- Onderwerp starter
- #101
Thanks! Klopt helemaal hoorJe kan er heel lang over napraten nog maar er veranderd geen zak aan.
Als dit het is wat je fout deed weet je dat je het prima kan.
Sucses de volgende keer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks! Klopt helemaal hoorJe kan er heel lang over napraten nog maar er veranderd geen zak aan.
Als dit het is wat je fout deed weet je dat je het prima kan.
Sucses de volgende keer.
Zeker balen, Ik zelf heb er 3x over gedaan, 1x de examinator zoek gereden , 1x had ik volgens de examinator als een bromfietser gereden(te langzaam). Beide keren de zelfde ouwe zure examinator gekregen. 3e keer kreeg ik een jonge kerel en toen wel geslaagd.Ai ai ai. Gezakt. En toch na de rit het gevoel geslaagd te zijn. Oordeel van instructeur; bij een andere was je wellicht geslaagd. Invoegen snelweg vond ie niet oke, omdat ik naast een andere auto uitkwam.. en een andere keer kwam ik in een afdaling niet lekker uit. Oke die snap ik, maar dan had ik in mijn hoofd; hier zal hij wel over gaan mopperen..
Hij vond dat ik niet tijdig voor elk kruispunt klaar was. Nou de instructeur niets over gezegd of gerept en was het er niet mee eens.. En erna was invoegen snelweg wel goed, de instructeur had de fouten weggestreept.. de examinator blijkbaar dus niet...
Erg zuur dit....
Jouw baan heeft niks te maken met het afrijden op een motorfiets. Je bent appels en peren aan het vergelijken.Oh, maar dat doe ik zeer zeker. Ben enorm zelfkritisch aangelegd. Zelfs te. Maar ken ook het gevoel van onrecht. Ik leg de schuld niet bij anderen, maar het baalniveau wordt wel hoger als men imo veeleisender is dan anderen. Dit werd vanochtend al snel duidelijk, maar daar ga ik niet op in. Het gaat me te meer om zoals ook al beschreven het blijven doorberekenen van de fout uit de eerste ronde die ik eigenlijk dus hersteld had in de 2e ronde.
Wellicht heb je mijn stukje over mijn baan gemist. Ik moet de jeugd klaarstomen voor de maatschappij. Daar ben ik ook consequent voor mijn studenten, maar daarnaast redelijk en bied ik ruimte voor verbetering. Je praat over mijn gezondheid en levensduur? Er was geen gevaarlijke situatie zoals beschreven, stel ik haal het de volgende keer na 1 a 2 lessen, dat wil niet veel zeggen over de komende toekomst op een motor. Teveel zaken afhankelijk. Maar ik heb gereden en de fouten gemaakt, maar zoals hierboven beschreven; flink balen.
Ook al zou hij dat niet gedaan hebben, zijn beslissing heb je het mee te doen, eens of oneens maakt verder niet uit. Verder blijft het mensenwerk,Jouw baan heeft niks te maken met het afrijden op een motorfiets. Je bent appels en peren aan het vergelijken.
Flexibiliteit in beoordeling van een schoolvakje is heel wat anders dan bij iemand loslaten in het verkeer.
Het is zuur dat je niet geslaagd bent, maar dat is niet de “schuld” van de examinator. Die doet zijn werk. En zo te lezen heeft die zijn werk naar behoren uitgevoerd.
Nah, niet echt mee eens. Peren en appels vergelijken is het niet. Het gaat over een fout verbeteren, en de kans om deze te fout te verbeteren. En omdat een andere persoon wellicht andere afwegingen had gemaakt. Dit hoor ik zelf dus terug.Jouw baan heeft niks te maken met het afrijden op een motorfiets. Je bent appels en peren aan het vergelijken.
Flexibiliteit in beoordeling van een schoolvakje is heel wat anders dan bij iemand loslaten in het verkeer.
Het is zuur dat je niet geslaagd bent, maar dat is niet de “schuld” van de examinator. Die doet zijn werk. En zo te lezen heeft die zijn werk naar behoren uitgevoerd.
Klopt!Ook al zou hij dat niet gedaan hebben, zijn beslissing heb je het mee te doen, eens of oneens maakt verder niet uit. Verder blijft het mensenwerk,
dan kan je een examinator treffen die niet al te moeilijk doet, die had ik toen ik voor mijn autorijbewijs moest afrijden.
Met deze was mijn gedachte daar ook , Vooruit kijken en anticiperen. Er zou niets moeten zijn waarvan je zegt daar kon ik niks aan doen.Balen man, het enige wat me opvalt is dat je zegt bij het oprijden van een oprit, dat je op een bepaalde manier uitkomt en daar niks aan kan doen. Maar jij hebt een motor dus snelheid en remmen, dus je had altijd iets kunnen doen door in een goed gat te kunnen komen (in mijn optiek).
RIj dan maar gewoon een paar km per uur te hard zodat je iig niet naast een blik komt te zitten. Blikken zitten te appen of willen je doodrijden of allebei tegelijk en je kan ze dan beter achter je hebben dan voor je. Dus ben bewust van je ruimtes en benut deze.
Jep! Nu ken ik deze oprit ook :-) volgende keer zal ik het hier anders doen!Balen man, het enige wat me opvalt is dat je zegt bij het oprijden van een oprit, dat je op een bepaalde manier uitkomt en daar niks aan kan doen. Maar jij hebt een motor dus snelheid en remmen, dus je had altijd iets kunnen doen door in een goed gat te kunnen komen (in mijn optiek).
RIj dan maar gewoon een paar km per uur te hard zodat je iig niet naast een blik komt te zitten. Blikken zitten te appen of willen je doodrijden of allebei tegelijk en je kan ze dan beter achter je hebben dan voor je. Dus ben bewust van je ruimtes en benut deze.
Oh is dat zo? Ik dacht het zijn allemaal soort van naked begin motoren. Ik ben zelf maar 1.80.Ik vind dat je nogal verschillende types hebt uitgekozen. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een bandit die niet geknepen is of een pegaso. Maar je moet zelf rijden om te kijken wat je ervan vindt. De gs500e en er5 zijn voor mij persoonlijk te klein, ik krijg daar mijn benen niet (prettig) op kwijt.
Pilot road 4 ofzo zo ik eronder gooienHet is een Kawasaki er6f geworden! 10.000km, abs en injectie. Nu alleen nog nieuwe banden voor een voornamelijk "goed weer rijder". Spatje regen zullen ze wel tegenkomen. Zal straks eens het bandentopic gaan uitpluizen
Waar is de pica