Enquete voor een student!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JesseSijssens

Rookie
14 okt 2020
1
0
Beste mede-motorrijders,

Mijn naam is Jesse en ik ben een student Industrieel Product Ontwerpen aan de Hogeschool Rotterdam. Ik ben op het moment onderzoek aan het doen naar de verschillende interesses van verschillende motorrijders. Ik heb een korte enquête gemaakt, en ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden! Het invullen duurt hooguit een paar minuten. Mijn dank is groot voor degenen die de moeite nemen om de enquête in te vullen!

Link naar enquete: Gebruikersinzicht motorrijder

Groeten,

Jesse
 
Beste mede-motorrijders,

Mijn naam is Jesse en ik ben een student Industrieel Product Ontwerpen aan de Hogeschool Rotterdam. Ik ben op het moment onderzoek aan het doen naar de verschillende interesses van verschillende motorrijders. Ik heb een korte enquête gemaakt, en ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden! Het invullen duurt hooguit een paar minuten. Mijn dank is groot voor degenen die de moeite nemen om de enquête in te vullen!

Link naar enquete: Gebruikersinzicht motorrijder

Groeten,

Jesse
Waar kan ik m'n rekeningnummer invullen?
Je weet wel...
 
Beste mede-motorrijders,

Mijn naam is Jesse en ik ben een student Industrieel Product Ontwerpen aan de Hogeschool Rotterdam. Ik ben op het moment onderzoek aan het doen naar de verschillende interesses van verschillende motorrijders. Ik heb een korte enquête gemaakt, en ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden! Het invullen duurt hooguit een paar minuten. Mijn dank is groot voor degenen die de moeite nemen om de enquête in te vullen!

Link naar enquete: Gebruikersinzicht motorrijder

Groeten,

Jesse
Volgens mij is dit hier niet toegestaan en krijg je een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan