En, hoe was het feestje?

Sta/zit ik eindelijk in beeld GAAT Gizzzz in beeld zitten :( ;)

DSCF0075.JPG


Kan iemand dit beeld "resizen" ?
Is beetje groot zo! :}
 
Leek me een gezellig boel volgens mij, vond alleen dat de muziek een beetje hard stond, maar dat is mijn mening :) , zal er volgende keer wat eerder zijn ofzo.....

Muziek hard...
Nou heb ik het grootste deel vcan de avond gedraaid, maar het lastigste was wel, dat ik zelf niet kon horen hoe hard de muziek stond, of hoe het klonk. Sterker nog, het grootste gedeelte van de avond heb ik echt op de timers van de CD spelers en mijn PC moeten kijken of de plaat al afgelopen was, om op tijd de andere schuif open te zetten. Platen heb ik me niet eens aan durven wagen, want daar moet je echt naar luisteren.

Ik heb dan ook echt mijn best gedaan om zo algemeen mogelijk te draaien met af en toe een uitschieter in een bepaald genre. Ik heb ook geregeld het volume naar beneden aangepast op verzoek van.... volgende keer de oude lullen dan maar verhuizen van ingang naar dansvloer, en de jongere generatie maar meer richting de deur....?

Anders weet ik het ook niet meer.
Wel is het nog vreselijk laat geworden, en lag er uiteindelijk niet alleen hutspot, maar ook zijn er nog dop-erwtjes terug gevonden, pizza, en een vage substantie die leek op bruin brood gemixed met melk. Ik heb de tent uiteindelijk rond 05:00 gesloten ( en die mensen in die DAF / Leyland bus lagen te zagen zeg... ) en ben Zondag nog bezig geweest met opruimen.

Al met al heb ik het goed naar mijn zin gehad, zeker met die wheely show, en de blijvende herinnering op het wegdek... en is het zeker voor herhaling vatbaar. Ik hoop dat iedereen het dan ook goed naar z'n zin heeft gehad, en hierbij iedereen bedankt die achter de schermen hebben geholpen om het feest tot een succes te maken.
 
Muziek hard...
Nou heb ik het grootste deel vcan de avond gedraaid, maar het lastigste was wel, dat ik zelf niet kon horen hoe hard de muziek stond, of hoe het klonk. Sterker nog, het grootste gedeelte van de avond heb ik echt op de timers van de CD spelers en mijn PC moeten kijken of de plaat al afgelopen was, om op tijd de andere schuif open te zetten. Platen heb ik me niet eens aan durven wagen, want daar moet je echt naar luisteren.

Ik vond het een prima muziekje :) :} :)
 
Op woensdag 27 maart 2002 10:13 schreef Mustang Sally het volgende:Wel is het nog vreselijk laat geworden, en lag er uiteindelijk niet alleen hutspot, maar ook zijn er nog dop-erwtjes terug gevonden, pizza, en een vage substantie die leek op bruin brood gemixed met melk. Ik heb de tent uiteindelijk rond 05:00 gesloten ( en die mensen in die DAF / Leyland bus lagen te zagen zeg... ) en ben Zondag nog bezig geweest met opruimen.
Het opruimen viel toch wel mee hoop ik?Fastcruiser en ik hebben om 4 uur 's nachts nog staan vegen en ik dacht dat SQ (?) de fijne plakaatjes buiten heeft opgeruimd.
Mijn dank is groot aan diegene achter de bar, achter de disco en de openen/sluitende leden van die avond!
 
Het opruimen viel toch wel mee hoop ik?Fastcruiser en ik hebben om 4 uur 's nachts nog staan vegen en ik dacht dat SQ (?) de fijne plakaatjes buiten heeft opgeruimd.
Mijn dank is groot aan diegene achter de bar, achter de disco en de openen/sluitende leden van die avond!

Dat is ook precies de reden dat ik Zaterdag niet meer meegeveegd heb. Ik ben namelijk de hele Zaterdag bezig geweest met openen. Rhune heeft me in de ochtend rondgereden om nog wat bekabeling in orde te kunnen maken, en Frank heeft aan het begin van de avond geholpen met openen. Rond 18:15 waren we aanwezig, rond 19:30 waren we klaar. Toen kwam ZUt als eerste binnen met vriendin, daarna liep het snel vol.
Zondag alleen nog de laatste restjes weg helpen werken.
 
Yep, idd. allemaal hééééél goed verzorgt/geregeld waarvoor hierbij nog mijn dank!
:} :} :}
O ja, die pizza was voor die lieve muisjes die er rondliepen/renden!
:)

Oja, ik moet je inderdaad no bedanken van de muisjes. Ze hadden ervan genoten, volgende keer alleen niet meer zoveel alcohol erbij doen alsjeblieft, en graag met ansjovis.
Hij was gelukkig ook goed op temperatuur *D
 
Was een toppie feestje! Leuk om op deze manier nieuwe mensen te ontmoeten. Erg gezellig, met meestal lekkere muziek. Lekker gedanst Mustang.Ik ben bang dat ik niet alle namen bij de juiste plaatjes kan onthouden (ik was vroeger ook al niet zo goed in Memory) :? . We zijn in goede en enigszins benevelde toestand thuisgekomen (....lopend). Mijn wederhelft heeft helaas de zondag niet zo "live" meegemaakt :r . Is ook nog aspirant-lid van Jumbo geworden maar weet hier niets meer van.
Lijkt me leuk als er vaker van dit soort feestjes worden georganiseerd.
 
Was een toppie feestje! Leuk om op deze manier nieuwe mensen te ontmoeten. Erg gezellig, met meestal lekkere muziek. Lekker gedanst Mustang.Ik ben bang dat ik niet alle namen bij de juiste plaatjes kan onthouden (ik was vroeger ook al niet zo goed in Memory) :? . We zijn in goede en enigszins benevelde toestand thuisgekomen (....lopend). Mijn wederhelft heeft helaas de zondag niet zo "live" meegemaakt :r . Is ook nog aspirant-lid van Jumbo geworden maar weet hier niets meer van.
Lijkt me leuk als er vaker van dit soort feestjes worden georganiseerd.
je hebt mij iig ook weer herkend ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan