Effe polsen: een MF kampeerweekend?

zou je mee gaan?

  • echt niet!

    Stemmen: 4 4,9%
  • misschien

    Stemmen: 38 46,9%
  • Ja!

    Stemmen: 22 27,2%
  • rot op joh

    Stemmen: 3 3,7%
  • ja maar dan hotel

    Stemmen: 14 17,3%

  • Totaal aantal stemmers
    81
Status
Niet open voor verdere reacties.
jaaaa absoluut! hartstikke leuk man! stukje rijden, tentje, kampvuurtje, biertje.. klaaaar! ik ga mee! voor mij geen hotel hoor, doe maar lekker zo simpel mogelijk :)
 
Ik ga a.s. weekend naar de Eifel, met een stel MF'ers (Brikken & Klassiekers).
Camping Littke Creek in Utscheid (vlakbij Bitburg)

Begin juni in hotel De Lange Man (Rohren, Monschau) geweest.

Is leuk om te doen.
 
met zo'n natte augustus MOET September wel mooi zijn dus laatste weekend september zou een optie zijn ja
 
De laatste twee weekenden van september heb ik al treffens gepland staan en 7 Oktober BOT5 dus dat wordt voor mij dan niks. -O-
 
Kamperen of hotel...whatever. Gaat erom dat je leut hebt met een stel gelijkgestemden. Bier of fris en bbq erbij en de stemming zit er al fluks in.

Goed idee! :}
 
He wat leuk, zoveel positieve reacties!
Laten we wat concreter worden:

waar
Ik ben zelf bekend met een camping in Wilwerwiltz, waar ze motorijders graag zien komen, en je best wat lawaai mag maken en kampvuur is toegestaan. Ernaast ligt een hotel, dus da's mooi voor de mietjes onder ons :+
- Camping: Camping St-Willibrord
Maison 1
L - 9776 Wilwerwiltz
Tel: 92 03 23
email: zeima@pt.lu
- hotel Hotel la Bascule
Maison 24
9776 Wilwerwiltz, Luxembourg
Phone: +352 92 14 15
Fax: +352 92 10 88
Email: info@bascule.lu
Web: http://www.bascule.lu/



datum
zaterdag 23 en zondag 24 september

**OF PAKKEN WE DE VRIJDAG ERBIJ EN PLANNEN WE EEN TOER VANAF DE CAMPING OP ZATERDAG, STUKJE RICHTING EIFFEL OFZO

vertrek
10:00 verzamelen Vrijthof Maastricht, vanafdaar een mooie roete (géén snelweg) naar de camping/hotel. Ik zal de roete uitzetten op de garmin, voor wie ook met gps rijd zal ik de route posten, voor tomtommers eventueel in gpx, want dat kun je goed omzetten naar itn via poiconverter ofzo

avond
BBQ en drank. En kampvuur. Spullen voor de bbq zelf meenemen, als we iemand regelen die met de auto gaat dan kun je dat vooraf komen afgeven: vlees en salada ofzo dus. Drank kopen we daar wel.

overnachting
tent of hotel (naast camping gelegen). Eventueel heb ik 1 tent te leen. Maak je niet druk over opzetten enzo....we helpen elkaar toch zeker?

terugtocht
mooie route terug naar Maastricht. géén snelweg.

vervoer van spullen
Handig is wellicht om iemand met de auto en aanhanger te laten rijden, die kan mooi de tenten, tassen en bbq (vleesch!) meenemen. Ik vind wel dat we die iemand moeten vrijhouden, dus in iedereen een beetje lappen zeg maar. Hoeft geen bergen te kosten hoor. Ik ken wel iemand denk ik die deze rot-taak :) op zich wil nemen hoor.
 
w0et. Routenet rekent zo maar ff zeven-en-een-half uur voor de heenrit. Denk dat mijn 25kW zweitakt daar moeite mee gaat krijgen :9
I'll skip this one, maar leuk initiatief :)
 
en geloof dat er ook nog een weekend op assen is dan...

andere datum? dan kunnen er veel meer mensen mee :) ik wil wel mee in ieder geval!! :Y
 
Gewoon gaan wanneer het uitkomt.
Er is altijd wel ergens anders wat te doen :Y
Als je daar rekeing mee moet houden, kan je onderhand 'nooit' iets plannen :Y

Niet iedereen wil naar Assen, MegaMeetingen oid :N , dus als het een handjevol is wat mee gaat, is het net zo gezellig :]
 
Lijkt me wel gezellig.

Moet wel ff kijken wat mijn nog aan te schaffen agenda zegt over dit weekend.

Maar dan zou ik toch voor een 3daagse-tocht gaan.

Wordt er dna overigens wle in bergachtig gebied gereden? Want daar heb ik nog geen ervaring mee...
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me wel gezellig.

Moet wel ff kijken wat mijn nog aan te schaffen agenda zegt over dit weekend.

Maar dan zou ik toch voor een 3daagse-tocht gaan.

Wordt er dna overigens wle in bergachtig gebied gereden? Want daar heb ik nog geen ervaring mee...


Nou bergachtig is net te veel gezegt maar forse heuvels zijn er wel ja. Maar ach we doen toch zeker rustig aan? Als jij er eerst stapvoets doorwil bijvoorbeeld.... 't moet ook jou feestje zijn toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan