=lvt=
MF veteraan
- 12 feb 2004
- 14.570
- 5
Na jaren met volle tevredenheid op de XT550 (welke aanblijft)
heb ik tijden rond zitten kijken naar o.a. mooi italiaans spul. Nu wilde ik altijd een black bomber erbij maar de prijzen zijn astronomisch.
Dikke italiaanse brulboeien zijn net zo leuk, m'n nieuwe fietsje heeft zo'n beetje het goede van alle werelden in mijn ogen: blok wat japanse roots heeft, stationair loop als een harley, electriek van degelijk duitse makelij en dan sturen en ogen als een italiaan.
Wat wil een mens nog meer
een Laverda GT uit 1970. Mensen kinderen, wat trekt dat in de lage toeren! en echt, het ligt als een huis op de weg.
En na 100.000 ongereviseerde kilometers gewoon nog bijna fabriekscompressie..
Op naar de volgende 100.000!
heb ik tijden rond zitten kijken naar o.a. mooi italiaans spul. Nu wilde ik altijd een black bomber erbij maar de prijzen zijn astronomisch.
Dikke italiaanse brulboeien zijn net zo leuk, m'n nieuwe fietsje heeft zo'n beetje het goede van alle werelden in mijn ogen: blok wat japanse roots heeft, stationair loop als een harley, electriek van degelijk duitse makelij en dan sturen en ogen als een italiaan.
Wat wil een mens nog meer
een Laverda GT uit 1970. Mensen kinderen, wat trekt dat in de lage toeren! en echt, het ligt als een huis op de weg.
En na 100.000 ongereviseerde kilometers gewoon nog bijna fabriekscompressie..
Op naar de volgende 100.000!