Intermot 2010



Jaja... maar van de MF-bezoekers ;)

thumb_IM_4803.jpg
 
je selecteert rechts het merk en dan zie je foto's per merk.

en als je liever domme blondjes ziet moet je blijven kijken waar je kijkt.
 
je selecteert rechts het merk en dan zie je foto's per merk.

en als je liever domme blondjes ziet moet je blijven kijken waar je kijkt.

:Z


Och arme... je hoort niet tot het selecte gezelschap wat foto-aantrekkelijk is :W


Kies je gelijk wel een foto uit: die meid hier links stond bij de W800 en godsullemedemozeskriebel; dat was een leuk ding zeg :9~

[afbeelding]


:Y *O* :9~


ik weet het... but heejj.. i'm a man 8-)
 
2 jaar geleden geweest en nu zeker weer..veeeeeeel grote beurs dan utrecht..maare zijn die voorverkoop kaarten nu alleen te koop als je via visa betaald??
heb geen creditcard namelijk..lopen we toch weer 4 euro per kaartje mis..
 
Ik weet dat ik er te groot voor ben, ik weet dat het eigenlijk niet mocht, maar het was té verleidelijk :9~

1124016893_6_CmQY.jpeg
 
Kom net thuis van de beurs....
Echt een aanrader, staan super veel firma.s met heerlijk spul voor de motor.
Wat minder is dat er behoorlijk wat electrische voertuigen stonden, ben bang dat het de toekomst gaat worden.....en ik heb merken gezien waar ik echt nog nooit van gehoord heb.
wat dacht je van.....Yamasaki.. :}
Heb aardig wat foto's zal op kort termijn even kijken hoe en wat..
 
Kom net thuis van de beurs....
Echt een aanrader, staan super veel firma.s met heerlijk spul voor de motor.
Wat minder is dat er behoorlijk wat electrische voertuigen stonden, ben bang dat het de toekomst gaat worden.....en ik heb merken gezien waar ik echt nog nooit van gehoord heb.
wat dacht je van.....Yamasaki.. :}
Heb aardig wat foto's zal op kort termijn even kijken hoe en wat..

Hoi,
Je kon proef rijden op elektrische motorscooter dat moesten we proberen.
Je hoort niets en gaat als de brandweer alleen je komt niet verder dan 130km. :o
Maar toch leuk om te proberen


vectrixeurope.com -&nbspThis website is for sale! -&nbspvectrix electric scooter bike Resources and Information.
full
 
Donderdag naar de Intermot geweest, leuke beurs, beter dan Utrecht mijn inziens.
Veel Aziaten gezien die contacten willen leggen met hun handel, die gaan het nog ver brengen .

Erg veel elektrische fietsen en scooters gezien in hal 5.2 dat word echt de toekomst :r


Hier een paar van mijn foto's van de Intermot, de rest staat op mn site bij evenementen.





















 
Terug
Bovenaan Onderaan