Eerste OW-cup race van 2014 op 5 April

Voor 't eerst in de sportcup 600 :W vorig jaar wel met zac begonnen, mocht m'n # 80 houden, helaas niet m'n mooie groene stickers :j

Jij was ook op Almeria toch?
Dan heb ik je nog wel op film staan,we reden volgens mij redelijk dezelfde tijden.

 
klopt. En leuk filmpje!! :D op welke dag was deze gemaakt? was toch echt mooi rijden daar

Deze is van de derde dag,volgens mij net na de middag.
Was zeker mooi rijden,hoogte verschillen en blinde bochten zijn toch wel gaaf :Y
 
Hoppa! Vasthouden dit :)

full
 
Ook hier even posten, voor als iemand het nog niet inde mail heeft gelezen:

Hallo SuperCup- en ONK-rijders,

Sorry mensen, maar in de nieuwsbrief van gisteren is een niet juist tijdstip vermeld voor de meeting met de SuperCuppers 600 / 1000 en ONK-rijders. Nieuw tijdstip is nu van 08.30 - 08.45 uur in het Mediacentrum.

Klassefoto's OW Cup

Ad Kievit gaat zaterdag in de pauze klassefoto's maken in de volgorde van het wedstrijdschema op het rechte stuk. Rijders in race-outfit graag om 12.50 uur melden in het parc-fermé. Ad kent een korte opstel- en wisseltijd tussen de groepen.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Vriendelijke groeten,
het CRT-team
 
Heeft er iemand nog een plek in zijn pitbox over voor 5 april?

Een duitse bekende van me die het hele seizoen OW Cup gaat rijden in de Supercup 1000 zoekt nog een plekje.
 
Ik ben er ook bij en zal proberen jullie zo snel mogelijk goed te keuren mits alles volgens de regeltjes is gedaan.borging,explosafe, db killer en goed leesbare cijfers etc.
Vrijdag kun je met al je technische vragen al terecht in pitbox 6,7,8 van de famlie Ott.
 
Ik ben er ook bij en zal proberen jullie zo snel mogelijk goed te keuren mits alles volgens de regeltjes is gedaan.borging,explosafe, db killer en goed leesbare cijfers etc.
Vrijdag kun je met al je technische vragen al terecht in pitbox 6,7,8 van de famlie Ott.

toppers!
 
in de regen *O* :P


maar goed dat we beetje hebben kunnen oefenen in Val de Vienne :+

Ik heb nieuwe regenbanden,kom maar op :P

Ik ben erbij!

Dennis, ik mis de ondersteuning en de fans in je OP :P :9


Geregeld ;)

Ik ben er ook bij en zal proberen jullie zo snel mogelijk goed te keuren mits alles volgens de regeltjes is gedaan.borging,explosafe, db killer en goed leesbare cijfers etc.
Vrijdag kun je met al je technische vragen al terecht in pitbox 6,7,8 van de famlie Ott.

Ik heb je maar bij Ondersteuning en Fans gezet. ;)


:^

Ff beetje slijmen bij de commissie kan geen kwaad lijkt me. :+ ;)
 
Ik ben er ook bij en zal proberen jullie zo snel mogelijk goed te keuren mits alles volgens de regeltjes is gedaan.borging,explosafe, db killer en goed leesbare cijfers etc.
Vrijdag kun je met al je technische vragen al terecht in pitbox 6,7,8 van de famlie Ott.
Boerman dit jaar :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan