eerste crash \'(

ligt het aan mij, of zijn het altijd vrouwen :?

We kunnen met dit soort uitspraken weer een geheel nieuwe discussie oprakelen, maar daar is het forum dan ook voor: Ik denk wel dat vrouwen eerder commentaar hebben in de trand van \"Dat krijg je d\'r nu van als je zo hard rijd\". De kerels zullen waarschijnlijk voornamelijk denken: \"zonde van die fiets zeg!\".
 
We kunnen met dit soort uitspraken weer een geheel nieuwe discussie oprakelen, maar daar is het forum dan ook voor: Ik denk wel dat vrouwen eerder commentaar hebben in de trand van \"Dat krijg je d\'r nu van als je zo hard rijd\". De kerels zullen waarschijnlijk voornamelijk denken: \"zonde van die fiets zeg!\".

zonde van de boom :+

Nee maar inderdaad, mensen moeten niet zoveel miepen van \'dat komt er nou van\' als iemand dood tegen een boom ligt ga je niet dat soort stomme shit zeggen. Jammer dat je d\'r niet neerhoekte auke.
 
Kutwijf zeg!!!
couto.gif
 
mmmm matig.

Je moet maar denken dat iedereen minimaal een crash maakt in zijn leven. Heb jij hem in ieder geval al gehad en daar redelijk uit gekomen.

Mensen die opmerkingen maken terwijl het slachtoffer niets mankeert moet je maar accepteren. Bij gewonden/doden lijkt me het toch netjes dat soort personen even een corrigerend tikje te geven...
 
Had toch te veel respect voor die motorrijder om er een ordinaire meppartij van te maken, maar heb wel even een onvriendelijk woordje met dat mens gesproken.
 
By the way... heeft je helm het asfalt getoucheerd? Dan toch effe een nieuwe kopen, is nl. niet meer betrouwbaar en wie weet mocht je hem een keer echt nodig hebben...
 
Ach het is blijkbaar fijn om mensen nog ff na te trappen als ze al down zijn. Even het overduidelijke dubbel bevestigen. |(

Ik snap dat niet :?
 
Ach het is blijkbaar fijn om mensen nog ff na te trappen als ze al down zijn. Even het overduidelijke dubbel bevestigen. |(

Ik snap dat niet :?

Zo ken ik er nog wel een.. Niet zo erg al wanneer je motor in het prikkeldraad hangt of dat er iemand dood/gewond op de grond ligt maar ik had voor mijn Bandit een 25kw Honda XL 250.

De XL moest worden aangeschopt maar als ik de choke iets te ver open had gezet verzoop hij. Vervolgens stond je tijden te trappen voordat hij het een keer deed.

Als dan je kleine buurjongetje komt kijken terwijl jij daar in je volledige motor-outfit staat te zweten en de buurvrouw tegen het buurjongetje zegt: \"hij doet het niet he? nee hij doet het niet...\" krijg je ook wel moordneigingen. OH DOET HIJ HET NIET??? DAT HAD IK NOG NIET DOOR, OPROTTEN :(

[edit]
Ik heb bovenstaande niet geschreeuwd. Zo\'n kind moet natuurlijk geen afkeer krijgen van motoren maar ik had wel de neiging.
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik hou de krant in de gaten.....

mocht zoiets in staan als \"Motorrijder slaat onschuldige omstanders\" dan weet ik wie het is...
;)

.... was trouwens weer lekker druk bij :] Route 67 :]
 
Op woensdag 06 februari 2002 10:10 schreef bzn het volgende:

... Als dan je kleine buurjongetje komt kijken terwijl jij daar in je volledige motor-outfit staat te zweten en de buurvrouw tegen het buurjongetje zegt: \"hij doet het niet he? nee hij doet het niet...\" krijg je ook wel moordneigingen. OH DOET HIJ HET NIET??? DAT HAD IK NOG NIET DOOR, OPROTTEN :( ...

Och, het mooiste vermaak is leedvermaak.

En dan heb ik het dus NIET over de crash van Sniper: dat mens had gewoon d\'r mond moeten houden. Ze had bij zichzelf moeten denken: \"Zo die heeft zijn verdiende loon gehad.\" Je mag toch wel denken wat je wilt?
 
Och, het mooiste vermaak is leedvermaak.

En dan heb ik het dus NIET over de crash van Sniper: dat mens had gewoon d\'r mond moeten houden. Ze had bij zichzelf moeten denken: \"Zo die heeft zijn verdiende loon gehad.\" Je mag toch wel denken wat je wilt?

Iedereen mag van mij denken wat ze zelf willen, maar op het moment dat die gedachtes worden omgezet in daadwerkelijke fysieke handelingen / acties, dan kan het uiteraard wel eens wat \'weerstand\' oproepen.
 
komt er een vrouwtje langs lopen waar ik net voorbij geblazen was, begint te zeiken \"dat krijg je nou van dat hard rijden!\"

wijf zal wel ongesteld geweest zijn...

Ik denk dat ik op dat moment te verbaasd/verdwaast zou zijn om ook maar te dreigen met een klap oid...

(ik zit me hier op te winden ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan