Eindelijk, mijn nieuwe R6

Tim

Banned User
19 aug 2002
1.772
0
Alkmaar
Wat kan wachten op je nieuwe motor toch lang duren, maar gisteren was het dan eindelijk het moment dat ik mijn nieuwe R6 kon ophalen. Helemaal maagdelijk, zonder een meter te hebben gereden stond ie daar :9~

Na de uitleg van het alarm en de motor zelf, rustig naar huis gereden en vervolgens een flinke rit van 200 km door Noord-Holland gemaakt. Hoewel ie nu al fantastisch rijdt kan ik niet wachten tot de inrijdperiode om is. Gelukkig blijft het nog een paar dagen mooi weer dus de eerste 1000 zijn om voordat ik het weet.

motor-1.jpg

motor-2.jpg
 
Gefeliciteerd hoor..... wat een schitterend apparaat........ :}


ik zou mijn handschoenen overigens niet op de tank leggen.......

heel veel :] plezier...
 
Erg mooi fiets! Gefeliciteerd.

Het wachten totdat je je fiets hebt is inderdaad een crime maar destemeer rijplezier heb je nu!

Heel veel veilige km's op je nieuwe pronkstuk! :]
 
Bedankt allemaal! Met het rijplezier zal het vast wel goedkomen, de eerste 200 km waren al fantastisch dus hoe meer ik de R ga leren kennen hoe leuker het zal worden.

Wat betreft de demper: Het is de standaarddemper. Eerst maar eens kijken hoe die loopt voordat ik er aan ga sleutelen.
 
In eerste instantie wilde ik de blauwe maar hoe vaker ik ze naast elkaar zag staan hoe meer de zwart/grijze mij beviel. Het blauw is naar mijn mening minder mooi dan die van de 2002-serie.

Vandaag alle waarschuwingsstickers er af gehaald (wat een pokkenklus...) en natuurlijk de M-F sticker er op geplakt. Nu alleen nog een buddyseat cover en ik ben klaar voor dit moment :)
 
gefeliciteerd met je motor: een plaatje. Hoeveel toeren mag je maximaal draaien met inrijden en hoe hard is dat dan in z'n 6?
 
Volgens het boekje mag je tot 1000 km niet langdurig boven de 7000 toeren (+/- 125 km/u) rijden en tot 1600 km ligt de grens op 9000 toeren.

De dealer raadde mij aan het de eerste 500 km nog wat rustiger aan te doen en als maximum 5000-6000 (95 - 110 km/u) toeren te hanteren.
 
Volgens het boekje mag je tot 1000 km niet langdurig boven de 7000 toeren (+/- 125 km/u) rijden en tot 1600 km ligt de grens op 9000 toeren.

De dealer raadde mij aan het de eerste 500 km nog wat rustiger aan te doen en als maximum 5000-6000 (95 - 110 km/u) toeren te hanteren.

Dat wordt dus nog even genieten van de omgeving in plaats van de schakelflitslamp op je dashboard :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan