Eigenaar meest exclusieve motor van Nederland??

Ik vind hem heel gaaf en niet lelijk. Succes met je motor! [me="Boos B"]is best jaloers, maar mag geen motoren meer :+[/me]
 
Hij is spuuglelijk zeker weten, maar dat is ook mooi en je weet wat lelijke vrouwen het beste kunnen??????
Geld ook voor je motor een lekkere ragbak.
Veel spass
Geen idee verlies vaak te snel mijn interesse maar je gaat het ons vast vertellen.
 
Hij is spuuglelijk zeker weten, maar dat is ook mooi en je weet wat lelijke vrouwen het beste kunnen??????
Geld ook voor je motor een lekkere ragbak.
Veel spass

En nu er nog op leren rijden _O- _O- _O- *O*
full
 
pfffffffffftttttttttt..............waar zit je nu dan op dit moment zo ver weg :?


Shenzhen. (Vlakbij Hong Kong)


Met een paar stickers leukt i aardig op of niet 8-)
En hou hem heel je kan toch wel tegen een geintje :+ [afbeelding]


_O-

Is nog een beetje te vroeg voor stickers.
Ik plak altijd stickers over diepe krassen. O-)


Hallo :W
He mosseltje heb ik jou toevallig niet voorbij zien komen _O- [afbeelding]


Dat was ik niet. :N

Ik draag altijd een lange rok op de motor. :+
 
Laatst bewerkt:
:^
Ik zou er alleen wel een flink alarmsysteem en slot omheen gooien nu heel Nederland weet waar ze hem binnenkort kunnen vinden :X
;)


Ik ben net verhuisd dus moeten ze me eerst nog vinden. Als ze nu m'n IP adres nalopen dan wens ik ze veel succes. *O*
(Zie bovenstaande post van me)

Maar thuis gaat ie veilig staan. In de garage met een dikke ketting verankerd aan de vloer.
 
Leuk speelgoed! Blijf KTM een prachtig merk met mooie fietsen vinden.

Maare, de meest exclusieve fiets in NL is volgens mij op dit moment de Ducati Desmosedici RR. Zijn er 4 van verkocht in ons landje...
 
Ik denk dat die man of vrouw die binnenkort de Desmosedici in Terneuzen (niet zo bijdehand om de naam van de toekomstige eigenaar op de website te vermelden trouwens...) gaat afhalen de eigenaar is van een van de meest exclusieve motoren in NL (en ter wereld). Samen met een van de personen die ooit eens 1 van die NR750's koopt die bij Kalsbeek staan...
 
Laatst bewerkt:
Het is echt waar een prachtige motor!

Ik wens je dr heel veel plezier mee, alhoewel dit vast geen probleem zal worden *D



Zeldzame fietsen?

De mijne is in mijn streek redelijk zeldzaam. Éénaam heb ik een andere voorbij gereden, maar de mijne was mooier. :+
 
Hmmmm, krijg ik net bericht van mijjn verzekering:

Er geldt echter wel dat een SCM-goedgekeurd beveiligingssysteem of een af-fabriekstartonderbreker in combinatie met een
goedgekeurd slot uit de ART-categorie 3 verplicht is.




Iemand enig idee of mijn motor met een startonderbreker is uitgerust?


Gaat me weer geld kosten. B|
 
Mooi man! Gefelididingen.... *O*

Maar meest exclusief? Denk het niet. De mensen met de meest exclusieve fietsen zijn zij die de enige in Nederland hebben en dat zullen er zoveel zijn dat dat ook niet meer exclusief is? :?

Maar iig veel fun met je brute fiets!
 
Hmmmm, krijg ik net bericht van mijjn verzekering:

Er geldt echter wel dat een SCM-goedgekeurd beveiligingssysteem of een af-fabriekstartonderbreker in combinatie met een
goedgekeurd slot uit de ART-categorie 3 verplicht is.




Iemand enig idee of mijn motor met een startonderbreker is uitgerust?


Gaat me weer geld kosten. B|
Veel auto's en motors hebben tegenwoordig een chipje in de sleutel.
Zonder dat chipje start ie niet(of slaat in iedergeval niet aan).
Of dit voor de verzekering voldoende is als startonderbreking weet ik niet.
(weet natuurlijk ook niet of de KTM dat heeft)
 
Hmmmm, krijg ik net bericht van mijjn verzekering:

Er geldt echter wel dat een SCM-goedgekeurd beveiligingssysteem of een af-fabriekstartonderbreker in combinatie met een
goedgekeurd slot uit de ART-categorie 3 verplicht is.




Iemand enig idee of mijn motor met een startonderbreker is uitgerust?


Gaat me weer geld kosten. B|
Dat dacht ik al wel _O-
Zou maar ff contact met je dealer op nemen voor wat betreft de startonderbreker. Je motor is zo exclusief dat er hier vast geen mensen zijn die dat weten... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan