Eerste OW-cup race van 2014 op 5 April

als t kan financieel ,misschien met dag licentie ,zoals t nu lijkt helemaal niet ,gewoon geen centen voor :N -O-

kom wel supporteren natuurlijk *O* ;)

Mooi ruk Jaap. -O-
Maar je plekkie in de pittentbox is nog steeds vrij hoor. :Y
Ben je de 5e er ook?neem ik dan ff je tassen mee.
 
Mooi ruk Jaap. -O-
Maar je plekkie in de pittentbox is nog steeds vrij hoor. :Y
Ben je de 5e er ook?neem ik dan ff je tassen mee.

ah mooi man hopelijk maak ik nog wel paar keer gebruik van de pittentbox dit seizoen :}

maandag naar kampen bij een staalbouw bedrijf met wat geluk voor langere tijd ;)

ben er wel de 5e ;)

allemaal gelukt dus met de tassen :)
 
ah mooi man hopelijk maak ik nog wel paar keer gebruik van de pittentbox dit seizoen :}

maandag naar kampen bij een staalbouw bedrijf met wat geluk voor langere tijd ;)

ben er wel de 5e ;)

allemaal gelukt dus met de tassen :)

Helemaal top die tassen,alles paste erin. :Y
Ik was er mooi mee gered. :)
 
SC 600B

Maar heb nog geen meter gereden sinds mijn crash in augustus;-( dus zoek nog haastig naar iemand van wie ik een sessie over kan nemen op 4 april;-)
Ben ook op zoek naar 30 maart zolder kaartje ppfff...zie er niet naar uit zonder gereden te hebben meteen weer vol aan de bak te moeten....
 
SC 600B

Maar heb nog geen meter gereden sinds mijn crash in augustus;-( dus zoek nog haastig naar iemand van wie ik een sessie over kan nemen op 4 april;-)
Ben ook op zoek naar 30 maart zolder kaartje ppfff...zie er niet naar uit zonder gereden te hebben meteen weer vol aan de bak te moeten....

Dan doe je 3 mei je eerste race toch? Of ging je meedoen voor het kampioenschap?
 
Voor 't eerst in de sportcup 600 :W vorig jaar wel met zac begonnen, mocht m'n # 80 houden, helaas niet m'n mooie groene stickers :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan