een rs125 kopen..

Je zoekt een viertakt en een 125 cc. wat dacht je van een sachs xtc 4takt!

Klik ecven op deze link

http://www.motoren-toerisme.be/catalogus2.asp?ID=361

Mooi fietsje hoor, veel mensen hebben er zelfs nog nooit van gehoord!

Hopelijk help ik u hier beetje mee verder

Ik had er inderdaad nog nooit van gehoord, maar mooie fiets :}
maar euhm, 125cc - 4takt ik heb me laten vertellen dat dat niet echt van de grond komt, dat voor 125cc 2takt beter is, en dat je anders beter een 600cctje laat downtune? maar wat in belgië al even dom is met die 25Kw wet B|
 
muz scorpion is een 600 cc yamaha blok(1 cilinder ) goed vr 50 pk, een vriendin van mij heeft zo'n ding thuis staan (oude cupracer)
 
Je zoekt een viertakt en een 125 cc. wat dacht je van een sachs xtc 4takt!

Klik ecven op deze link

http://www.motoren-toerisme.be/catalogus2.asp?ID=361

Mooi fietsje hoor, veel mensen hebben er zelfs nog nooit van gehoord!

Hopelijk help ik u hier beetje mee verder
Niet noodzakelijk een 4-takt 125cc-er... maar een lichte motor met de voorkeur bij 4-takt aangezien blijkbaar meer negatieve ervaringen zijn bij 2-takt dan positieve.
Maar inderdaad een ZEER mooie kleine 4-takt...

muz scorpion is een 600 cc yamaha blok(1 cilinder ) goed vr 50 pk, een vriendin van mij heeft zo'n ding thuis staan (oude cupracer)
50 pk is bij mijn weten AL LANG ver boven de 25kw (32pk)!!!

Is die Bandit te koop bij een dealer?
bij ICM-bikes... en daar staan ook nog enkele GPZ500-etjes allemaal 25kw

En om het hoofdstuk te besluiten:
ze kan gaan toeren binnenkort :]
Het is een (andere) kawa EL250e geworden... een knalgele, met onderkuipje, 25kw, superlicht, rijdt heel vlotjes goed in orde (met uitzondering van de ketting die een DRINGENDE smeerbeurt nodig heeft en een krasje op de uitlaat.
even de cijfertjes:
250cc 4-takt
2-cylinder in lijn
25kw
bouwjaar 1992
bijna 40.000kilometers
prijs 1.300euros
Voorschot reeds betaald en papieren worden een van dees naar de verzekering gebracht.
vorige eigenaar had de moto gekocht voor z'n vriendin... maar een beetje later was het plots uit :? dus niet mee gereden. Hij is zelf werkman in een garage en stelde voor om 1 van de twee te kiezen en die te kopen(hij heeft 2 identieke moto's 8-) ).


Hartelijk dank voor al wie intensief heeft meegewerkt om oplossingen te zoeken. Uiteindelijk heeft ze ZELF beslist(mjaja, m'n twijfel-liefje :) )en was heel overtuigd.

greetz
ikke
 
fijn te horen dat je er uit bent :) nu nog een paar fijne fotootjes en dan zijn we helemaal tevreden ;) O-)
 
5948433.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan