Einde van een tijdperk

  • Onderwerp starter Anoniempje418
  • Startdatum
Ik heb het over de foutentheorie.

Met andere woorden, je kent er niets van. Want de basis aan GPS/GLASNOSS/GALILEO is Stratum0 servers en wat ze uitzenden is Stratum1.
Als je de fouten theorie kent dan moet je die termen kennen. Want het militaire PPS signaal dat precisie geeft is Stratum1 (nanoseconden nauwkeurig) en zorg niet enkel voor enorme nauwkeurigheid van plaats maar is de main-tijd-servers voor alle stratum2 servers die zo ongeveer alle computers ter wereld op tijd zetten.
Deze PPS was oorspronkelijk versleuteld zodat het niet door GPS'sen gebruikt kon worden, maar doordat Europa met Galileo de nauwkeurigheid voor alles en iedereen gelijk gesteld heeft is GPS nu in staat PPS te gebruiken en enorm precies te zijn.

Wat zei je ook alweer? Maar ook zonder PPS maakt je GPS die fouten niet.
 
kan wel heb het zelf ook gehad en het gebeurde niet zozeer in de tunnel (ja ik zag het toevallig gebeuren) maar bij betonnen balken die voor en na de tunnel over de weg hangen om de grondkering uit elkaar te houden. die constructie kan satelliet signalen verstoren en/of weerkaatsen en daarmee denkt de GPS heel even dat hij op een andere positie is als in werkelijkheid en daarmee de miscalculatie van de snelheid.

Heel even ja, maar dat is snel verholpen en de trip-computer (die ik liet zien) die laat dat niet zien.
 
Met andere woorden, je kent er niets van. Want de basis aan GPS/GLASNOSS/GALILEO is Stratum0 servers en wat ze uitzenden is Stratum1.
Als je de fouten theorie kent dan moet je die termen kennen. Want het militaire PPS signaal dat precisie geeft is Stratum1 (nanoseconden nauwkeurig) en zorg niet enkel voor enorme nauwkeurigheid van plaats maar is de main-tijd-servers voor alle stratum2 servers die zo ongeveer alle computers ter wereld op tijd zetten.
Deze PPS was oorspronkelijk versleuteld zodat het niet door GPS'sen gebruikt kon worden, maar doordat Europa met Galileo de nauwkeurigheid voor alles en iedereen gelijk gesteld heeft is GPS nu in staat PPS te gebruiken en enorm precies te zijn.

Wat zei je ook alweer? Maar ook zonder PPS maakt je GPS die fouten niet.
Klok en klepel, Google wijsheid, tijd voor de negeermodus.
 
De Autobahn dient zoals de naam het zegt voor auto's.
Een supersport zoals een CBR1000RR en een R6 zijn gemaakt om bochten te nemen,niet om rechtdoor te rijden.
Daar zal een sport-tour als een VFR inderdaad beter voor zijn,maar dit topic ging over het verdwijnen van de R6 en vergelijkbare ECHTE supersports.
En dat een VFR800 zich zou kunnen meten met een RC45 is helemaal om te lachen._O-

Heb je de specs en opbouw al eens bezien.....de RC45 is 750CC maar de 800 specs doen niet onder.
De VFR800Fi is wel iets anders dan de VFR750 (RC24-RC36), die kan je helemaal niet vergelijken.
Alles wat op de RC45 zit is ook te vinden op de VFR800Fi, maar niet op andere modellen.
Zelfs het vermogen en toerental is gelijk. Enkel de top van de RC45 is hoger omdat die van de RC46 begrenst is.
Het gewicht maakt amper uit. Vergelijk ze maar eens.
 
Heb je de specs en opbouw al eens bezien.....de RC45 is 750CC maar de 800 specs doen niet onder.
De VFR800Fi is wel iets anders dan de VFR750 (RC24-RC36), die kan je helemaal niet vergelijken.
Alles wat op de RC45 zit is ook te vinden op de VFR800Fi, maar niet op andere modellen.
Zelfs het vermogen en toerental is gelijk. Enkel de top van de RC45 is hoger omdat die van de RC46 begrenst is.
Het gewicht maakt amper uit. Vergelijk ze maar eens.

Je hebt werkelijk geen flauw benul waar je over praat he? Je wilt een hardcore superbike racer, een homologatie model vergelijken met een all round poepezonderdrukken vfr?
 
Klok en klepel, Google wijsheid, tijd voor de negeermodus.

Gaat niet werken.
Hij is de god, hij weet alles over motoren, verkeersveiligheid, GPS.....en iedereen die ook maar 1 letter afwijkt van wat hij vind die is dom, heeft er geen verstand van of weet niet beter.

Het jammere, wat ie dan zelf niet in de gaten heeft ,is dat de denigrerende manier van communiceren ervoor zorgt dat de boodschap geen aandacht krijgt. Toon/muziek. En als iemand wel serieus reageert, dan slaat ie die reply gewoon over.

Maar ook over tonen en muziek weet hij natuurlijk alles, laten we daar maar niet over beginnen.
 
Gaat niet werken.
Hij is de god, hij weet alles over motoren, verkeersveiligheid, GPS.....en iedereen die ook maar 1 letter afwijkt van wat hij vind die is dom, heeft er geen verstand van of weet niet beter.

Het jammere, wat ie dan zelf niet in de gaten heeft ,is dat de denigrerende manier van communiceren ervoor zorgt dat de boodschap geen aandacht krijgt. Toon/muziek. En als iemand wel serieus reageert, dan slaat ie die reply gewoon over.

Maar ook over tonen en muziek weet hij natuurlijk alles, laten we daar maar niet over beginnen.
Wel als iedereen de negeermodus aan zet. :+
 
Heb je de specs en opbouw al eens bezien.....de RC45 is 750CC maar de 800 specs doen niet onder.
De VFR800Fi is wel iets anders dan de VFR750 (RC24-RC36), die kan je helemaal niet vergelijken.
Alles wat op de RC45 zit is ook te vinden op de VFR800Fi, maar niet op andere modellen.
Zelfs het vermogen en toerental is gelijk. Enkel de top van de RC45 is hoger omdat die van de RC46 begrenst is.
Het gewicht maakt amper uit. Vergelijk ze maar eens.

Je kan de VFR750 niet met de VFR800 vergelijken. Mee eens.

Maar daarna ga je wel de RC45 met de VFR800 vergelijken ?

Die kun je nog veel minder met elkaar vergelijken _O-|(
 
Mijn KTM 1190 kon dat met gemak, topsnelheid van 265
Tevens vind ik de meeste alpenpassen stukken makkelijker met een hoogpoter, zeker als je de met slechter asfalt neemt.

Al eens in Belgie gereden? Kan je op asfalt off-road rijden 8-)
 
Je kan de VFR750 niet met de VFR800 vergelijken. Mee eens.

Maar daarna ga je wel de RC45 met de VFR800 vergelijken ?

Die kun je nog veel minder met elkaar vergelijken _O-|(

Waar baseer je dat op?
Want de 800 heeft alles van de RC45, enkel de upside-down-fork niet en de ovale-cilinders, maar al de rest wel.
Het vermogen is zelfs gelijk.
Ook de cam-drive-train heeft de RC46, waar latere modellen het niet meer hebben.
Heb je al eens een 800Fi gereden? Moet je eens doen.
 
Al eens in Belgie gereden? Kan je op asfalt off-road rijden 8-)

Je zei dat je niets aan een hoogpoter hebt in Oostenrijk en dat je er in Duitsland niet mee door zou kunnen rijden.

Iemand reageert dat die dingen allemaal prima gaan met een KTM 1190.

En dan kom je met een reply over het asfalt in Belgie als antwoord :?

Mooi voorbeeld van iets opgooien en als iemand reageert gewoon uitwijken naar een totaal niet ter zake doende nieuwe opmerking.



Waar baseer je dat op?
Want de 800 heeft alles van de RC45, enkel de upside-down-fork niet en de ovale-cilinders, maar al de rest wel.
Het vermogen is zelfs gelijk.
Ook de cam-drive-train heeft de RC46, waar latere modellen het niet meer hebben.
Heb je al eens een 800Fi gereden? Moet je eens doen.

Je hebt ten aanzien van mij al meerdere keren laten zien dat je maar 1 waarheid accepteert en tegelijkertijd iedereen die een andere mening is toegedaan negeert of voor dom uitmaakt.

Ook deze reply geeft aan dat je graag uit je nek lult.

Over EN UIT !
 
Je hebt ten aanzien van mij al meerdere keren laten zien dat je maar 1 waarheid accepteert en tegelijkertijd iedereen die een andere mening is toegedaan negeert of voor dom uitmaakt.

Ook deze reply geeft aan dat je graag uit je nek lult.

Over EN UIT !
Dus nogmaals, waar baseer je dat op? Als je niks kan voorleggen....wat denk je dan zelf? Zo moeilijk is het toch niet.
Je weet iets of je weet niks.
 
Waar baseer je dat op?
Want de 800 heeft alles van de RC45, enkel de upside-down-fork niet en de ovale-cilinders, maar al de rest wel.
Het vermogen is zelfs gelijk.
Ook de cam-drive-train heeft de RC46, waar latere modellen het niet meer hebben.
Heb je al eens een 800Fi gereden? Moet je eens doen.

En ze hebben allebei spiegels. De straatversie dan. Je zou je afvragen waarom honda uberhaupt 2 modellen ontwikkeld heeft. Die trouwens geen van beiden ovale cilinders hebben.
 
Want de 800 heeft alles van de RC45, enkel de upside-down-fork niet en de ovale-cilinders, maar al de rest wel.
Sinds wanneer heeft een RC45 ovale cilinders ?
De enige Honda die dat heeft is de NR750.
Je kent er blijkbaar wel heel veel van. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan