zxr400 king
MF veteraan
wat moet je motor in enschede doen dan rootje, kan dat niet bij jullie in de buurt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wat moet je motor in enschede doen dan rootje, kan dat niet bij jullie in de buurt ?
wat een werk wat kost dat wel niet of is dat zo te regelen heb jij hem wel 25kw op kenteken dan ?
Exporteren en weer importeren Een 93`er zxr400 is in nederland geen 2de typegoedkeuring voor. In duitsland kan het wel. Vandaar ff 25kw (op papier , motorisch is ie het al) in duitsland laten zetten en dan weer invoeren. Nederland moet accepteren wat er op het duitse kenteken bewijs staat!
En dan rijd ze volledig netjes rond Kost wat centen maar dan is het volledig goed
volgens mij doen ze dat bij www.de-valkenier.nl ookAdresje, en prijskaartje zou welkom zijn
Dat is leuk exporteren en daarna importeren, maar hoe zit het dan met dempers zonder e-keur enzo
He Base, wees niet getreurd. Ik ben ook genaaid, op precies dezelfde manier ls jij. Alleen zit het voor mij nog kutter. Mijn motor kan namelijk niet officieel worden begrenst, maar het kan wel gewoon. Dit slaat dus duidelijk nergens op en ik ga ook een bezwaarschrift schrijven, het slaat nergens op dat een ZXR uit 99 wél kan worden begrenst (op kenteken) en mijne uit 91 niet.
Ik moet wel eerst de bon binnen krijgen, is al een tijd geleden. Ik hoop dat ik hem niet krijg
waar slaat dit nou weer op?
ik was in de veronderstelling dat ik goed bezig was en gewoon verzekerd was.
en jij hoeft volgends mij geen 1000 euro te betalen voor je bekeuring, of wel soms
voor de rest ben ik dus wel goed gematst, omdat oom agent niet naar mn open uitlaat keek, niet naar mn kentekenplaatsticker (is er wel af gehaald ) en mn gebogen kenteken.
PLUS:
(ps. gelukkig keek oom agent niet naar mn duitse helm zonder e-keur )
Wat een piemel joh!ik ben dus gisteren bij robs geweest en het verhaal heeft een nieuwe draai gekregen.
mijn motor komt uit belgie en kan niet op kenteken 25kw
ja je leest het goed
stom kutland met zn stomme regels.
nou heeft rob me genaaid, maar nu gaat ie op zoek naar een nederlandse bandit en gaan we samen alles overzetten. het frame telt alleen maar. dat vind ik dus ook weer een goede zaak, weer een pluspuntje voor rob na die grote min.
maarja, hoe lang gaat dat duren?
ik zat er ook al aan te denken deze te verkopen (en veel verlies te lijden op alle speciale dingen die erin zitten ) en een sv650 te kopen... natuurlijk met een beetje bijleggen. want tja, die kan wel officieel!
maar ik w8 eerst nog rob af, en kijken of ie binnen 2 weken een leuke bandit of bandit frame heeft gekocht.
[me]BasE baalt als een stekker.[/me]
Exporteren en weer importeren Een 93`er zxr400 is in nederland geen 2de typegoedkeuring voor. In duitsland kan het wel. Vandaar ff 25kw (op papier , motorisch is ie het al) in duitsland laten zetten en dan weer invoeren. Nederland moet accepteren wat er op het duitse kenteken bewijs staat!
En dan rijd ze volledig netjes rond Kost wat centen maar dan is het volledig goed
ik ben dus gisteren bij robs geweest en het verhaal heeft een nieuwe draai gekregen.
mijn motor komt uit belgie en kan niet op kenteken 25kw
ja je leest het goed
stom kutland met zn stomme regels.
nou heeft rob me genaaid, maar nu gaat ie op zoek naar een nederlandse bandit en gaan we samen alles overzetten. het frame telt alleen maar. dat vind ik dus ook weer een goede zaak, weer een pluspuntje voor rob na die grote min.
maarja, hoe lang gaat dat duren?
ik zat er ook al aan te denken deze te verkopen (en veel verlies te lijden op alle speciale dingen die erin zitten ) en een sv650 te kopen... natuurlijk met een beetje bijleggen. want tja, die kan wel officieel!
maar ik w8 eerst nog rob af, en kijken of ie binnen 2 weken een leuke bandit of bandit frame heeft gekocht.
[me]BasE baalt als een stekker.[/me]
Ik had al zo'n vermoegen
Misschien dat je het op de manier van Rootje kan doen?
Kan je iig je eigen motor houden moet je wel helemaal naar enschede
Overigends leest de diender ook geregeld op bikenet en motor-forum, waarop ik zei of ie base niet ff kon matsen maar dat was dus niet het geval
Het probleem met 25Kw is dat er een goedgekeurde set voor moet zijn. Die moet door de importeur via de RDW, in combinatie met de motor, een typekeuring hebben gekregen. Zo'n set moet niet té makkelijk te verwijderen of op te voeren zijn, geen extreme milieuvervuiling veroorzaken en mag natuurlijk de motor geen schade toebrengen.
Voor veel oudere motoren heeft de importeur, ivm de er aan verbonden tijd en kosten, simpelweg geen 25Kw set ter keuring aangeboden.
Er is een lijst van motoren waar zo'n set voor is, die moet ergens op het Internet te vinden zijn.
Tja, aan de ene kant zuigt het inderdaad.
Aan de andere kant: als de importeurs voor álle typen motoren sinds 1970 oid. 25 Kw sets moeten laten samenstellen en keuren, gaan de kosten wel errug hoog uitvallen. Drie keer raden wie die kosten betaalt.....
dat doet er niet toe.
het kromme is dat ik met mijn redelijke nieuwe bandit uit 96, niet 25kw kan rijden.
alleen omdat uit belgie komt!!!
ze komen toch allemaal uit 1 land