Dyno-uitdraai van je SRAD750

Jezus..die van mij staat te rijk denk ik en vlamt ook als
een bezetene..zijn dus meer Sradjes die erover vlammen.
Ofwel..Srads vlammen })

Nog mensen met Dyno's overigens,zie dat ze toch steeds mooi rond de
120 awpk's zitten bij de 750's en da's mooi :Y
 
:? volgens mij gaan ze uit van 10% vermogensverlies tussen het krukas vermogen en het vermogen wat je overhoud op je achterwiel, volgens de fabriek hebben ze geloof ik 128 PK dus ik snap je niet helemaal
 
:? volgens mij gaan ze uit van 10% vermogensverlies tussen het krukas vermogen en het vermogen wat je overhoud op je achterwiel, volgens de fabriek hebben ze geloof ik 128 PK dus ik snap je niet helemaal

Volgens de fabriek hebben ze 128pk (het blok), maar omdat dit vermogen via een ketting en tandwielen (wrijving) op het wiel naar de weg moet worden overgebracht ontstaan er verliezen..daarom is er een verschil tussen krukas vermogen en dyno uitdraai..
 
Ja, dat snap ik schat, maar daarom begrijp ik die reactie van jou niet:

wat denk je zelf...een srad uit 97 met 108 pk's aan het achterwiel, zonder bijzondere aanpassingen... dat zal neerkomen op dik 130krukas pk..sterk verhaal

dat verlies komt ongeveer neer op 10%, 10% van 128 is 12.8, 128-12.8= 115,2 PK
 
beetje overdrijven mag...maar een srad uit 97 heeft volgens mij standaard:

GSX-R 600 1997
Overall Length: 2 065 mm (81.3 in)
Overall Width: 720 mm (28.3 in)
Seat Height: 830 mm (32.7 in)
Wheelbase: 1390 mm (54.7 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 174 kg (384 lbs)
Engine type: Water-cooled 599 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 97 hp/ 12.100 rpm, 6,25 kg-m/ 10.250 rpm.

Dus 97 pk aan het achterwiel..met alleen een powercommander haal je niet 11pk meer eruit..(op het achterwiel). Zo wel.. dan doe je het goed!!
 
maargoed, lekker belangrijk.. voorlopig rijdt jij harder dan ik..ik heb me rijbewijs niet en ken me motor amper..dus zal niet tot uiterste gaan..
 
Ik heb een srad 750 uit 99 model 98 en op de motor zit een laser hotcam zonder db. killer eneen k-n luchtfilter en dit geeft bij ten Kate op de bank 123 achterwiel pk en bijna 80 nm.Op de teller heb ik 275 gehad en toen had ik nog 500 toeren over voor het rode vlak.Ik ben hier dik tevreden over. :Y
 
ik heb ook een srad 750 uit 1998 orgineel :] en heb hem laatst op 2 verschillende test banken gehad. daar zij dus 2 verschillende uitkomsten uitgekomen.
als ik de beste uitslag moet geloven is er niks aan de hand volgens mij.
maar goed volgende week een bmc race filter er in en laten re-mappen en afstellen. KIJKE WAT IE DOET :P
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan