Motorbeurs Utrecht 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb beiden gedaan. In totaal nog geen 5 reacties.....
Mond op mond reclame werkt het beste. Zeker als het door een leuke dame gedaan wordt..... :+

Mond-op-mond-reclame is inderdaad de beste manier. Alleen door leuke dames, anders werkt de reclame negatief. *D

Ok, niks gemist....

De 40 jaar jongere swetty zou daar anders over denken. :P
op YouTube zijn dit soort dames trouwens vaak weinig populair. Wel veel volgers op Insta en/of TikTok, op YouTube meestal niet zoveel. Ik heb het net andersom, wel relatief veel op YouTube en weinig op Instagram. Ik heb dan ook twee harige dikke tetten. Maar als ik dan ook weer kijk hoeveel % van mijn volgers mijn video's kijkt, kijkt er helemaal geen hond naar me. _O-
Maar goed, op Insta en TikTok vaak korte filmpjes, voor YouTube moet je echt een langere aandachtsspanne hebben. Dat is iets wat veel mensen tegenwoordig missen. Korte shots dopamine en weer door.

De enige die ik ken die het op Insta en YouTube goed doet, is de Nederlandse Itchy Boots. Maar die levert ook gewoon waardevolle content. Waar vroeger een wereldreiziger na een jarenlange trip een boek schreef en verhalen live deelde op een bijeenkomst (wat overigens ook leuk is/was!), reis je met haar gewoon mee tijdens de trip en het blijft vaak nog boeiend ook.
Jaren terug eens een keer naar R1 Sjaak geluisterd bij MotorXtra (bestaat niet meer), later nog een DVD van 'm gekocht (op de MBU). Hij had natuurlijk wel video en foto's, maar als hij de technologie van nu toen had, was hij ook wereldwijd een veel gevolgde YouTuber. Mooie avonturen. Ik heb er helaas (nu) geen tijd voor met een jong gezin.
 
Vwb de hormonen die gaan werken heb je helemaal gelijk.
Maar als het gaat over technisch advies, heb je meer aan iemand met kennis van zaken.
Een vrouw kan ook technisch onderlegt zijn hoor.
En meer weten dan mannen doen voorkomen.
Maar dat vinden mannen dan weer niet leuk een vrouw verteld ze iets wat ze nog niet wisten.
En de bepaalde hormonen die er bij vrijkomen is toch een leuk en fijn gevoel toch
 
Mond-op-mond-reclame is inderdaad de beste manier. Alleen door leuke dames, anders werkt de reclame negatief. *D



De 40 jaar jongere swetty zou daar anders over denken. :P
op YouTube zijn dit soort dames trouwens vaak weinig populair. Wel veel volgers op Insta en/of TikTok, op YouTube meestal niet zoveel. Ik heb het net andersom, wel relatief veel op YouTube en weinig op Instagram. Ik heb dan ook twee harige dikke tetten. Maar als ik dan ook weer kijk hoeveel % van mijn volgers mijn video's kijkt, kijkt er helemaal geen hond naar me. _O-
Maar goed, op Insta en TikTok vaak korte filmpjes, voor YouTube moet je echt een langere aandachtsspanne hebben. Dat is iets wat veel mensen tegenwoordig missen. Korte shots dopamine en weer door.

De enige die ik ken die het op Insta en YouTube goed doet, is de Nederlandse Itchy Boots. Maar die levert ook gewoon waardevolle content. Waar vroeger een wereldreiziger na een jarenlange trip een boek schreef en verhalen live deelde op een bijeenkomst (wat overigens ook leuk is/was!), reis je met haar gewoon mee tijdens de trip en het blijft vaak nog boeiend ook.
Jaren terug eens een keer naar R1 Sjaak geluisterd bij MotorXtra (bestaat niet meer), later nog een DVD van 'm gekocht (op de MBU). Hij had natuurlijk wel video en foto's, maar als hij de technologie van nu toen had, was hij ook wereldwijd een veel gevolgde YouTuber. Mooie avonturen. Ik heb er helaas (nu) geen tijd voor met een jong gezin.
Onze club heeft R1 Sjaak en Mirjam Pol voor een club avond uitgenodigd…..veel beter en leuker dan zo’n huppeltrutje. En zelfs gratis….._O-
 
Jij bent zeker 1 van die mannen die zich hierdoor aangevallen voelt.😂😂😂😂😉😉😉
Ik denk niet dat je het ‘zo‘ moet lezen.

Verder heb ik helemaal niks met mensen die steeds meer gekkigheid moeten uithalen om het aantal volgers op te krikken zoals ‘juice’ kanalen. Maarja, story gehalte hè….. 8-)
 
Een vrouw kan ook technisch onderlegt zijn hoor.
En meer weten dan mannen doen voorkomen.
Maar dat vinden mannen dan weer niet leuk een vrouw verteld ze iets wat ze nog niet wisten.
En de bepaalde hormonen die er bij vrijkomen is toch een leuk en fijn gevoel toch
Op de stand van "geratel" was het anders best druk donderdags tijdens een uitleg/workshop van een dame 👍
 
Een vrouw kan ook technisch onderlegt zijn hoor.
En meer weten dan mannen doen voorkomen.
Maar dat vinden mannen dan weer niet leuk een vrouw verteld ze iets wat ze nog niet wisten.
En de bepaalde hormonen die er bij vrijkomen is toch een leuk en fijn gevoel toch
Kan wel zijn, maar tegen de tijd dat een vrouw klaar is met haar antwoord ben je vergeten wat je vraag was.





:+
 
Een vrouw kan ook technisch onderlegt zijn hoor.
En meer weten dan mannen doen voorkomen.
Maar dat vinden mannen dan weer niet leuk een vrouw verteld ze iets wat ze nog niet wisten.
En de bepaalde hormonen die er bij vrijkomen is toch een leuk en fijn gevoel toch
Wij hebben meerdere vrouwelijke wegenwachten bij de ANWB. Doen niets onder voor de mannelijke wegenwachten. Ik ben er blij mee en trots op!
 
Even mijn review van de motorbeurs 2024.
- Het bier was niet te zuipen (Heineken) en schofterig duur.
- De broodjes warme beenham waren heerlijk maar kom op zeg €20 voor een broodje.
- De stands van de Chinese fabrikanten waren dit jaar megagroot.
- De hal met foodtrucks was dit jaar helaas gevuld met stands van importeurs van EV motoren dat was een enorme domper:(
- MaaikeR6 was er niet want ze heeft inmiddels een R7.
- Alle leden van de MAG hadden gratis toegang:+
- Motoplus wilde wel een stand huren, maar werd (terecht) geweigerd door de organisatie
Zover mijn eerste indruk, ik weet of in 2025 weer ga8-)
 
Wist ook niet van het bestaan af totdat ik hier las ze stond ergens op de afgelopen motorbeurs.
Het is 1 of andere insta-fb-youtube vrouwtje die popie jopie in flitsende kleurtjes op een motor zit en rijd.
Althans geen idee meer kijk hoe ik er uit zie in motopak gedoe etc .

Ok, niks gemist....
Moest even opzoeken wie dit is. Zag foto’s van een roze R6 opduiken en nu begrijp ik pas waarom er roze suzuki’s op een stand stonden.
FA8A61BE-43FA-421E-ACCB-889F7B79310E.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan