eerste kneedown

Gifkikker

MF veteraan
16 sep 2002
5.174
0
Belgie
eindelijk na 4 weken is het gelukt om een kneedown te doen :)

had al voordien met een pocketbike kneedown gedaan :+ maar met de moto is het gevoel toch wel iets anders :) , vandaag na men werk rond 18.30 aangezet en om 18.35 was men eerste kneedown met de zx6r een feit.

wou dit gewoon ff meedelen, ben zo gelukkig als een kind dat een lolly gekregen heeft *D
 
eindelijk na 4 weken is het gelukt om een kneedown te doen :)

had al voordien met een pocketbike kneedown gedaan :+ maar met de moto is het gevoel toch wel iets anders :) , vandaag na men werk rond 18.30 aangezet en om 18.35 was men eerste kneedown met de zx6r een feit.

wou dit gewoon ff meedelen, ben zo gelukkig als een kind dat een lolly gekregen heeft *D
hoe heb je het gedaan ??? Motor alweer plat gelegd ?? :+

Maaruh gefeliciteerd met je eerste kneedown.

ik wil ook :(
 
hoe heb je het gedaan ??? Motor alweer plat gelegd ?? :+

Maaruh gefeliciteerd met je eerste kneedown.

ik wil ook :(

wilskracht :)

nee, ik heb men moto niet weer plat gelegd (gelukkig) , gewoon, ik kwam op da rond punt en zei tegen mezelf " nu gaat da lukken" en voor dat ik het wist hoorde ik het mooie geschraap van een slider tegen het asfalt.

heb daar dan nog een uur toerkes zitten draaien op da rond punt en op het einde was dat café dat er dichtbij was leeggelopen om te kijken :)
 
Proficiat...

Kan me nog herinneren hoe mijn eerste keer was... Tja, gelukkig als een kind... :}
 
Cool, geeft inderdaad relaxt gevoel, de eerste keer schraaaaaaap. :)

[me]Revolution heeft eergister bijna zijn broek gesloopt, gat in kneeslider geschraapt. :? [/me]
 
gefeliciteerd!
mijn eerste kneedown was zonder sliders. Toen ik thuis kwam had ik het bloed tot aan mijn enkel. Ik heb er nog steeds een litteken zitten. En trots dat ik was!!
Leuk gevoel hè. Het is bijna net als sex.

kijk uit voor dieselsporen en succes met je eerste linker knie.
 
Ik heb ondertussen mijn rechterknie al paar keer aan de grond gekregen en links nu 1 keer .. toch nog wat oefenen... op langere bochten vind ik het toch een stuk enger dan in korte bochtjes...
 
gefeliciteerd!
mijn eerste kneedown was zonder sliders. Toen ik thuis kwam had ik het bloed tot aan mijn enkel. Ik heb er nog steeds een litteken zitten. En trots dat ik was!!
Leuk gevoel hè. Het is bijna net als sex.

kijk uit voor dieselsporen en succes met je eerste linker knie.
Fanatiekeling. :+

Overigens, je icoon is :} :} .

Garfield (de kat dus) rulez. 8-)
 
blijft een lekker gevoel he slijtpatjes opschuren
en knieen aan de grond :} :} :} :}
sukses duka die nou bijna links voor mekaar heeft nog ff oefenen }) }) })
 
Is dat echt zo`n lekker gevoel? Zal ik dan ook maar eens gaan proberen, misschien geeft het wel een kick(je)

Dennizz, die het veel cooler vind om gewoon schuin door de bocht te knallen en dan die mensen inhalen die met hun knietje aan de grond zitten met me macadam`s *D
 
jiehaaaa ook mij is het gelukt... :}
vandaag na drie weken mn motor weer opgehaald en vanmiddag 30x het zelfde bochie gepakt en ineens was ie er...

sgrrrrrrrrrrr knietje over de grond :P
wat een stoer gevoel is dat zeg als je zo plat gaat en dan je knie hoort glijen over dat lekkere warme asfalt laagje :]

ikke blij
 
jiehaaaa ook mij is het gelukt... :}
vandaag na drie weken mn motor weer opgehaald en vanmiddag 30x het zelfde bochie gepakt en ineens was ie er...

sgrrrrrrrrrrr knietje over de grond :P
wat een stoer gevoel is dat zeg als je zo plat gaat en dan je knie hoort glijen over dat lekkere warme asfalt laagje :]

ikke blij

Eindelijk toch gelukt *D Gefeliciteerd! Ik zo bijna gaan denken dat een kneedown iets is, waardoor je bij de groep hoort... Wil het wel ff x-tje zien van je ;) Zelfde bocht als bladezzz?
 
Als je vorig jaar een kneedown had gemaakt hoorde je bij de groep...nu hoor je pas bij de elite als je dit jaar onderuit bent gegaan met de motor :)
 
18833


knieen tot de fik ervanaf vliegt :)

(bij een beetje vonkjes trekken gaat dat titanium toch wel hard :( )
 
Terug
Bovenaan Onderaan