Intermot 2010

wolf11

MF'er
11 mei 2008
56
0
Koelnmesse

Misschien interessant voor mensen die zich vervelen de komende tijd
Wie gaat hier heen!!!
Ik ga met een paar collegas op woensdag!!!
 
Ik ben er ook op vrijdag. We kunnen slapen in Keulen in een leuk hostel. Ook samen met twee andere MF-ers.
 
Zaterdag present! Weet iemand of je daar goeie kans hebt om een mooi leren pak tegen goeie prijs te vinden? Of is Intermot alleen maar motoren showen...
Enige referentiepunt is de motorbeurs in Utrecht voor mij dus moet misschien m'n verwachtingen wat bijschaven. :)
 
Deze week vrij, dus ook maar even die kant op.
Op de site niet echt te zien of ze nu ook een motorparkeerplaats hebben of dat het tussen de auto's parkeren wordt.
 
Heb vandaag elke milimeter van de beurs gehad; FC-Moto is nergens te bekennen :N

Dealers e.d. sowieso eigenlijk niet. Vooral merken zelf; geen importeurs, geen dealers.

Eehh... als er geen importeurs zijn, wie zet die motoren er dan neer... :?
 
vandaag ook op de Intermot geweest en ik was blij verrast. Echt super veel te zien daar en alles zeer uitgebreid. Leuke show gezien van Chris Pfeiffer :9~ ......

Mij zien ze in elk geval op een volgende editie weer terug!!!
 
Ook net thuis, veel te zien, volle dag bijna lopen!
Voor de mensen die iets willen kopen, die hebben waarschijnlijk pech als het zo blijft als vandaag!
Was namelijk meer een dag voor producenten en importeurs en handelaren, want bij sommige stands kwam je niet binnen!
Maar heb ook niks gevraagd!
Maar het was het wel waard, geslaagde dag!
Tot over 2 jaar weer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan