eindelijk .

hehe lekker tactisch zo! Maja nu is het gewoon ff showen aan de ouwelui en het beste hopen! Hopelijk is dat dan niet gelijk je eerste en laatste ritje..

Laat ff weten hoe ze reageren, ben wel benieuwd.


leedvermaak is ook vermaak
 
burnout op de stoep bij je ouwe maken :)
Gelukkig heb ik geen problemen thuis gehad, alleen dat ik eerst mijn autorbw moest gaan halen en veilige kleding zou kopen.
Pa heeft ook z'n A, al een tijdje, maar rijd helaas niet.. nog niet..
Gewoon lekker subtiel een x komen aanzetten op de motor, mooi in pak en enthousiast je nieuwe aanwinst laten zien :)
komt wel goed *D
 
Mooie motor, gefeliciteerd ermee.

Gewoon mee naar huis rijden en 'm showen. Vast eerst een rotreactie, maar dat draait wel bij. Zeg maar dat je rustig aan doet, en ondertussen gewoon lekker rijden.
 
Hein Gericke zit ook in Wijnegem, iets voorbij het Wijnegem Shopping Center en de Macro. Heb mijn jas met 70% korting gekocht - eindereeksje.

Suc6 met je ouders. Mijn mams heeft mijn rijleservaringen op mijn weblog gelezen en daardoor zag ze dat ik het SUPER vond en kon ze er al iets beter mee leven en ze vindt mijn motor best mooi. Maar goed, ik woon ook al 13 jaar uit huis dus dat maakt het allemaal iets makkelijker ;)
 
leuke fiets en gratz met je rbw, mijn idee is gewoon aankomen rijden het verbergen
heeft toch geen zin..
wel ff laten filmen aub :+
 
Je moet gewoon eerst een helm en andere kleding gaan kopen. Dat aantrekken en dan naar je ouders gaan.
Vooral die kleren + helm niet uittrekken...

Misschien kun je ook nog een kogelvrijvest erbij regelen ofzo... :Y



P.S: Ik moest een aanhanger gaan huren terwijl mn ouders+ mn oom dr eentje hebben staan. Mocht de aanhangers niet meenemen om mn eerste motor op te halen. Maar misschien was het ook wel omdat ik toen mn rijbewijs nog niet had. :+
 
Laatst bewerkt:

die gaat zo hard gebruikt worden..."ooit" :P .

kun je je moeder niet wijsmaken dat het een schakelbrommer is, en dan met haar achterop gewoon rondrijden?

Veel mensen die ik ken zijn bang voor dingen met twee wielen en een motor als ze er geen controle over hebben, dat vertrouwen moet gewoon komen.

Ikzelf had laatst een meid achterop die de hele tijd zat te bewegen, van links naar rechts naar achter, na afloop van de rit vraagt ze waarom ik steeds omkeek en wat ze verkeerd deed, blijkbaar was ik de enige in haar kennisenkring die over m'n schouder keek bij het afslaan :) . En als mensen het duozitje van een GPR verkiezen boven een enorm kussen achterop een TZR dan weet je wel hoe laat het is.
 
Laatst bewerkt:
net gelezen op nu.be :
Gisteravond is in Vosselaar een 19 jarige zoon door zijn ouders ernstig mishandeld, de zoon is afgevoerd naar het ziekenhuis. Voor wat betreft het motief tast de rijkswacht nog in het duister.

Sterkte TS !








:+
 
Laatst bewerkt:
gewoon als je thuiskomt, en je ouders zitten aan tafel over de kerk te praten:

file.php
 
Gewoon vertellen aan je pa en ma. Neem aan dat je oud en wijs genoeg bent om zelf te bepalen of je op een fiets wilt hobbelen.
Misschien wel nog een tip.....pleur eerst je oordoppen in je oren en vertel het dan je ouders...wedden dat je dan nauwelijks iets merkt van het geschreeuw en gekanker.

Maar in iedergeval veel sterkte ermee en veel rijplezier met je fiets.
 
Als je nog thuis woont, dan is het moeilijk. als je niet meer thuis woont, hoppah. op de motor langs en meteen de mond snoeren. Je doet je eigen ding
 
Zeer strakke motor! :Y
En wat je ouders betreft, koop eerst goede kleding en een goede helm ;)
Als je dat eenmaal hebt laat je de motor zien. Dan zien ze zelf in dat er
geen weg meer terug is aangezien je al een flink bedrag hebt uitgegeven aan je veiligheid :) ;)
 
Pa en ma ... ik heb een nieuw lief. Ze is wel wat ouder en heeft meer ervaring. Ik denk dat jullie er niet mee om kunnen, maar we zien elkaar graag.


ik rij ook graag, maar die van mij is nogal onervaren
maar je weet het hé, hoe dichter bij de nul, hoe spannender om je lul :+ (in belgië is dit toch een gezegde :) )
 
Bij m`n moeder heb ik eerst de motor laten zien, verteld hoe fijn ie rijdt, maar dat ik t toch wel erg belangrijk vond om op korte termijn m`n rijbewijs te halen, zodat k ook verzekerd rond kon rijden. Want ja, je moet wel laten blijken dat je ook verantwoord om zult gaan met zo`n motor.
Zachtjes uitgedrukt vond ze dat wel de verstandige keus, en ze zei dat k t zelf maar aan pap moest vertellen.
Toen zo snel als mogelijk m`n rijbewijs gehaald en alles in orde gemaakt.

Aan pap heb ik daarna verteld dat ik het niet verstandig vond om een auto te kopen, want ja, eerlijk is eerlijk, ik rij dan altijd zo hard, en als ik een langzame auto zou kopen, zou ik die uiteindelijk toch kapot rijden doordat ik m te zwaar zou belasten. Dat vond pap erg verstandig.

Daarna heb ik aangehaald dat ik het altijd zo fijn vond dat ik bepaalde waarden en normen meegekregen had. Bijv. als je iets duurs wil aanschaffen, zorg er dan ook voor dat je zeker weet dat je dat eook cht wil.

Toen heb ik verteld dat ik dus een motor gekocht had, en dat ik eerst een tijdje gekeken had of ik het ook echt wilde, een rijbewijs is nu eenmaal erg duur, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik t ook echt wil :P
 
weten ze wel al dat je rijbewijs hebt?
dan lijkt me een motor een logische stap.

gewoon een keer mee aan komen rijden thuis dan zal alles wel goed komen denk ik
 
morgen ga ik naar de div voor m'n nrplaat en in de loop van de week ga ik mijn helm en toebehoren kopen .
ik zal gewoon naar huis rijden en alle bescherming aanhouden :)


wss kan ik volgende week al rijden *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan