er is maar één naked bike....de Honda Hornet

LOL......waar is die power dan...zeker ergens boven de 10000 rpm of zo.
een naked moet gewoon een vet kopen hebben(= veel cc's). :9~
 
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe bike,ik begrijp dat je in de wolken bent met die Hornet.Maar om hem nu gelijk DE NAKED te noemen.
Als je alleen maar ervaring hebt op een sjoppert vind ik dat een boute uitspraak.
Ik was ook blij met mijn Kawa gpz 500, maar toen ik ging proef rijden op een fazer 600 ging er een heel andere wereld voor mij open, en nu ik op een speed triple rij :9~ vind IK dat een topfiets.
Ik denk dat als je een keer gaat proef rijden op een Tuono of een Z1000 of een triple of iets dergelijks dat je dan weet wat men bedoelt met reacties die je tot nu toe hebt gehad.
(trouwens is het een 600 of 900 honderd)
Maar nogmaals gefeliciteerd en veel veilige kilometers :]
 
Even voor de duidelijkheid,mijn bovenstaande reactie bedoel ik niet negetief.
Maar als je een keer aan het gas gaat hangen van boven genoemde fietsen of een suzuki gsx1400 of een yamaha xjr1300 en over een v-max maar helemaal niet te praten dan weet je pas wat power is. :)
 
Zeker...de stelling is lekker ongenuanceerd! Daar mag wat mij betreft dus ook stevig op gereageerd worden! Kick Back! Waar het mij omgaat is dat ik echt waanzinnig blij met mijn Hornet ben. Iedere motorrijder zou op zijn eigen bike moeten kicken. De Hornet...(bekt een stuk lekkerder dan cb600f)...is het wat mij betreft dus helemaal. De gelukkige met een Hornet begrijpt precies wat ik bedoel!

:} HORNET :} You r the best!
 
Zeker...de stelling is lekker ongenuanceerd! Daar mag wat mij betreft dus ook stevig op gereageerd worden! Kick Back! Waar het mij omgaat is dat ik echt waanzinnig blij met mijn Hornet ben. Iedere motorrijder zou op zijn eigen bike moeten kicken. De Hornet...(bekt een stuk lekkerder dan cb600f)...is het wat mij betreft dus helemaal. De gelukkige met een Hornet begrijpt precies wat ik bedoel!

:} HORNET :} You r the best!
 
Zeker...de stelling is lekker ongenuanceerd! Daar mag wat mij betreft dus ook stevig op gereageerd worden! Kick Back! Waar het mij omgaat is dat ik echt waanzinnig blij met mijn Hornet ben. Iedere motorrijder zou op zijn eigen bike moeten kicken. De Hornet...(bekt een stuk lekkerder dan cb600f)...is het wat mij betreft dus helemaal. De gelukkige met een Hornet begrijpt precies wat ik bedoel!

:} HORNET :} You r the best!
[/quot
Oke, No heart feelings, ik begrijp wat je bedoelt. :)
 
Ik heb er een tijd naar gezocht....dé naked bike...en ik ben verliefd geworden op de hornet. De hornet straalt kracht uit en verwent de bestuurder met superieure handling en onverwacht veel power! Wat mij betreft is er maar één naked bike en dat is de Hornet! Shoot! :9~ dressed to kill...hungry for action


:Z :Z :Z :z :z :z
 
Ik heb er een tijd naar gezocht....dé naked bike...en ik ben verliefd geworden op de hornet. De hornet straalt kracht uit en verwent de bestuurder met superieure handling en onverwacht veel power! Wat mij betreft is er maar één naked bike en dat is de Hornet! Shoot! :9~ dressed to kill...hungry for action

Ik vond de show van Theo Maasen al leuk, maar dit zijn wel echt goeie grappen. Waneer komt jou cabaretprogramma uit op cd ? :X
 
LOL......waar is die power dan...zeker ergens boven de 10000 rpm of zo.
een naked moet gewoon een vet kopen hebben(= veel cc's). :9~

:^

Ik heb een maandje op een Hornet 'mogen' rijden toen mijn ZRX in reparatie was. De 'power' komt idd pas boven de 13000rpm los :z
Verder weinig mis mee. Beetje zaai. Ik ben geen liefhebber van herriepijpen, maar dat gefluister van de standaard Hornet was wel bedroevend.
 
is een mooie fiets, maar ruilen voor mijn v-max toch maar niet(ondanks dat het de ultieme naked is met zeer veel power ;) )
 
Zeker...de stelling is lekker ongenuanceerd! Daar mag wat mij betreft dus ook stevig op gereageerd worden! Kick Back! Waar het mij omgaat is dat ik echt waanzinnig blij met mijn Hornet ben. Iedere motorrijder zou op zijn eigen bike moeten kicken. De Hornet...(bekt een stuk lekkerder dan cb600f)...is het wat mij betreft dus helemaal. De gelukkige met een Hornet begrijpt precies wat ik bedoel!

:} HORNET :} You r the best!
[/quot
Oke, No heart feelings, ik begrijp wat je bedoelt. :)
---------------------------------------------------------------------------------
Hmmmmmmmmmm,Hornet is wel mooi maar the best ?? :9 Z-1000 is toch ook wel mooi :) . z-750 is ook niks mis mee *D Een Buell is ook zeeeer fraai }) Speed triple in zwart wauw da,s gaaf ;) en dan die andere 30 die ik effe vergeet.
Waarom kan ik niet alles kopen wat mooi is :( .
Hmmmmmmmmm ,ik ben toch wel happy met mijn xjrretje 1200 sp en Fazertje 1000 8-)
gr Driver en veel fun met je Hornet.
 
Ik kan begrijpen dat je het op dit moment de enige naked noemt, want ik ben net zo blij met mijn hornet... vooral na 2 jaar Gs 500 E 25kw te hebben gereden. Maar der zijn er meer waar ik wel een keer op zou willen :]
So all i can say is :} to all naked bikes
 
Hornet?....Hornet?.......

Tuono, Z1000? Moooiii! XJR1300, Bandit 1200...Perfect !!
Speed Triple...Lekker brutaal.

Hornet? Oh, je bedoelt dat mislukte Honda ding? Vind je die mooi?????
 
Ik heb er een tijd naar gezocht....dé naked bike...en ik ben verliefd geworden op de hornet. De hornet straalt kracht uit en verwent de bestuurder met superieure handling en onverwacht veel power! Wat mij betreft is er maar één naked bike en dat is de Hornet! Shoot! :9~ dressed to kill...hungry for action

Als dat zo is,waar was je dan afgelopen weekend: musclebike treffen tienhoven 20-22 aug
Dan had je daar de power kunnen showen op de burnout-plaat ;)
Ik heb er geen hornet gezien :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan