Einde dragracen in drachten .........??

Klote zeg dat ze de baan kapot hebben gemaakt in Drachten :( :(
Misschien is vliegveld valkenburg (bij Den Haag/Wassenaar) wel iets ... dat wordt gesloten in de komende tijd. (of is al gesloten)

't zou een perfect plekje zijn, midden in de Randsta en een gigantische start/landingsbaan en ongebruikt..
 
Ja!!! Vliegveld Valkenburg!!! *O* *O* *O* *O*

[me]Asteroid9 is misschien niet helemaal objectief, hij woont er 3km vandaan... O-) [/me]

Objectief: dat maakt niet uit. Elke vliegstrip is geschikt voor dragrace. Wel moet dan het asfalt behandeld worden. Een vliegstrip ligt meestal niet zo dicht bij woongebieden, is lang en vlak (heel belangrijk in de dragrace). Het probleem in Nederland is vaak dat de bezitters van zo'n strip liever een andere bestemming voor ogen hebben (eurotekens) als zo'n strip vrijkomt.
 
We kregen net de Leeuwarder courant binnen en er staat het volgende in:
Deze zomer komen er 3 races, de baan wordt zelfs verlengt en er komt een laag op zodat de banden optimaal grip hebben!
Ook heeft explosion de garantie gekregen om de komende 5 jaar races te mogen houden.
*O*
 
Laatst bewerkt:
Klint iemand MOEN RACING en/of MOEN R.S. JETHOE bekend in de oren.

Sprak onlangs met hem. Hij zegt enkele malen NL kampioen geweest te zijn, en in BE.
Kreeg het idee dat het sterke verhalen waren, zoeken op internet levert ook weining op.

Hij zou ook eind juni in Drachten aanwezig zijn. Hij verwees me ook door naar explosion.


Wil graag weten of hij broodjes aap aan het verkopen is, ofdat hij echt is wie hij zegt dat hij is.
 
Klint iemand MOEN RACING en/of MOEN R.S. JETHOE bekend in de oren.

Sprak onlangs met hem. Hij zegt enkele malen NL kampioen geweest te zijn, en in BE.
Kreeg het idee dat het sterke verhalen waren, zoeken op internet levert ook weining op.

Wil graag weten of hij broodjes aap aan het verkopen is, ofdat hij echt is wie hij zegt dat hij is.

Je moet de mensen 'n beetje meer vertrouwen ............. ;) 8-)
full
 
Klint iemand MOEN RACING en/of MOEN R.S. JETHOE bekend in de oren.

Sprak onlangs met hem. Hij zegt enkele malen NL kampioen geweest te zijn, en in BE.
Kreeg het idee dat het sterke verhalen waren, zoeken op internet levert ook weining op.

Hij zou ook eind juni in Drachten aanwezig zijn. Hij verwees me ook door naar explosion.


Wil graag weten of hij broodjes aap aan het verkopen is, ofdat hij echt is wie hij zegt dat hij is.

Moen is 2 keer Ned. kampioen dragrace geweest in de klasse Ultimate Street Bike in de jaren 90 met een Suzuki GSRX 1100. Ik dacht 1995 en 1996. In België is nooit een kampioenschap dragrace gehouden. Wel zijn er wedstrijden in Lommel en St. Truiden geweest, maar die telde mee voor het Nederlands kampioenschap. De Belgen die dragracen, rijden (bijna) allemaal mee voor het open Nederlands kampioenschap bij Explosion en sommigen bij DHRA. Ik heb vaker tegen Moen geraced in de USB-klasse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan