En toen was ik dus de lul

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben genaaid door:

mn dealer, die 100% zeker wist dat ik verzekerd was en dat het allemaal goed zat. ik ga hem ook morgen eens flink de waarheid vertellen. ik zou het ook erg goed van hem vinden als ik voor de rdw keuring even een originele uitlaat mag lenen.

mn verzekeringsagent, die wist te vertellen dat ik gewoon met uitdraai verzekerd was. wat dus niet het geval is.

mezelf, omdat ik stiekum toch wel wist dat ik er probs mee kon komen.

Als je dat met je dealer kunt bewijzen (op schrift of meerdere getuigen), dan kun je hem een rechtzaakie aanspannen als ie je de kosten niet wil betalen.

Dat van die verzekeringsagent klopt niet helemaal. Als een verzekeringsmaatschapij je wilt verzekeren ookal heb je geen rijbewijs, of dat ze dat op basis van je 25 Kw rijbewijs + uitdraai aanvaarden, dan is er geen probleem. Als er zwart op wit staat dat de verzekering dat aanvaart, dan ben je gewoon verzekerd (aangezien het dan in je polis staat)

Jezelf: Tja, en jij bent nu de persoon met de pijn..... dus weer wat geleerd.

Persoonlijk zou ik nooit een motor als zijnde een 25KW aannemen als het niet in het bewijs staat, tenzij de verkopen/verzekering mij schrijftelijk met handtekening verzekerd dat dit is toegestaan..... dan kun je namelijk de nu gemaakte kosten verhalen bij hun, omdat het door hun misinformatie komt, en dat kun je aantonen.

suc6 i.i.g, ennuh, haal snel je Az, heb je die problemen niet meer :+

Owja, ennuh "Respect" dat je je eigen verantwoordelijkheid neemt en niet begint over "die kut agent".... Dat is iets wat de meesten hier niet doen

(en nee, ik ben geen agent ;) )
 
Jo BasE, wat staat er op je kenteken? Als daarop geen vermogen staat hebben ze volgens mij geen poot om op te staan, tenzij de wet veranderd is.
Hierover kun je het beste contact opnemen met de MAG.

Staat er op je kenteken dat het een zware motorfiets betreft ben je idd de lul en wordt het gewoon schokken.
 
Jo BasE, wat staat er op je kenteken? Als daarop geen vermogen staat hebben ze volgens mij geen poot om op te staan, tenzij de wet veranderd is.
Hierover kun je het beste contact opnemen met de MAG.

Staat er op je kenteken dat het een zware motorfiets betreft ben je idd de lul en wordt het gewoon schokken.


op kenteken staat 54kw d8 ik. helaas.
 
Jammer joh.

Kun je metselen? Ik heb nog wat metselwerk. Kun je mooi centje mee verdienen :)
 
Jammer joh.

Kun je metselen? Ik heb nog wat metselwerk. Kun je mooi centje mee verdienen :)

ik werk op het moment full time, dus geld zat.
maar ik geef het eerlijk gezegt liever uit aan een mooie paintjob ofzo B|
 
't was een inkoppertje.

maar om maar ff ontopic te reageren:

ik hoop dus echt dat ome rob een nederlandse bandit koopt en dat we het blok overzetten, zoals ie dus gezegt had. :X

als het dan een rode is heb je meteen een frame wat apart afsteekt tegen de rest van je bike :)
Ben benieuwd of ie aan dat frame kan komen :?
 
als het dan een rode is heb je meteen een frame wat apart afsteekt tegen de rest van je bike :)
Ben benieuwd of ie aan dat frame kan komen :?


hij zou eerst nog ff bellen met de RDW, kijken of het bij 'zn mannetje' misschien geregeld kan worden... zo niet gaan we dus om de tafel zitten en gaan we beslissen wat we gaan doen.

of

- blok overzetten in NL frame
- complete NL bandit, en dan undertail, WP's ed alleen overzetten (liever niet, ik weet nu dat mn blok kerngezond is)
- motor verkopen en een andere kopen (laatste keuze en ook een zeer onwaarschijnlijke, omdat ik de laatste 3 maanden rond de 1000 euro aan accessoires erin/erop het gezet :X )
 
't was een inkoppertje.

maar om maar ff ontopic te reageren:

ik hoop dus echt dat ome rob een nederlandse bandit koopt en dat we het blok overzetten, zoals ie dus gezegt had. :X

Jammer genoeg krijg je daarop van de importeur ook geen ander kenteken. Bel maar ff met Nimag.

Een goedkopere oplossing is met een andere motorfiets die wel 25 Kw is en op jouw naam staat bij het politie buro komen en vertellen dat je hem hebt ingeruilt voor 1 die wel goed is. Ben je van al het gezeik af. Laat Rob dat maar voor een mooi prijsje regelen.
 
Jammer genoeg krijg je daarop van de importeur ook geen ander kenteken. Bel maar ff met Nimag.


hoezo niet?

gewoon blok verzetten en af laten voeren op de normale manier.
volgends rob telt het frame alleen mee. of is het blok met het frame verbonden?
 
hoezo niet?

gewoon blok verzetten en af laten voeren op de normale manier.
volgends rob telt het frame alleen mee. of is het blok met het frame verbonden?

Als je een nederlands frame hebt ben je klaar idd. Dat is wel 12 uur werk minimaal. Wie betaalt dat?
 
Als je een nederlands frame hebt ben je klaar idd. Dat is wel 12 uur werk minimaal. Wie betaalt dat?

dat bedoelde ik.
hij tikt een bandit op de kop, en zetten al het mooist van mijne over.
en wie dat doen? rob had het over "wij".
dus misschien een liefdadigheids actie. mag ook wel na zo'n minder liefdadige actie.
 
jij hebt het toch ook niet op kenteken?

wordt vanaf morgen wat beter in je spiegels kijken :X ;)

Den the man heeft het juist, ik heb alles netjes op kenteken :)

Ben nu net weer van vakantie en ben door de Duitse politie aangehouden wegens het rijden op een parkeerterrein bij een tankstation zonder helm. Ze hebben m'n papieren gekeken en met leedvermaak zeiden ze 'Ahhh, ein gedrosseldes rasermachien' (ofzo), maar keken dus wel echt goed naar de papieren.

Was er toen ook wel even blij mee dat alles in orde was.
 
Volgende keer word het dus niet stoppen voor meneer agent? wat kost het als ze je kenteken hebben maar niet kunnen zien of je papieren kloppen? Kan je dus als de situatie het toelaat beter door rijden..
 
Den the man heeft het juist, ik heb alles netjes op kenteken :)

Ben nu net weer van vakantie en ben door de Duitse politie aangehouden wegens het rijden op een parkeerterrein bij een tankstation zonder helm. Ze hebben m'n papieren gekeken en met leedvermaak zeiden ze 'Ahhh, ein gedrosseldes rasermachien' (ofzo), maar keken dus wel echt goed naar de papieren.

Was er toen ook wel even blij mee dat alles in orde was.

LOL, dus wat je wou zeggen is dat die duitsers je geen boete gaven omdat ze medelijden hadden met jouw en je 25KW ? :+
 
LOL, dus wat je wou zeggen is dat die duitsers je geen boete gaven omdat ze medelijden hadden met jouw en je 25KW ? :+

Volgens mij mochten ze me niet eens een boete geven, want die parkeerplaats is volgens mij priveterrein: namelijk van de eigenaar van het tankstation.

Maar zij zeiden dat daar ook de verkeersregels golden, maargoed ze waren gelukkig niet zo kinderachtig als de politie hier en bekeken enkel even de papieren en wensten me een goede reis.
 
frame en blok horen toch bij elkaar ? Ik meen wel eens gehoort te hebben dat dat zo is :X
Ja dat dacht ik dus ook. Als je straks dus een motorbloknummer hebt met een niet bijbehorend framenummer, kun je volgens mij nog wel eens problemen krijgen bij een eventuele verkoop van je motor. Ik zou dat nog even uitpluizen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan