Eerste val

Mijn eerste (en enige) val was ook met lessen, een 8-tje met te weinig snelheid genomen --> motor rustig neergelegd en zelf netjes afgestapt :)
:^

en de motor van me vriendin op z'n zij gelegd in onze straat... op de zijpikkel gezet, afgestapt, stond niet stabiel en na 5 tal seconden zag ik em neergaan |( , net te laat om tegen te houden.
 
na een afsluiting van een rotonde die niet stond aangegeven.
extra rondje gemaakt en rechtsaf geslagen
beetje pissig ga ik flink aan het gas
schakel naar de tweede met als gevolg tankslapper
en daar ga ik met 100+ kilometers
door een heg tegen een boom
gevolg firestorm van 3 jaar oud total loss
en ik zelf kniebanden gescheurd.

heb gelukkig al weer een motor (sv650s)
maar nog wel last van mijn knie :(
 
De eerste in januari 2002
motor net een mooie winterbeurt laten geven en op de weg terug links afslaan een voorrangsweg op. Ik dacht nog : laat ik rustig aan doen, want ff verderop staat zo'n flitskast. Nou zover kwam ik dus niet. Ineens gingen de toeren omhoog en kwam het achterwiel voorbij zetten. En daar lag ik. Paar kleine krasjes op de kuip, kopt knipperlichtje, gedeukt ego en twee dagen spierpijn.

Later nog een dunnetjes over gedaan door de motor slordig te parkeren op een ambulance. Motor total loss, zelf geschrokken en wat schaafwonden. Geen spierpijn die keer . . .
 
Mijn 2de val was veel stoerder :+
Da was die pizzahomo, nietwaar?

Mijnuh was ook al na 6 maandjes;
Auto haalt in blinde bocht 2 fietsers in, stuurt mij als tegenligger dus de berm in en zelf maar onderuit geremd ipv hard tegen de vele bomen (je weet wel, zo'n weg 'midden' door het bos).
Wel alle $$$ teruggekregen, maar de schuldige L)#(@$#@ is altijd nog onbekend.
 
Alleen op mijn eerste en laatste brommer: een opgevoerde MT-5. Reed over een slecht verlicht fietspad en het regende....kwam er ineens een haakse bocht aan...kon nog wel een beetje remmen maar gleed natuurlijk onderuit in de bocht..kapotte knie, verder nie :}
 
op mijn motor gelukkig nog nooit gevallen, maar wel op mijn brommer ( ss50 :} (honda) een aantal keren. te plat op nat weg dek, bladeren en oude vroutjes, een onoverzichtelijke boch te krap insturen ( hij was ook zo mooi) en nog een keer voor het station van castricum toen ik achterom keek waar mijn maten reden en toen per ongeluk tegen de stoep aan reed en gelanceerd werd.

Voor de rest allen wat schaaf wonden, maar dat heelt, je kan bijna nix orgineels meer kopen van de ss dus dat is wel jammer. '(
Maar ja dit was natuurlijk wel een motor forum , dus laat ik over die tijd maar ophouden. want die kuipdelen kosten een vermogen en het is zonde.
 
Goed,

Met de motor gelukkig nog nooit het asvalt weten te raken O-)

Geschiedenis:

1987: Honda MT5 geheel PD en natuurlijk te hoog voor een klein mannetje. Jong en naief blaas ik door de Tempelierstraat in Haarlem in de regen. Verkeerslichten beginnen eraan te komen dus terugschakelen naar 1 (??????!!!!!!%$^&) koppeling op laten komen, achterwiel slaat dicht: MT en ik languit over de straat.

Schade: valt mee, hendeltje hier, spiegeltje daar, knipperbolletje zus en zo.

Letsel: Ego onherstelbaar beschadigd, er stonden daar geloof ik wel 100 mensen op de bus te wachten! :(
 
M'n eerste motor gekocht. Een cbr1000f en op de terug weg al 200 km/u gehaald.

Ik kom thuis op de parkeerplaats, wil een bochtje maken en ik flikker om. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan