Eerste val

hahah was ook blij dat ik in t struikgewas pleurde :P net nieuw motorpakkie nog helemaal heel :P
maja verwacht inderdaad wel eens vaker onderuit te gaan omdat ik misschien supermotard wil kopen en daarmee af en toe circuitje mee rijden en ja dan gaat er wel eens iemand onderuit...

maar voordat ik daaraan begin eerst maar rijbewijs halen en tijdje gewoon normaal rijden en niet direct gekke dingen proberen :D
 
Ach wat, ik ben drie jaar geleden tijdens de achtjes op de rijschool ook eens op mijn bek gegaan. Het is niet je eigen motor dus niet aantrekken ;)

Resultaat was een ferme blauwe plek, en sindsdien nooit meer gevallen.
Wens jou hetzelfde toe ;)
 
gelukkig heb je zelf niks.

familielid kwam met z'n achtjes draaien ten val en brak zijn sleutelbeen.
Vertrouwen in motorrijden kwam nooit meer terug daarna.
Tja, als je wat ouder bent ben je toch wat minder flexibel.
 
ach. met lessen heb ik hem ook 3 keer neergelegd

2 keer met het 8tje. en 1 met wegrijden uit parkeervak


die hokken slaan ook zo makkelijk af O-) :P


idem

3x omgepleurd bij de achtjes, instructeur had nog geen uitleg gegeven zelf (klote-rijschool), beste man vertelde me dat het niet bedoeling was dat ik constant omviel...

ik zei: "kijk wat er gebeurt zonder uitleg" en legde m voor de 4de maal om *O*
hun motor, hun probleem, niets schaamte, uitleg gekregen en dag erna bij andere rijschool geweest!
 
Zo legde mijn vrouw vorig jaar tijdens het achtje haar lesmotor op haar enkel. Jammer genoeg klapte daarbij haar enkel dubbel |( ... Zat ze 4 weken op de bank.. en ik koken, afwassen, schoonmaken....
 
Vallen tijdens lessen kan gebeuren, je kan het ook versneld afstappen noemen :P , ik heb tijdens AVB examen de andere leerling tijdens de halve draai onderuit zien gaan, maar toch zijn examen gehaald heeft. Het gaat erom dat je kunt laten zien dat je het kan :d en dat heb je ook gedaan.
 
Zo legde mijn vrouw vorig jaar tijdens het achtje haar lesmotor op haar enkel. Jammer genoeg klapte daarbij haar enkel dubbel |( ... Zat ze 4 weken op de bank.. en ik koken, afwassen, schoonmaken....
Sja, toen was je de sjaak, zeg maar. Niks mis mee trouwens, mannen die af en toe een handje meehelpen in het huishouden. Dit vind ik persoonlijk wel weer wat minder:

QUEEN.jpg
 
Oww....tijdens je lessen mag het gewoon :)

Je kunt natuurlijk ook net als ik tijdens je lessen niet vallen....oude motor kopen zodat je het kunt leren....jaar lang niet vallen, nieuwe motor kopen en die bij de eerste grote rit meteen neerleggen B|
Maar tijdens lessen is goedkoper :P
 
ook wel iets heel stoms, super lekker gereden op de weg (les) komt ik terug bij de rijschool klap ik m'n jiffy uit, laat de motor zakken, klapt m'n jiffy weer in en boem....
daar lag de net verkochte les motor..... precies een deuk in de tank, terwijl hij valbeugels heeft... oja en moet been lag eronder vast :$
 
Ik ben een keer in mijn eigen tuin gevallen: Het schijfremslot zat er nog op. Gelukkig gebeurde dit duwend, dus alleen een krasje en het schijfremslot nooit meer gebruikt............ :) En jiffy verhalen hoor ik vaker. Daarom zet ik mijn motor altijd in zijn 1, dan heb je grote kans dat ie niet verder vooruit rolt zodat je jiffy net niet inklapt....... ;)
 
Laatst bewerkt:
Sja, toen was je de sjaak, zeg maar. Niks mis mee trouwens, mannen die af en toe een handje meehelpen in het huishouden. Dit vind ik persoonlijk wel weer wat minder:

[afbeelding~[/url]]

Nee.... dat dan weer niet... hield gewoon mijn kleren aan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan