Eerste foto's van mijn nieuwe motor!

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Gisteren een glimp opgevangen van mijn nieuwe motorfiets :P
Nog zes nachtjes slapen en dan is ie voor mij *O*




full
 
lol, kwasaki made in thailand....

ze besteden nu wel veel uit die japanners :P
 
oooooo!!! wat een mooies!!
ook gelijk een voorraadje banden besteld? :+


Hahaha! De eerste 200 km moet ik rustig aan doen en daarna moet hij flink de sporen krijgen, anders wordt hij lui, dat zei de verkoper *D De eerste 200 km kachel ik dus wel achter manlief aan met zijn BMW K100 en daarna gaat moeders er lekker vandoor 8-) Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen!
 
Hahaha! De eerste 200 km moet ik rustig aan doen en daarna moet hij flink de sporen krijgen, anders wordt hij lui, dat zei de verkoper *D De eerste 200 km kachel ik dus wel achter manlief aan met zijn BMW K100 en daarna gaat moeders er lekker vandoor 8-) Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen!

zozo
klinkt goed hoor
*O*

heel veel plezier met je nieuwe fiets !
 
Hahaha! De eerste 200 km moet ik rustig aan doen en daarna moet hij flink de sporen krijgen, anders wordt hij lui, dat zei de verkoper *D De eerste 200 km kachel ik dus wel achter manlief aan met zijn BMW K100 en daarna gaat moeders er lekker vandoor 8-) Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen!

gaaf hoor!! veel plezier ermee :]
de witte gekocht??
 
lol, kwasaki made in thailand....

ze besteden nu wel veel uit die japanners :P

Vind ik echt jammer.

Op mijn fiets staat nog op elk onderdeel, made in japan. De kwaliteit zal er natuurlijk niet onder lijden, maar het is jammer.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! Wit is weer helemaal in, lijkt me een goede keuze.
Dat die hele fiets in zo'n klein doosje past (relatief gezien), net een Ikea bouwpakket. Je hoeft 'm toch niet zelf in elkaar te zetten hè ;)
 
En nog een fotootje.....[afbeelding]

Gevaarlijke motor heb jij gekocht zeg! Ik zie een gevarensticker met een klasse 8 op de doos zitten. ( bijtende stof dus!dus je motor word een bijtertje? }) :+
heb jij wel een ADR-certificaat? :+ (=vervoer gevaarlijke stoffen O-) )
:+ :+ :+

jaaaa,ik weet ook wel dat dat met het accuzuur te maken heeft! O-) O-) O-)


Succes met je nieuwe bike! ;) :W :W
 
Laatst bewerkt:
Schravelzak,

je voert toch altijd wel de borden, als je ADR rijdt? :P
Doe ik alleen op de zaterdagavonden O-)

Wel een hele gave fiets vind ik dat model!:)
 
Bedankt jongens, ik ben er heel blij mee *D
@Suuzz: heeft je vrouw ook een witte gekocht? Jurriaan (van Lemstra inderdaad) zei dat hij al 8 witte had verkocht en nog geen een in de andere kleuren. Bevalt de motor goed bij je vrouw? Vast wel he, ik vind hem heerlijk rijden en het is toch wel lekker dat hij niet zo hoog is. Mijn VFR is een stukje hoger en dat levert weleens een probleempje op als hij bijvoorbeeld op een aflopend stukje weg staat geparkeerd. :X Maar soms ook als ik gewoon tot stilstand kom, dan voelt het soms wat onzeker aan en moet ik weleens beide benen op de grond zetten. Tijdens de (lange) proefrit met de Kawasaki heb ik dit niet één keer gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan