ga nou voor een gs500e...
net zo goedkoop in aanschaf, goedkoper in onderhoud, en veel meer motor...
Misschien helemaal geen slecht idee, maar die voldoet voorlopig niet aan de eisen:ga nou voor een gs500e...
net zo goedkoop in aanschaf, goedkoper in onderhoud, en veel meer motor...
Blijkbaar zijn er alleen negatieve ervaringen mee... Misschien iemand die positief erover is eens aan het woord laten? Dan heb ik tenminste verschillende meningen gehoord?
Die plastic tandwielen, de achterveer en de powervalves zijn inderdaad onderdelen die snel kapot gaan.
Zeker nog nooit stilgestaan bij een zzr 250
- Motor is binnen de 2500 zeker zeer goed te kopen, in goede staat
- de nieuwere (vanaf 1998 geloof ik) is std 25kw
- de oudere zijn 26,4 maar zet em op de testbank en hij haalt dat nooit, dus is GOED te verzekeren met uitdraai (vraag wel om een handtekening op de uitdraai zelf van je verzekering)
- ze zijn goedkoop in onderhoud
- hebben een volle kuip
- draaien lekker veel toertjes
- zien er gewoon goed/leuk uit
- heeft een top van max 170 (en draait makkelijk 140)
- weegt 140 kg droog en 160kg helemaal zeiknat
- Is vrij laag, maar kan je hoger zetten dmv de vering (kan allemaal standaard hoor) (ik, 1.90m had em op de 1na hoogste stand staan, maar iemand van 1.65 kan er ook makkelijk op, vering in de 1na laagste stand)
suc6!
[me]smitjr die 12.000 pleziervolle km's heeft gereden op een zzr 250![/me]
http/cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=16911&item=2482274439&rd=1deze is misschien iets voor haar...?
Zeker nog nooit stilgestaan bij een zzr 250
...en in België mag niet zowat elke moto op 25kw gezet worden! En daar geld de regel: eens ingeschreven, altijd ingeschreven. Dus een betere 4-takt omzetten naar 25kw... zet het maar uit je hoofd!...
Ja, die drijven de balansas, oliepomp & waterpomp aan.Plastic tandwielen
... van zithoogte heb ik GEEN idee...(dat is dus de laatste eis die moet voldoen)