Dyno, promobabes en fotoshoot 12 dec. utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er nog dames zijn die zich willen melden als promobabe/model hoor ik het graag bij de fotoshoot topic O-)

full


ff je icoontje wat kleiner gemaakt.
 
We gaan met de GS club pas om 10.30 rijden... als ik op tijd aankom om 'm nog op de bank zetten vrees ik dat ik de Koos Spee brigade achter me aan meeneem...

Ik kan natuurlijk gaan schuiven met mijn prioriteiten O-)

Edit: waar kijkt een mensman liever naar: 2 cylinder boxers van clubgenoten òf... })
 
Laatst bewerkt:
We gaan met de GS club pas om 10.30 rijden... als ik op tijd aankom om 'm nog op de bank zetten vrees ik dat ik de Koos Spee brigade achter me aan meeneem...

Ik kan natuurlijk gaan schuiven met mijn prioriteiten O-)

Edit: waar kijkt een mensman liever naar: 2 cylinder boxers van clubgenoten òf... })


Eeeeeeh,babes,bikes and good music? })
 
We gaan met de GS club pas om 10.30 rijden... als ik op tijd aankom om 'm nog op de bank zetten vrees ik dat ik de Koos Spee brigade achter me aan meeneem...

Ik kan natuurlijk gaan schuiven met mijn prioriteiten O-)

Edit: waar kijkt een mensman liever naar: 2 cylinder boxers van clubgenoten òf... })

Een rondje ijsselmeer kun je altijd rijden. Kun je beter meedoen aan de midsummer 1000 en bij ons langskomen.
 
Hmz, zaterdag overdag werken..'snachts een feestje (..Nightmare-Ahoy, tot 08.00 uur :z ..) 't wordt een beetje krap..maar, ik wil d'r zijn! *D Slapen kan altijd nog.. :Z

Je staat erbij :)
 
Wacht eventjes de weers voorspellingen af. Voor dat ik definitief kan zeggen of we komen. Het is toch zo'n 75KM rijden dus het moet wel een beetje redelijk zijn... Hoeft niet perfect weer tezijn maar geen ijs en pekel toestanden dat doe ik mijn schatje niet aan.
Is het goed als ik m'n eigen motorbabe achter op mee neem. Ze is zelf driftig aan het lessen dus zo'n dag zal zeker leerzaam voor d'r zijn :) :)
 
wil ook wel komen, heb de z ingereden als een "oud wijf" en ben toch wel benieuwd naar de prestaties nu, en of ik nog iets moet doen aan de set-up nu de nieuwe uitlaten eronder liggen.

dus, behoudens ECHT slecht weer, ben ik er ook.

Ad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan