Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goeie tip.
Is dat gunstig dan wanneer een onderstel star is?
ja, je zou niet willen dat je zijspanwiel de vrijheid heeft zijn eigen toespoor te kiezen.Goeie tip.
Is dat gunstig dan wanneer een onderstel star is?
ik hou zelf van een stijf aanvoelend span.
stug afgeveerd en niet zwabberend enzo,
een beetje idee van een kart.
mijn eerste was een mz super elastiek span aan een gsx en als je dan tegen de voorkant trapt dan schommelt hij nog een kwartier na.
bij mijn ural span heb ik dat niet.
Stug afveren is dan alleen voor het bakkie of ook voor de fiets zelf beter/fijner?
Ik herinner me van mijn ene keer dat ik de fiets duidelijk voelde 'stijgen en dalen' met gas geven en remmen. Dacht eigenlijk een beetje te veel, maar geen vergelijkingsmateriaal he.
Leek me toen fijner alstie iets stugger afgeveerd zou zijn. Of verlies je 'het geveoel' dan weer?
het is veel leuker om even langs barneveld te rijden.
martin is een prettige vent en zijn winkel doet niet voor een museum onder.
als je op zaterdag langsgaat is er altijd wel een groepje britfans die daar komen rondhangen
Nou ben ik het effe kwijt.
Neem aan dat jullie me corrigeren wanneer ik onzin uitkraam maar;
Ergens in M-F wordt beweerd dat een stabilisator wenselijk is om gezwabber tegen te gaan.
Een paar stapjes terug wordt beweerd dat een kneiterharde vering en schokDEMPERS prettig rijdt.
In mijn visie strookt het een niet met het ander als je een star zijspan-frame hebt.
Wanneer het frame star is en daarmee nagenoeg geen buiging en torsie vertoont en voorzien is van harde vering en demping is een stabilisator naar mijn mening over-done.
Een kart heeft ook geen stabilisator omdat er niets te stabiliseren is.
Mag ik er vanuit gaan dat een stabilisator niet nodig is bij een star frame en juiste vering en demping?
Precies mijn idee...... zo stug mogelijk!
Hierdoor wordt de zaak minder gevoelig voor spoorvorming en het stuurt veel beter in de bochten.
Overderdrijf hier nu ook weer niet teveel want de dynamische belasting van het frame wordt wel groter bij stugge ophanging.
Ik heb nog niets gehoord, zal morgen es bellen!
je benaderd het verkeerd, begin bij de basis.Dat moet je effe uitleggen.
samenvattend, je doet het nooit goed, doe maar wat jij het beste vind.
en dat zijspanrijders eigenwijs zijn? van wie heb je dat
Hij is op vacantie in Ostenrijk, Had hem Mobiel gebeld
Hij is de 18de terug.
Hij is op vacantie in Ostenrijk, Had hem Mobiel gebeld
Hij is de 18de terug.
Dan moet je nog 4 Nachtjes slapen
Dus Halflive als ik het goed begrijp moet de vering bikkelhard zijn.