EICMA Milaan 2010

TC800

MF veteraan
In memoriam
10 apr 2005
3.195
215
..
EICMA (Esposizione Internazionale Ciclo e Motociclo e Accessori)

Ducati presenteert op deze beurs oa de Diavel,
Honda presenteert 8 nieuwe modellen.
Daarnaast zullen er verschillende concept motoren te bewonderen zijn.

-Op welk motor-nieuws zit jij te wachten ?
-Wie gaat er zelf naar deze beurs toe?
-Wie heeft er al foto's?
-Welk nieuws word er nog meer gepresenteerd ?

post het in dit topic..het liefst met een of meerdere foto's ;)


Honda

All road concept:
honda-geeft-glimp-nieuwe-v4-hoogpoter-vrij_19_630x350.jpg

16880.jpg

Er gaan geruchten dat er ook een (Concept) Pan-European getoond zal worden !

Ducati

Diavel:
Ducati+Diavel.jpg

Ducati_Diavel.jpg

m1fzp7lsapsz_ml.jpg

Triumph

Triumph Adventure
2011_Triumph_Tiger.jpg

Triumph_Daytona_675R_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nog meer mensen geintereseerd in komende nieuwe modellen ?
 
Ik ben net terug van een tweedaags bezoek aan de EICMA, zal asap wat fotos posten.
Wie is er nog meer geweest dan ?
 
Ik ben net terug van een tweedaags bezoek aan de EICMA, zal asap wat fotos posten.
Wie is er nog meer geweest dan ?


Same here!! Geweldig evenement, kunnen ze hier nog het nodige van leren. De komende dagen even de foto's sorteren.

SKL
 
Mooie fotos SKL :Y , welke dag(en) ben jij geweest ?

Hier een kleine selectie van mijn foto's :

 
Laatst bewerkt:
Komen weer mooie plaatjes voorbij hoor, en de Tiger 800 ziet er zeker niet verkeerd uit.
 
Hey TC800,

Bedankt voor het compliment over de foto's *D Jouw plaatjes mogen er ook zijn!

Ik ben op vrijdag geweest, omdat ik dacht dat het op een werkdag iets rustiger (vergeet het maar, echt Italiaans gekkenhuis) zou zijn dan in het weekend en de beurs dan open is tot 22.00 uur.

@Pedro 98; die Tiger smoelt lekker, al vind ik wel dat de gelijkenis met de F800GS iets teveel is opgezocht. Ik had gehoopt op iets excentriekers.
 
Ik heb de beurs Zaterdag én Zondag bezocht en kan je vertellen dat het idd een gekkenhuis was rond en op de grote stands.(Ducati,Honda,Aprilia,Yamaha etc)
Het totaal aantal bezoekers was rond de 450.000 ! , daar kunnen ze hier idd van dromen _O-
Komende dagen zal ik de rest van mn fotos ook publiceren, ben nog aan het uitzoeken.
 
Ppppfffffffff........dan heeft mijn keuze toch wel goed uitgepakt. Vrijdag was er op sommige stands al nauwelijks doorheen te komen. De keuze om het in het weekend over 2 dagen uit te smeren is dan wel handig. Toch vind ik het met zoveel bezoekers erg goed georganiseerd, dat zal ook wel te maken hebben met de ruime opzet.

De rest van de foto's zie ik graag komen.

Ciao

SKL
 
Terug
Bovenaan Onderaan