Eerste Motor Aangeschaft YEAH

Nu nog mijn gsje en op de achtergrond mooie gebergtes en landschappen :9~
 
Gefeliciteerd man,

Echt een super gevoel he je eigen motor. Dat gevoel zal je altijd bij blijven. Je eerste motor reed altijd het lekkerste. En Let op je snelheid in de polder he, anders kan het een dure hobby zijn.

Groet Dave Nada
 
wat voor uitlaat zou ik eronder kunnen zetten wat een lekker geluidje geeft :9~

nu vind ik hem al goed hoor:) ben snel tevreden *D
en als je wat zegt noem meteen even de prijs weet ik dat ook weer 8-)
 
niet helemaal zo snel als ik zou willen maar ik moest ff eten...

:P
full


greetz,

R6tim

 
Leuke GS :Y

Koop er ook gelijk een motorbroek bij want na 1x op je muil weet je gelijk waarom je zo'n ding aanhebt :)

Die broeken van textiel kosten de hele wereld nog niet :)

Veel plezierige kilometers gewenst.
 
wat voor uitlaat zou ik eronder kunnen zetten wat een lekker geluidje geeft :9~

nu vind ik hem al goed hoor:) ben snel tevreden *D
en als je wat zegt noem meteen even de prijs weet ik dat ook weer 8-)

Qua uitlaatjes, de meeste GSrijders knutselen dr een andere demper op. Anders wordt het een duur grapje. Er zijn volgensmij 2 complete systemen te koop maar die kosten gelijk 1/3 van de waarde van je motor :)

Alvast voor je het vraagt: De buitendiameter uitlaatbuis is 44mm. Zelf een verloopje naar de andere demper in elkaar (laten) knutselen dus.
 
Weet je wat goed klinkt? ;) een Laser Pro d'Or systeem :P Zat er bij mij onder en deed het best goed ;)

Al zou ik 'm voorlopig lekker zo laten hoor ;)
 
Leuke GS :Y

Koop er ook gelijk een motorbroek bij want na 1x op je muil weet je gelijk waarom je zo'n ding aanhebt :)

Die broeken van textiel kosten de hele wereld nog niet :)

Veel plezierige kilometers gewenst.

heb ik ook:) de jas had ik die dag gekocht en dit is bij een huis 2 straten achter mij bij een vriend van me:) vandaag weer lekker ge :] en gewoon met schoenen broek en jas en alles:) tot nu toe altijd met volle bepakking(textiel met bescherming) gereden :P

Dit weekend wordt ook wel chill :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan