Een turbo op m`n Hayabusa monteren?

Als je hardrijden/optrekken echt leuk vindt moet je ook tegen die tijd dat je een Hayabusa wilt kopen eens naar 200+ scheuren en dan vol in de remmen gaan(remmen vind ik persoonlijk belangerijker dan gassen). Is zeker de eerste keer een aparte :P ervaring.
Een ding weet ik wel, remmen met ±240km/u is moeilijker dan dom gassen, maar je zou eens een file voor je krijgen dan heb je geen keuze meer.
Koop wat je wilt maar probeer je verstand te gebruiken, en fouten met rijden maken we allemaal wel eens ,het verschil is dat het met zeer hoge snelheid vaak gevolgen heeft die je als rijder(de goden onder ons uitgezonderd :+ ) niet meer corrigeerd.
Veel veilige kilometers toegewenst.
 
We zijn nu een tijd verder en ik ben benieuwd.
Dus heb je hem al die Hayabusa ? of is de topic starter inmiddels al aan wat ander ten gronde gegaan.
 
Kijk even naar de postgeschiedenis van de TS. Mischien dat hij de laatste tijd nog gereageerd heeft ergens op. Mischien heeft ie alsnog een busa gekocht. Of een zxr400 ;)
 
Ik weet nu hoe iemand eruit ziet die de statistiek omhoog trekt |(
En wie er deels verantwoordelijk is dat de premie omhoog gaat, en motorrijder(sters) helpt aan een slechte naam als snelheidfreak.....
 
ben jij gestoord het is wel leuk maar ik zal eerst als ik jou was beeldmateriaal verzamelen zijn namelijk zat turbo busa's filmpjes op dit forum en me meisje houd van mij denk dat het bij jullie duidelijk anders is
 
Ik begrijp echt niet waar al die negatieve commentaren vandaan komen, is er opeens een hype tegen mensen met een eigen keuze? Mag je opeens niet meer de motor kopen of laten bouwen die je wilt? Mag je er zelfs niet meer over dromen? Er is niets mis met iemand waarschuwen met de eventuele gevolgen van z'n keuze, maar de reacties die hier staan slaan echt nergens op !!! Hard optrekken levensgevaarlijk???? Hard door de bocht niet natuurlijk, nu snap ik het, vandaar al die ongelukken op de dragstrip !!!! Tijdens een motorrace gebeurt er inderdaad nooit iets....ja, af en toe stappen ze even af om te pauzeren, hoe zat het ook alweer tijdens al die circuitdagen ???
Als die jongen een motor wil om keihard mee op te trekken maakt'ie met zo'n Turbo Haya niet echt een slechte keuze of wel soms. Als je zo'n motor hebt, MOET je dan overal keihard optrekken of is het misschien al leuk genoeg om te weten dàt je het al kan? Gaan al die racers ( en SM ers, Hi GuZ ) hier bij elke bocht Kneedown ???
Enne....idd ik heb erg slecht geslapen !

PS GuZ, ik voel hem al komen.......om dat kleine pikkie te compenseren heb ik die grote pickup al :+
:^ moraalriders , we zijn er allemaal tegen en toch wilt iedereen er hier eigenlijk 1 zijn :X
 
En de topicstarter heeft sinsdien ook niet meer gepost!!

Adreswijziging gehad. :X B| :X B| :X B| :X B| :X B|

Crematorium westerveld
Veld 3 pot 5
3e van achter. Mooi onder een boom.
 
lekker een klaverblad pakken met je turbo hayabusa.... gaat lekker... harder.... iets harder...... en hop, de turbo begint te werken :+

daar lag je dan, 100 meter verder en een turbo busa minder :P
 
lekker een klaverblad pakken met je turbo hayabusa.... gaat lekker... harder.... iets harder...... en hop, de turbo begint te werken :+

daar lag je dan, 100 meter verder en een turbo busa minder :P

En daar kwam een oude 600 SS je nog inhalen in de bocht :)
 
zeg dit je iets? ;)
full
 
Het enige wat ik zou zeggen is, maak eerst eens een proefritje op een 'normale' Hayabusa. En kijk dan effe of je een turbo wil...
 
Allemaal leuk om te horen maar het blijft altijd zonde.
ik weet wat jullie denken,waar heeftíe het nou weer over?
het volgende bedoel ik dus:hayabusa kopen zonder de nodige ervaring
conclusie:1 de hayabusa heeft genoeg power maar de bestuurder geen ervaring dus kan niet alle mogenlijke pk's optimaal benutten.motor wordt verkocht.
2.hayabysa genoeg pk's bestuurder niet genoeg ball's busa wordt verkocht
3.worst case scenario busa had genoeg pk's bstuurder genoeg balls einde bijde.
4.mischien ben ik te pessimistisch, maar denk er eerst over na, want iedereen
kan recht vooruit maar het bochten werk op een busa is even (heel) wat harder
werken dan een lichte sport fiets. en ik persoonlijk denk dat je ook in deze
klasse motoren heb waarvan het vermogen dus danig hoog is,dat het pk/kg
verhouding veel doel treffender is dan een zwaare busa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan