Motorbeurs Utrecht 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgend jaar weer het zelfde let maar op .
Iedereen gaat er toch weer heen .
Veel kaartjes verkoop en erna na dat motorbeurs voorbij is .
Gaan we weer negatief commentaar geven op allerlei sociale media kanalen .
Terugkerend gebeuren erna dat geklaag er over.
Klagen hoe slecht de motorbeurs wel niet was.
Maar niemand zal er om thuis blijven.
Kaartverkoop is een topper dit jaar.
Of de grote motor merken er wel of niet zijn.
Dus geen reden voor motorbeurs om te gaan denken of dit concept wel klopt.
De motorbeurs bezoekers komen toch .
O jawel hoor.
Ik ben hierdoor dus thuisgebleven, en met mij vele anderen.
 
:^ Zo werkt dat.

Ik heb een keer op de ESEF en Technishow gestaan.
Daarna werd ik constant benaderd door de commerciële mensen van De Jaarbeurs met dit soort gegevens.
En wekelijks belden ze of ik weer snel beursruimte wilde reserveren.
Het is immers zo uitverkocht. :z

Het beste verdienmodel is voor De Jaarbeurs zelf.
Daar hoort ook deze communicatie bij.
Ik ben wel zeker meer dan 10 jaar lang gebeld en gemaild door de Jaarbeurs en/of de Motorbeurs. Zelfs een aantal keer een forse korting kunnen krijgen als ik toch maar wel een stand zou nemen. Niet gedaan.
 
Ik ben niet zo'n netwerker.
Mijn klanten weten mij wel te vinden, en de crediteurenadmini9stratie van mijn leveranciers ook wel...... :+
Even alle dagen met visitekaartjes met 10% korting er op rondlopen?
Of gewoon voor de beurs posten. :+ ;)

Uiteraard zien we liever een leuke dame.
Die krijgt wat meer aandacht en luisterende oren. O-)
 
Nu ik het kaartje heb gezien in post #1219 van de importeurshal word ik nog droeviger.
Het was eigenlijk nix dit jaar.

Jawel Canam stond er wel, maar dat is niche. Waar waren de grote merken?
Gelukkig bij Goedhart al wel diverse nieuwe motoren kunnen zien. Horen die niet eigenlijk op de belangrijkste beurs te staan?

De motorbeurs is/ was altijd voor mij de aftrap van het nieuwe motor-seizoen. Helaas heeft dat dit jaar een zwart randje. '(
 
Tja, en dan betaal je als commerciële standhouder een vermogen en zie je vervolgens een hele hal opgevuld worden met “clubjes” die vast en zeker niet dezelfde prijs per m2 betalen.
 
Tja, en dan betaal je als commerciële standhouder een vermogen en zie je vervolgens een hele hal opgevuld worden met “clubjes” die vast en zeker niet dezelfde prijs per m2 betalen.
Dat denk ik ook niet idd. Ik vraag me ook af, zou zo'n club nou een hoop nieuwe leden binnen halen op zo'n beurs? Als het meer als ontmoetingsplek bedoeld is kan je het toch beter gratis bij iemand in de tuin doen lijkt me, en mensen die lid van een club willen worden vinden dat via een andere weg ook wel denk ik.
 
Nu ik het kaartje heb gezien in post #1219 van de importeurshal word ik nog droeviger.
Het was eigenlijk nix dit jaar.

Jawel Canam stond er wel, maar dat is niche. Waar waren de grote merken?
Gelukkig bij Goedhart al wel diverse nieuwe motoren kunnen zien. Horen die niet eigenlijk op de belangrijkste beurs te staan?

De motorbeurs is/ was altijd voor mij de aftrap van het nieuwe motor-seizoen. Helaas heeft dat dit jaar een zwart randje. '(
Heb weleens begrepen dat Goedhart voor hooguit 1/3de van deelname aan de motorbeurs hun eigen voorjaars show houden met een hoger rendement, dus waarom zouden ze?
 
Dat denk ik ook niet idd. Ik vraag me ook af, zou zo'n club nou een hoop nieuwe leden binnen halen op zo'n beurs? Als het meer als ontmoetingsplek bedoeld is kan je het toch beter gratis bij iemand in de tuin doen lijkt me, en mensen die lid van een club willen worden vinden dat via een andere weg ook wel denk ik.

Wil jij al die rotzooi in je tuin?
 
Wil jij al die rotzooi in je tuin?
Ik heb geen tuin, maar lees voor tuin een parkeerplaats, McDonalds, bedrijfsloods of weet ik veel waar. Binnen een club is er altijd wel iemand die een terrein of loods heeft/kent en waarvoor je niet hoeft te betalen. Ik snap wel dat het leuk is om met gelijkgestemden bij elkaar te komen, maar dat zou ik niet op een betaalde beurs doen. Omdat er altijd best wel wat clubstands zijn vraag ik me gewoon af wat de beweegredenen voor zo'n club zijn om daar te gaan staan en wat het ze oplevert.
 
I
........Omdat er altijd best wel wat clubstands zijn vraag ik me gewoon af wat de beweegredenen voor zo'n club zijn om daar te gaan staan en wat het ze oplevert.
Simpele redenen: Het combineren van het clubgevoel, nieuwe leden werven / bekendheid vergroten, aftrap motorseizoen en de gezelligheid van 'brommers kieken', biertje pakken en een vette hap nemen.....
 
Even alle dagen met visitekaartjes met 10% korting er op rondlopen?
Of gewoon voor de beurs posten. :+ ;)

Uiteraard zien we liever een leuke dame.
Die krijgt wat meer aandacht en luisterende oren. O-)
Ik heb beiden gedaan. In totaal nog geen 5 reacties.....
Mond op mond reclame werkt het beste. Zeker als het door een leuke dame gedaan wordt..... :+
 
Wie, :? …..is dat een BN’er….
Wist ook niet van het bestaan af totdat ik hier las ze stond ergens op de afgelopen motorbeurs.
Het is 1 of andere insta-fb-youtube vrouwtje die popie jopie in flitsende kleurtjes op een motor zit en rijd.
Althans geen idee meer kijk hoe ik er uit zie in motopak gedoe etc .
 
Wist ook niet van het bestaan af totdat ik hier las ze stond ergens op de afgelopen motorbeurs.
Het is 1 of andere insta-fb-youtube vrouwtje die popie jopie in flitsende kleurtjes op een motor zit en rijd.
Althans geen idee meer kijk hoe ik er uit zie in motopak gedoe etc .
Ok, niks gemist....
 
Ach ticket gekocht via motorkleding center en daar bij een spuitbus helm/ vizier reiniger gekregen. En een waardebon voor een Kol.
Die gisteren afgehaald.
de spuitbus een waarde van €9,95 en de col een waarde van €17,95.
En een leuke dag gehad mij hoor je niet klagen.
O ja parkeren koste niks, ik stond op gratis parkeren in de wijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan