Effe polsen: een MF kampeerweekend?

zou je mee gaan?

  • echt niet!

    Stemmen: 4 4,9%
  • misschien

    Stemmen: 38 46,9%
  • Ja!

    Stemmen: 22 27,2%
  • rot op joh

    Stemmen: 3 3,7%
  • ja maar dan hotel

    Stemmen: 14 17,3%

  • Totaal aantal stemmers
    81
Status
Niet open voor verdere reacties.
*D
leuk, smileytaal...

jij had ook iets gewijzigd....
[me]bericht gewijzigd door Rat&Mouse op woensdag 23 augustus 2006 15:44[/me] })
 
Als je in een slaapzaal slaapt, kan dat wel eens problemen geven O-)
Ach daar zijn toch oplossingen voor....... :+

gasmask.jpg
 
:? ;)Wat mij betreft ook niet zoveel, alleen heeft niet iedereen een tent, en ik zet ook liever geen tent op voor een weekendje en alleen voor mezelf (veel gedoe 8-) )

tent opzetten is niet het probleem, afbreken en opvouwen en terug in het zakje stoppen waar die uitkwam vind ik meer problematischer dan het opzetten O-)

en daarbij komt dat ik geen tent heb :+

dus jij heb een tent (ik niet), maar je wilt hem niet voor jezelf opzetten -> ik zie een oplossing :+
 
tent opzetten is niet het probleem, afbreken en opvouwen en terug in het zakje stoppen waar die uitkwam vind ik meer problematischer dan het opzetten O-)

en daarbij komt dat ik geen tent heb :+

dus jij heb een tent (ik niet), maar je wilt hem niet voor jezelf opzetten -> ik zie een oplossing :+
ikke niet begrijp :+

;)
 
Hohoho!!!! IK rij BMW en heb niks tegen een tentje! *O*

Nou ik ben iig zeker voor dit idee, het moet alleen wel mooi weer zijn (mooi weer rijder? :+ )

Mooi weer in NL is alleen een probleem, afgelopen maandag ben ik als een spons teruggekomen uit Belgie... wil dat een paar weekjes later niet weer meemaken :)
 
Misschien, ik zou meer naar "ja" neigen indien er richting de Eifel wordt gereden. M'n laatste vakantie met de motor naar de Ardennen en de Eifel heeft mij ervan overtuigd dat de Eifel zo veel leuker rijden is dan de Ardennen.

Leuk idee, doet me een beetje aan de TT denken })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan