor een stuk stiller krijgen en als 95 dB de grens is, dan heb je andere dempers nodig, maar het is niet onmogelijk.
Je zult wat vermogen moeten inleveren, is niet het einde van de wereld.
Dat is waar alleen de leuk vindt ik wat minder,met de funduro ben ik sneller in t korte werk dan met de ZRX ,alleen t is zo "liefjes"nix geen beuk in je rug oid als je gas geeft.
Wat moet je met 200pk op een dijkje....50pk om vooruit te komen is ook zat.
Eeeh ,elk voordeel hep z n ......ofzoMaar ook minder kans op breuk als je er af dondert
Is dat zoAls je zo redeneert is 10 pk ook zat om vooruit te komen. Overigens kun je daarmee inderdaad net zoveel plezier hebben, zeker op een dijkje. Maar wat motorrijden vaak leuk maakt is de overmaat aan vermogen per kg.
Hoe weet jij dat nou van *Jan*doedelJa en dan met zijn allen aan de drive by wire/hele riedel electro hulpmiddelen,omdat Jan Doedel zijn hok niet meer kan beheersen/handelen.
Nou,da's nog echt motorrijden
Is het afsluiten van wegen voor àlle motoren (zoals ze dat in Duitsland doen) dan een beter idee?Het riekt naar discriminatie..... ook als jouw motorfiets volledig aan de wettelijke eisen voldoet mag je ergens niet komen. Terwijl je geen wet overtreedt wordt je al veroordeeld....
Het riekt naar discriminatie..... ook als jouw motorfiets volledig aan de wettelijke eisen voldoet mag je ergens niet komen. Terwijl je geen wet overtreedt wordt je al veroordeeld....
Natuurlijk wel, is toch vergelijkbaar met milieuzones waar je met een wat ouder voertuig niet in meer in komt?Precies, en aangezien je motor gewoon EU toegelaten is en goedgekeurd is en Oostenrijk lid is van de EU kan ik me niet voorstellen dat dit stand kan houden.
Is dat zo
En dan met zijn allen aan de drive by wire/hele riedel electro hulpmiddelen,omdat Jan Doedel zijn hok,vooral in de bochten, niet meer kan beheersen/handelen.
Nou,da's nog echt motorrijden
Natuurlijk wel, is toch vergelijkbaar met milieuzones waar je met een wat ouder voertuig niet in meer in komt?
40, 60, 80 of 100 pk is allemaal een overmaat vermogen per kg relatief gezien, hè. Vergeleken met andere vervoermiddelen.
Er rijden wel veel, maar lang niet zoveel Lambo's als motoren daar natuurlijk. 'Lastige' vervoermiddelen in kleine aantallen wordt vaak wel toegestaan. Neem oldtimers, quads, legerjeeps etc. In grote aantallen zouden die ook allemaal veel meer beperkt worden om redenen van milieu, veiligheid etc.