Eerste motor: R1 ??

20 mrt 2011
120
0
Hilversum
Hallo Mf'rs !

Zoals sommige van jullie hebben gelezen heb ik een twee weken terug mijn rijbewijs gehaald en ben nu dus ook in bezit van een geldig rijbewijs.

Nu ben ik dus ook zoekende naar een motor en heb vanaf het begin af aan al een model in gedachten: Yamaha R1.

Dus de stelling luid:

R1 als eerste motor ?
ja / nee


Graag mening onderbouwen
 
Gaan we weer _O-


Lang verhaal kort:

Zijde 1: Gewoon doen! Je hebt het uiteindelijk toch zelf in de hand.
Zijde 2: Niet doen! Je rijdt jezelf de pleuris in, zo'n geval wil je nog wel eens verrassen.


Zelf neig ik naar zijde 2.
 
Laatst bewerkt:
Gaan we weer _O-


Lang verhaal kort:

Zijde 1: Gewoon doen! Je hebt het uiteindelijk toch zelf in de hand.
Zijde 2: Niet doen! Je rijdt jezelf de pleuris in, zo'n geval wil je nog wel eens verrassen.


Zelf neig ik naar zijde 2.
:^

Ennuh, laat me raden... De R1 was ook de motor waardoor jij je RBW wilde halen? :')
 
Laatst bewerkt:
Hallo Mf'rs !

Zoals sommige van jullie hebben gelezen heb ik een twee weken terug mijn rijbewijs gehaald en ben nu dus ook in bezit van een geldig rijbewijs.

Nu ben ik dus ook zoekende naar een motor en heb vanaf het begin af aan al een model in gedachten: Yamaha R1.

Dus de stelling luid:

R1 als eerste motor ?
ja / nee


Graag mening onderbouwen

zeker doen, kan je enorm van genieten :Y wel heel kort dan weliswaar maarja da's bijzaak :+

ik zou het je niet aanraden maar iedereen heeft er een eigen mening over, feit is wel dat menig rijder die begonnen is op een 600 (of lager) sneller beter rijd/leert rijden :Y
 
Optie 1: gewoon doen, tenzij optie 2 van toepassing is.
Optie 2: niet doen, tenzij optie 1 van toepassing is.
 
Gaan we weer _O-


Lang verhaal kort:

Zijde 1: Gewoon doen! Je hebt het uiteindelijk toch zelf in de hand.
Zijde 2: Niet doen! Je rijdt jezelf de pleuris in, zo'n geval wil je nog wel eens verrassen.


Zelf neig ik naar zijde 2.

Ik wilde het niet posten.. _O-
 
Wat wil je nou horen dan??

Kennis van me heeft zijn R1 '99 nu al een jaar of 4 en het is ook tevens zijn eerste motorfiets. Ligt aan je eigen rechterpolsje. Als je hem kunt betalen en je vertrouwt jezelf ermee gewoon kopen. Ik heb trouwens ervaren dat het leuker is om een minder vermogende fiets tegen de grens te rijden dan als een vlag achter een pk kanon te hangen. Maargoed daar kom je dan zelf wel achter :)
 
Gewoon doen! Alsof je jezelf op een 25kilowatje niet te pletter kunt rijden....
Maar zoals bekend, verstand zit in je rechterhand. :Y Denk jij genoeg te hebben???? :N
 
Ik ben begonnen op de gsxr 1000 geen kunst aan gewoon je beperkingen kennen .
Als je op het klaverblad word ingehaald door een 600 ,lekker belangrijk .
 
Terug
Bovenaan Onderaan