Eerste motor gekocht + Pics !!!!!

Bogey dope

Die hard MF'er
17 dec 2003
324
0
Eindelijk, na lang zoeken en kijken en kwijlen :9~ bij verschillende motorzaken heb ik m gevonden.

Het is een Kawasaki ZZR 600, uit 1994, ziet er strak uit.
Proef ritje gemaakt :] en ik was helemaal verkocht }) .

Hier een paar piccies:

85308


85309



Alleen kloppen de kleuren niet helemaal |( :? , komt vast door de flitser ofzo, het rode is meer paars.


Maar nu heb ik wel het probleem dat ik snel motorkleding wil kopen 8-) .
Ik ga voor textiel, leer is wel erg mooi, maar textiel bied toch meer voordelen vind ik.
Maar weet iemand misschien een goede motorkledingzaak in de buurt van Tilburg/ Eindhoven/ Breda.

Alvast bedankt :} .


Ow en ik ben dus nog net op tijd voor de mega meeting YES!!!!!!!!!!! :9~ :P })
 
Mooie motor, ik ben zelf ook net begonnen en heb dezelfde motor gekocht wel andere kleuren, zie de link hieronder. Ga eens naar Groenen motoren in Eindhoven, ik heb daar een complete leren outfit gekocht van Evolution, je krijgt er goed advies en er staat een pasmotor in de winkel zodat je eens met je leren broek op de motor kunt zitten.

Mark
 
He vet JP, wordt binnenkort ff toeren dus. We gaan Dinsdag idd ook wel ff langs Groenenmotoren, ben er nog niet geweest maar ken em wel van horen. En vlakbij Eindhoven heb je ook nog Groen motoren zitten.
 
Mooie motor, ik ben zelf ook net begonnen en heb dezelfde motor gekocht wel andere kleuren, zie de link hieronder.
Mark

Jammer de link doet het niet, ik heb geen toegang, maar zodra ik mn wachtwoord etc van de ZZR club heb zal ik zeker ff kijken.

en tanx voor het adres, ga Dinsdag samen met Speedy Max kijken

Bogey Dope
 
Als Den Bosch niet te ver is zou je "Wheely wear" (Moeskampweg 12, tel. 073-6235910) eens kunnen proberen. Ik heb een pak van ze gekocht op de motorbeurs in Utrecht. Niet duur en je werd leuk geholpen.
 
Gave motor! Hoeveel heb je ervoor betaald, als ik vragen mag (dit meer omdat ik naar net zo`n type op zoek ben). :)
 
Tanx voor de reacties, ik ga morgen kijken in de buurt van Eindhoven (misschien ook op andere plaatsen als we genoeg tijd hebben).

Zodra ik nieuwe kleertjes heb gekocht post ik ze natuurlijk zo snel mogenlijk.


Iedereen moet natuurlijk wel op de hoogte worden gehouden :P


Bogey Dope
 
Terug
Bovenaan Onderaan